Teléfoot: Zidane fuldfører kontrakt

1 måned 3 uger siden #13 af Dios
Nu har jeg set samtlige kampe med Ødegaard siden udlejningen. Lad ham endelig forblive udlejet, for Zidane's fodbold passer ham slet ikke. Ødegaard har brug for løb omkring ham, og det er noget som slet ikke er eksisterende på Zidane's hold. Måske kan det ændres, hvis vi får lokket Mbappé til os, da han netop kommer med meget løb uden bold. Spørgsmålet er så bare om Zidane beder ham om at lade hver med det.
Ødegaard har på få kampe bevist sit værd, og alle taler allerede nu om, at han er deres bedste spiller. Godt nok i Arsenal, men nu er det jo ikke fordi niveauet er specielt meget højere i Real efterhånden. På få kampe er Ødegaard blevet spilleren alle søger, og deres "kæmpe" talent Smith Rowe er pænt blevet flyttet ud på kanten. Jeg vil faktisk gå så langt og sige, at Ødegaard på nuværende tidspunkt er for god til Real Madrid. Det kan man så forstå som man har lyst

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, Madrid1998, Taxii89, Kialpe, Jbner, longwind

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 3 uger siden #14 af Lars1991
Selvfølgelig er niveauet meget højere hos Real Madrid end en midterhold i Premier League. Kan godt forstå man er skuffet over Ødegaard ikke er i Real Madrid, men det bliver lidt useriøst nogle gange :D
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle, DeLaRed, Estadio Santiago Bernabéu

1 måned 3 uger siden #15 af Taxii89
Jeg har også set de fleste af Arsenals kampe efter Ødegaard kom til. Arteta har virkelig vist vejen for, hvordan man implementerer en spiller på holdet. Han har stille og roligt øget spilletiden og hold op hvor Ødegaard dog er blomstret på kort tid! Heldigt han nåede at komme afsted.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Bismo, longwind

1 måned 3 uger siden #16 af DeLaRed
Ja, men Ødegaard er også kommet til et hold hvor der ingen konkurrence er for en spiller af hans kaliber. Hvad ville arteta have gjort hvis han også stod med Kroos, Modric og Fede til rådighed?

Donde está la biblioteca?

1 måned 3 uger siden #17 af Daniel
Som jeg skrev, da Arsenal landede ham: Ødegaard blev hentet til Arsenal for at være en nøglefigur.

Det må/kan simpelthen ikke komme som en overraskelse, at han har bidt sig fast i startopstillingen på det her bovlamme Arsenal-mandskab, der i bedst fald er fandens middelmådigt. Han er en klart bedre fodboldspiller end ESH, selvom Arsenals fans er glade for sidstnævnte, der også har en fin fremtid foran sine fødder.

Det er en win-win for os lige nu. Spiller han godt og ikke vil tilbage til Real Madrid, kan vi formentlig tvinge en høj transfersum ud af interesserede klubber. Spiller han godt og vil kæmpe for sin plads i Real Madrids trup/startopstilling, står vi med en "gratis" brugbar spiller. 

Jeg kan i øvrigt sagtens se Ødegaard en sæson mere i Arsenal på leje. Jeg kan også se ham indgå i en større handel med Haaland. Og jeg kan også sagtens se ham blive i Real Madrid. Jeg tvivler dog mere og mere på, at han har formatet til at blive en bærende spiller for os. Han virker ikke til at have den rette mentalitet på det område. Derfor kan en mindre hylde, som Arsenal OG Dortmund sagtens være et bedre match for Ødegaard på den lange bane.
Sidste redigering: 1 måned 3 uger siden ved Daniel.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, DeLaRed

1 måned 3 uger siden #18 af DeLaRed

Daniel post=135039 skrev: Som jeg skrev, da Arsenal landede ham: Ødegaard blev hentet til Arsenal for at være en nøglefigur.

Det må/kan simpelthen ikke komme som en overraskelse, at han har bidt sig fast i startopstillingen på det her bovlamme Arsenal-mandskab, der i bedst fald er fandens middelmådigt. Han er en klart bedre fodboldspiller end ESH, selvom Arsenals fans er glade for sidstnævnte, der også har en fin fremtid foran sine fødder.

Det er en win-win for os lige nu. Spiller han godt og ikke vil tilbage til Real Madrid, kan vi formentlig tvinge en høj transfersum ud af interesserede klubber. Spiller han godt og vil kæmpe for sin plads i Real Madrids trup/startopstilling, står vi med en "gratis" brugbar spiller. 

Jeg kan i øvrigt sagtens se Ødegaard en sæson mere i Arsenal på leje. Jeg kan også se ham indgå i en større handel med Haaland. Og jeg kan også sagtens se ham blive i Real Madrid. Jeg tvivler dog mere og mere på, at han har formatet til at blive en bærende spiller for os. Han virker ikke til at have den rette mentalitet på det område. Derfor kan en mindre hylde, som Arsenal OG Dortmund sagtens være et bedre match for Ødegaard på den lange bane.

Det er ikke ofte det sker Daniel, men nogle gange saa har du bare saa meget ret! Kunne ikke have sagt det bedre selv :-)

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel

1 måned 3 uger siden #19 af Kiwes
Blev anbefalet denne på Youtube. Viser meget om hvordan Ødegaard er på banen for Arsenal. Jeg kan dog godt være i tvivl om hvorvidt han vil være lige så ledende på et Real hold med mange store navne.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.