La Gazzetta: Juventus drømmer om Zidane

3 år 4 dage siden #1 af Nicklas
...

De ni seneste Serie A-sæsoner er alle endt med Juventus-triumfer, men i denne sæson ser det sværere ud for Den Gamle Dame. På trods af et vundet mesterskab i 2020 måtte Maurizio Sarri se sig selv være ude af klubben efter sidste sæson, og ind kom en totalt uerfaren Andrea Pirlo.

Det har dog ikke været nogen dans på roser, hverken for Pirlo eller Juvent. Cristiano Ronaldo er godt nok topscorer i ligaen, men holdet halter altså 10 point efter Inter, som er store f voritter til at snuppe mesterskabet for første gang siden 2010, hvor José Mourinho var træneren. 

Man er tidligt ude af Champions League, og i weekenden tabte Juventus så på hjemmebane til Benevento, som ellers havde 11 kampe i streg uden sejr. 

Ifølge La Gazzetta dello Sport hænger Pirlo efterhånden også i en tynd tråd. Der er allerede skriverier om, at han kan blive afløst af Massimiliano Allegri, ligesom Igor Tudor kan blive en mere midlertidig løsning. 

I Torino har man dog en drøm om at tilknytte Zinedine Zidane, som spillede i klubben fra 1996 til 2001. 

Også folk som Roberto Mancini og Luciano Spalletti er trænere, Juventus finder interessante. Indtil videre er Zidane dog stadig Real Madrid-træner.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 4 dage siden #2 af BBB
"I Torino har man dog en drøm om at tilknytte Zinedine Zidane, som spillede i klubben fra 1996 til 2019. "

Jeg må have drømt galactico-æraen og fire CL på fem sæsoner. :-D
Følgende bruger(e) sagde tak: kamaldo, andreashn, Estadio Santiago Bernabéu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
3 år 4 dage siden #3 af 9eren
Mon zizou skal videre fordi Real Madrid satser på Ødegaard til sommer. De to kan jo ikke sammen

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 3 dage siden #4 af Fondo_Sur

9eren post=135072 skrev: Mon zizou skal videre fordi Real Madrid satser på Ødegaard til sommer. De to kan jo ikke sammen
 

På et anonymt forum kan bare stikke afsted med de mærkeligste kommentarer. Har du set Modric spille i denne sæson? Ville du hellere spille med Ødegaard? En udlejning har jo været en fin løsning for alle parter. 
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Sahinovic, DeLaRed, Estadio Santiago Bernabéu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 3 dage siden #5 af Kimbo
Det er en mærkelig omgang med Zidane.
På den ene side har han gjort noget med Madrid i CL som formentligt
aldrig bliver gentaget i fodboldens verden.
På den anden side synes jeg vi har spillet noget af det mest jammerlige fodbold jeg kan huske i al min tid som Madrid fan. Det er ganske pudsigt.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
3 år 3 dage siden #6 af 9eren
Fondo sur. Jeg kan ikke se hvad Modrics præstationer har med Zidanes og Ødegaards profesionelle forhold at gøre.

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 3 dage siden #7 af Thomaskjensen
9eren, nu må du træde på bremsen :)
Vi ved intet om deres forhold, ja ZZ bad Martin om at blive da han stadig havde en rolle i klubben i år, men det var han ikke tilfreds med, og så fik han faktisk lov til at blive udlejet.
Historien er jo ikke at ZZ svarede, JA fint med mig du er en dårlig spiller.

Om jeg har fejl forventer jeg mig konkrete beviser og ikke indicier.
Og hvor har du fra at RM skal satse på Martin?

Du må uddybe dine argumenter, jeg kan sagtens se hvad Modric præstation på banen har at gøre med den spilletid Martin har fået, og dermed forholdet dem imellem, kræver meget lidt fantasi.

Nu må du lige tage dig sammen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce