Real Madrid forventer kamp-indtægter på 7-8 millioner €

5 år 4 måneder siden #1 af Administrationen
Real...

Real Madrid forventer, at indtægterne på kampdagene på det nyrenoverede Estadio Santiago Bernabéu vil stige markant.

Før Corona-krisen havde man indtægter på 5-6 millioner € på kampdagene, men når man igen kan lukke tilskuere ind på det renoverede stadion, regner man med at have indtægter for 7-8 millioner € og helt op til 10 millioner € til kampe som El Derbi, El Clásico og de helt store CL-opgør.

En del af de øgede indtægter kommer fra øgede entre-indtægter, ligesom VIP-pladserne også vil stige i pris. Men herudover kommer man også til at råde over et helt nyt Tour de Bernabéu og en kæmpestor merchandise-butik, samt hele restaurant og butik-området på stadion, som vil være med til at give ekstra indtægter.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 4 måneder siden #2 af Zyconith
Lyder da til at man snart både skal være rig og kendt før man kan komme en tur på stadion...

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
5 år 4 måneder siden #3 af 9eren
Ja, det er ærgerligt, at det skal være så dyrt at se fodbold i fremtiden, mens man også snart skal betale mere end 1000kr for en trøje, både for at få navn og nummer på.

Det er blevet en pengemaskine og klamt.

En familie på 4 skal betale måske 240 euro for fodbold billetterne, og hvis man så også gerne vil have trøjer med hjem til børnene så kan man pænt kaste 240 euro oveni. Jeg håber folk siger fra !
Sidste redigering: 5 år 4 måneder siden ved 9eren.

5 år 4 måneder siden #4 af Estadio Santiago Bernabéu
Jeg håber på det modsatte. Jeg håber folk betaler, så Real Madrid kan få noget omsætning.

Så kan fans i alle de andre klubber brokke sig og spare.

At være fan af Real Madrid er et privilegie.
Sidste redigering: 5 år 4 måneder siden ved Estadio Santiago Bernabéu.

5 år 4 måneder siden #5 af PMO

Estadio Santiago Bernabéu post=134971 skrev: At være fan af Real Madrid er et privilegie.

Et privilegie ligefrem? Fordi man gennem en langvarig og kompliceret proces bliver udvalgt til at være tilhænger af klubben?

5 år 4 måneder siden #6 af Vinícius

PMO post=134974 skrev:

Estadio Santiago Bernabéu post=134971 skrev: At være fan af Real Madrid er et privilegie.

Et privilegie ligefrem? Fordi man gennem en langvarig og kompliceret proces bliver udvalgt til at være tilhænger af klubben?

Ja, og med den attitude bliver du aldrig udvalgt! Spøg til side, priserne er absurde, men udbud og efterspørgsel gælder. Som så meget andet i livet, så kan priserne virke absurde, men kvaliteten er også derefter. Det er jo ikke så ringe som i DK, hvor du får smidt billetter i nakken til hjemmekampe, når du går på Hobro gymnasium.

Men mon ikke på et tidspunkt, at priserne også når et punkt, hvor stadions ikke længere fyldes ud selv til storkampe. På et tidspunkt vil VR-briller, hvor man mere kan få følelsen af at være på stadion, kunne presse priserne lidt ned igen.

Når håndbold går hen og bliver den dominerende sport i Europa, skal priserne på fodbold nok falde ;)

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

Leveret af Kunena Forum