Cristiano Ronaldo et telefon-opkald fra Real Madrid-retur

5 år 4 måneder siden #1 af Administrationen
Ifølge...

Ifølge spansk presse er Cristiano Ronaldo blot et telefon-opkald fra at vende hjem til Real Madrid på en ny kontrakt.

Portugiseren skal nemlig være klar til at forlade Juventus, hvis Real Madrid ønsker ham retur og det skal være en mulighed, som overvejes i den spanske hovedstad, hvor man har savnet de 95 mål, som Cristiano Ronaldo i stedet har hamret ind for Juventus i den seneste knap tre år.

Juventus menes at være klar til at afhænde Cristiano Ronaldo for blot 25 millioner €.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 4 måneder siden #2 af Zyconith
Kæmpe fejl at lade ham gå til at starte med. Tror dog ikke på at han vil returnere efter den behandling han fik.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

5 år 4 måneder siden #3 af El Siete

Zyconith post=135084 skrev: Kæmpe fejl at lade ham gå til at starte med. Tror dog ikke på at han vil returnere efter den behandling han fik.

Var behandlingen ikke bare at man ikke ville give ham en endnu større løn, som 32-33 årig? Samtidig er manden jo et konkurrencemenneske uden lige og ville prøve sig i en ny liga. De sidste par år har jeg ikke set noget der indikerer at der er ondt blod mellem ham og Real - tværtimod. 

Men jeg er skam enig, man skulle have gjort mere. Og det var jo, eftersigende, også en af grundene til Zidanes exit. Han ville beholde Ronaldo, af med Bale og hente Mané. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, ElMadrid, Estadio Santiago Bernabéu

5 år 4 måneder siden #4 af Doc.juego

El Siete post=135090 skrev:

Zyconith post=135084 skrev: Kæmpe fejl at lade ham gå til at starte med. Tror dog ikke på at han vil returnere efter den behandling han fik.

Var behandlingen ikke bare at man ikke ville give ham en endnu større løn, som 32-33 årig? Samtidig er manden jo et konkurrencemenneske uden lige og ville prøve sig i en ny liga. De sidste par år har jeg ikke set noget der indikerer at der er ondt blod mellem ham og Real - tværtimod. 

Men jeg er skam enig, man skulle have gjort mere. Og det var jo, eftersigende, også en af grundene til Zidanes exit. Han ville beholde Ronaldo, af med Bale og hente Mané. 

Det er naturligvis ikke sikker det følgende, men gik der ikke rygter om at CR var blevet lovet en kontraktforlængelse og betydelig lønstigning allerede efter forrige CL triumf ? Og han havde stadig ikke fået denne som angiveligt var aftalt efter 1 år. 
samtidig gik der jo den gang fortsat rygter rygter om at Bale skulle være den nye kransekage figur, han var jo kronprinsen den gang, og der var rygter om at han skulle erstatte ronaldo.

Ja det kan man naturligvis grine af nu, men det var de rygter der florerede den gang. 

Om de så har / havde noget på sig ved jeg ikke. 

Men med en person som Ronaldo, som ynder er være klubbens stjerne (og fortjent med hans bedrifter) så kunne man da godt forestille sig at han var utilfreds og ikke følte sig "appriciated" hvis det var ordlyden bag kulisserne med Bale, og hvis han ikke fik den kæmpe løn forhøjelse efter et år. 
men ved ikke om det har noget på sig. 

Ville dog være legendarisk med en retur i nogle år. Så formentlig pension herefter. 
det ville dog føre til nogle interessante overvejelser omkring opstilling. 
men man kunne jo passende sende Hazard til en mindre klub, hvor han forhåbentlig kan rede stumperne af sin karriere, if måske slutte som en ok spiller, frem for det kæmpe flop han aktuelt er. 
det er uværdig for ham, han har jo haft et fint niveau tidligere.

5 år 4 måneder siden #5 af Raul7-2880
Hvad Ronaldo har efterladt af minder og historie er helt fantastisk. Det er så fantastisk, at han som 36-årige aldrig vil gentage det, hvorfor han naturligvis ikke skal komme retur.
Vi er i gang med et generationsskifte. 
Men det ville ikke overraske mig, hvis vores inkompetente og amatør-agtig ledelse henter ham.
Ledelsen er i forvejen kendt for at gamble med at hente unge uprøvede “talenter”, hvorfor ik krydre det med en spiller der er tættere på 40 end 30 år...  

5 år 4 måneder siden #6 af ElMadrid

Raul7-2880 post=135097 skrev: Hvad Ronaldo har efterladt af minder og historie er helt fantastisk. Det er så fantastisk, at han som 36-årige aldrig vil gentage det, hvorfor han naturligvis ikke skal komme retur.
Vi er i gang med et generationsskifte. 
Men det ville ikke overraske mig, hvis vores inkompetente og amatør-agtig ledelse henter ham.
Ledelsen er i forvejen kendt for at gamble med at hente unge uprøvede “talenter”, hvorfor ik krydre det med en spiller der er tættere på 40 end 30 år...  

Jeg er enig med dig vedr. Hans retur.  Jeg vil gerne huske CR for den legende han var i klubben. Jeg tror det bluver svært at gentage tidligere bedrifter hans alder taget i betragtning.

Omvendt kunne det måske blive spændende at se en El clasico igen som i 'gamle dage'.

Leveret af Kunena Forum