Teléfoot: Zidane fuldfører kontrakt
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Ifølge franske Teléfoot har Zinedine Zidane besluttet sig for at fuldføre sin kontrakt med Real Madrid, som løber frem til 2022.
Han har ellers været genstand for mange spekulationer i de seneste måneder, men Florentino Pérez behøver tilsyneladende ikke indlede en jagt på den kommende træner endnu.
Zidane har været meldt som et emne som kommende fransk landstræner, mens Real Madrid er sat i forbindelse med Tysklands afgående landstræner, Joachim Löw.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
til gengæld tror jeg, at vi har meget større chance for at hente Mbappe, hvis det er Zidane ved roret. Det samme med mange andre spillere. Der er ingen andre trænere som har vundet så mange CL i træk. Zidane er en af de bedste spillere fra hans tid, alle kender legenden.
Selv hvis man kan vride et år mere ud af Modric hvor han strengt taget er bedre end Ødegaard (der allerede er blevet en af Arsenals bedste spillere) så er spørgsmålet om det er det værd. Tager gerne et år med en lille nedgradering for at sikre midtbanen i 8 år fremefter.
Zidane ønskede Ødegaard hjem fra La Real i sommer.
Zidane startede med Ødegaard i start11 i sæsonens første kampe.
Ødegård gjorde ikke noget specielt væsen af sig i de kampe.
Ødegård røg ind i flere skadesperioder.
Modric overstrålede derefter Ødegaard, selv om Modric helt klart syntes at være tiltænkt en indskifter rolle
Ødegaard ønskede udlejning til en klub, han følte sig sikker på at kunne starte hver kamp for, selv om Zidane ønskede, han skulle blive.
Der er intet, der indikerer, at Zidane ikke skulle ønske at gøre brug af og satse på Ødegaard i fremtiden.
Han fik 69 minutter i første kamp, 45 minutter i anden kamp, var på bænken i tredje kamp og fik 1 minut i fjerde kamp inden han blev skadet. Lad os nu lade være med at lade som om Ødegaard fik den helt store chance og faldt igennem med et brag. 110 minutter på et helt nyt hold er ikke en reel chance. Et hurtigt kig på transfermarkt viser jo præcis hvor meget af en chance Ødegaard fik.
Der er også nogle brugere, der er begyndt at tegne et billede af Ødegaard som en der stak halen mellem benene fordi konkurrencen blev for hård. Det er en mærkelig udlægning af sagen, eftersom Zidane bad Ødegaard komme tilbage under præmissen af regelmæssig spilletid. Ellers foretrak Ødegaard jo La Real, han har hele tiden været tydelig om, at det vigtigste for ham er at spille. Zidane holder ham på bænken i tre kampe efter den seneste skade, og vælger bl.a. en totalt afdanket Isco over ham.
Hvis jeg var i Ødegaards sko havde jeg sgu også følt mig trådt på, og derfor smuttede han videre, hvilket klart er den bedste løsning for hans egen udvikling, som han selvfølgelig skal prioritere. Jeg tror ærlig talt ikke at Ødegaard har nogen tillid til Zidane efter det her forløb.
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Ødegaard gjorde det eneste rigtige, i hans alder kan man ikke sidde og vente på spilletid, og hvor meget spilletid havde han fået i RM, Kroos og Modric har jo spillet rigtig godt, specielt Modric selv om han ser lidt slidt ud, så er det jo ikke en mand man bænker når der SKAL vindes.
For min del kan Ødegaard blive i Arsenal, det er en god klub at vokse i om ikke ZZ kan garantere ham en rigtig chance. Med en rigtig chance mener jeg at de andre skal instrueres i hvordan de skal løbe når han har bolden, der skal ligges en plan for at give ham plads.
At bede Ødegaard at spille som Kroos eller Modric er ikke at give ham en chance. Samme gælder Mendy/Marcelo, Jovic/Benzema og Vini/Hazard.
- 9eren
- Gæst
-
Og saa skal vi heller ikke glemme at Martin ankom til klubben med en netop overstaaet skade, han bliver skadet efter 4 kampe (hvoraf han sammenlagt spiller 115 minutter) han er blir saa skadet og da han kommer retur faar han 247 minutter i de efterfoelgende 5 kampe, han sidder saa paa baenken imod Sevilla hvorefter han blir skadet igen, hvorefter han foerst er retur i slut December.
Indtil d. 20/12 fik Oedegaard spilletid i 8 ud af de 10 kampe han var til raadighed, hvad er det lige man forventer naar man siger regelmaessig spilletid? Og det er skam fint at man peger fingre af Sanitas her, men det er sku ikke Zidane's skyld at Oedegaard blev skadet 2 gange paa 3 maaneder.
- Og hvad goer man saa som traener naar en af ens unge spillere gaar saa nemt i stykker, maaske tager man det med ro, med henblik paa at seasonen er lang og at der vil komme nok af chancer for spilletid (hvilket der jo ihvertfald har vaeret mere end nok af siden midt januar, alle skaderne taget i betragtning). Dette perspektiv er i det mindste ligesaa plausibelt som at Zidane bare ikke kunne lide Oedegaard og at han derfor ikke spillede!
Og efter kun at have faaet spilletid i 5min iloebet af 5 kampe bliver han somend skadet igen og belsutter sig for at tage til Arsenal. (Vel og maerke ogsaa i en periode hvor Valverde ogsaa lige var kommet retur fra skade og som ogsaa skulle have spilletid)
Martin har selv lige udtalt at han elsker Arteta og at han til naeste season vil soege stabilitet og udvikling. Hvis han med stabilitet mener fast spilletid, saa skal han ikke til real, vi skal ikke love nogen noget som helst, for hvad hvis Oedegaard nu kommer retur og spiller som Ceballos i 5 kampe i streg, skal han saa stadig have FAST spilletid?
Og saa er det rigtig fint at man gerne vil redde fremtiden i Real, men nu skal vi ikke goere Oedegaard bedre end han er paa nuvaerende tidspunkt, hvis man ser over hel Madrid's trup ligger Martin omtrent i midten af den kvailtet der er paa hele holdet, og jo han har et stort potentiale, men han er jo langt fra en Galactico endnu, men han skal kaempe om spilletid med Galacticos (Kroos/Modric) og et af de stoertse talenter i Spanks fodbold (Fede), saa havd fanden regner han med?
Han maa gerne komme retur, men det skal ikke vaere paa baggrund af at han skal have saer behandling, han skal goere sig fortjent til en plads paa hldet ligesom saa mange andre, og det starter med ikke at vaere skadet!
Donde está la biblioteca?
Og at oenske Brahim tilbage er det helt rigtige traek hvis Zidane mener at Vazquez forlader klubben til sommer, det er den mest naturlige afloeser til LV og saa er han gratis!9eren post=135008 skrev: Jeg har allerede sagt min mening omkring Ødegaard/Zidane, men vil gerne lige påpege, at der er opstået 2 rygter i forbindelse med denne nyhed. Den ene er at Zidane skulle ønske Brahim tilbage til Madrid, den anden er at Ødegaard skulOle komme tilbage til sommer, med Håland som Galactico skifte.
Men skal der virkelig kun 3 kampe til uden spilletid foer man foeler sig traadt paa? er det ikke definitionen at et curling barn??? Nu ser jeg ikke selv superliga'en, men spiller alle Danske fodbol-klubber med et rotations-princip hvor alle spillere faar samme spilletid over en helt season, saa der ikke er nogen der foeler sig udenfor?longwind post=135006 skrev: >Zidane startede med Ødegaard i start11 i sæsonens første kampe.
Han fik 69 minutter i første kamp, 45 minutter i anden kamp, var på bænken i tredje kamp og fik 1 minut i fjerde kamp inden han blev skadet. Lad os nu lade være med at lade som om Ødegaard fik den helt store chance og faldt igennem med et brag. 110 minutter på et helt nyt hold er ikke en reel chance. Et hurtigt kig på transfermarkt viser jo præcis hvor meget af en chance Ødegaard fik.
Der er også nogle brugere, der er begyndt at tegne et billede af Ødegaard som en der stak halen mellem benene fordi konkurrencen blev for hård. Det er en mærkelig udlægning af sagen, eftersom Zidane bad Ødegaard komme tilbage under præmissen af regelmæssig spilletid. Ellers foretrak Ødegaard jo La Real, han har hele tiden været tydelig om, at det vigtigste for ham er at spille. Zidane holder ham på bænken i tre kampe efter den seneste skade, og vælger bl.a. en totalt afdanket Isco over ham.
Hvis jeg var i Ødegaards sko havde jeg sgu også følt mig trådt på, og derfor smuttede han videre, hvilket klart er den bedste løsning for hans egen udvikling, som han selvfølgelig skal prioritere. Jeg tror ærlig talt ikke at Ødegaard har nogen tillid til Zidane efter det her forløb.