ABC: Vinícius plus stor pose penge for Mbappé

2 år 11 måneder siden #1 af Benzeron
Hvis Kylian Mbappé...

Hvis Kylian Mbappé ikke forlænger sin kontrakt med PSG, så kan den franske hovedstadsklub være nødsaget til at sælge denne sommer, hvis ikke han skal forlade klubben transferfrit i 2022, og derfor overvejer man for tiden i det franske, hvad man skal gøre.

Ifølge det spanske medie ABC er Mbappé fortsat aldeles varm på at skifte til Real Madrid, og derfor er man nødt til at finde en pris, som Los Blancos kan være med på, da Real Madrid sandsynligvis ikke kan være med i det prisleje, som den Qatar-ejede franske storklub kan.

Derfor pønser PSG angiveligt på at forlange, at Vinícius skal inkluderes i handlen, hvorved transfersummen vil blive lavere; et fald fra 225 millioner euro til 165 ifølge ABC. Således vurderes Vinícius i en sådan handel til at være 60 millioner euro værd, hvilket er 20 mere end hans angivne værdi hos Transfermarkt og 15 mere, end man gav for ham i 2018.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #2 af Thomaskjensen
Nej!
Skal vi så købe ham tilbage om 2 år for €280 000 000,-
Følgende bruger(e) sagde tak: Salix7

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #3 af Salix7

Thomaskjensen post=135171 skrev: Nej!
Skal vi så købe ham tilbage om 2 år for €280 000 000,-

Helt enig - det er håbløst - stik dem Hazard, Isco & Bale, samt 80-100mio Euro, så klapper jeg :)

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #4 af Dybbøl
Er enig med jer andre her. 

Selvom at jeg kan sidde og bande og banke i sofaen over Vinicius i kampene, så har jeg en følelse af, at med forsat masser af spille tid (enten hos os eller på et leje ophold), så kan han blive et virkelig godt offensiv åben. 

Som et af de kloge hoveder på en af jeres podcast sagde, så besidder Vinicius bare et flow og en fart med bolden som virkelig ikke mange spiller ude i verden har lige nu. 
Han må være så piv hamrende træls at spille overfor som forsvars spiller. 

Ham vi er villig til at give ham noget snor endnu. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #5 af Dybbøl
* Håber at vi er villig til at give ham noget snor endnu.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #6 af BBB

Thomaskjensen post=135171 skrev: Nej!
Skal vi så købe ham tilbage om 2 år for €280 000 000,-


Nej! Når han forlader klubben, så skal han ikke tilbage. Hvis vi kan få 60 mio. for ham, så skal det overvejes. Spørgsmålet er, om Mbappe i én sæson ekstra er 225 millioner euro værd. Det mener jeg ikke, at nogen spiller er værd. Hverken Mbappe eller Haaland skal købes 1 år før kontraktudløb for 200+ millioner euro.

Er det realistisk, at vi giver 225 millioner for Mbappe? Ja. Vi gav 100 mio. euro for Hazard et år før kontraktudløb, men det var også hovedløst dengang.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #7 af Thomaskjensen
@Dybøl, når han missede driblingen over 2/3 bane skreg jeg også, og hamrede hånden ned i sofaen, HELVEDE igen :) bare at tænke på det.

Han har noget magisk, og han har viljen til at gi sig 130% altid, det kan jeg godt lige som Madridista <3
Han er stadig at regne som backup for Hazard, og det gør han vel OK.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #8 af Dios

Thomaskjensen post=135171 skrev: Nej!
Skal vi så købe ham tilbage om 2 år for €280 000 000,-


Nej! Når han forlader klubben, så skal han ikke tilbage. Hvis vi kan få 60 mio. for ham, så skal det overvejes. Spørgsmålet er, om Mbappe i én sæson ekstra er 225 millioner euro værd. Det mener jeg ikke, at nogen spiller er værd. Hverken Mbappe eller Haaland skal købes 1 år før kontraktudløb for 200+ millioner euro.

Er det realistisk, at vi giver 225 millioner for Mbappe? Ja. Vi gav 100 mio. euro for Hazard et år før kontraktudløb, men det var også hovedløst dengang.

Spørgsmålet er ikke om nogen er deres penge værd, for det er der ingen der er. Spørgsmålet er om vi har råd til ikke at købe Mbappé nu? Har vi råd til at miste Mbappé, Haaland etc.? Ronaldo's pris var fair tilbage i 09, men priserne nu er på ingen måder fair, så den kamp er ligesom tabt. 
Selvfølgelig skal en pris på 60 mio. Euro ikke overvejes når vi snakker Vinicius. Spillerne skal købes uanset pris, hvis det er den eneste måde at få dem på. Den der romantiske tanke med, at bruge 1 milliard er væk. Du får affald for 1 milliard nu. Sådan er gamet blevet, og det skal Perez også have lært nu.

Fuck det her lorte system. Beskeden var til dig BBB :D  

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 2 år 11 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #9 af BBB

Dios post=135198 skrev:

Thomaskjensen post=135171 skrev: Nej!
Skal vi så købe ham tilbage om 2 år for €280 000 000,-


Nej! Når han forlader klubben, så skal han ikke tilbage. Hvis vi kan få 60 mio. for ham, så skal det overvejes. Spørgsmålet er, om Mbappe i én sæson ekstra er 225 millioner euro værd. Det mener jeg ikke, at nogen spiller er værd. Hverken Mbappe eller Haaland skal købes 1 år før kontraktudløb for 200+ millioner euro.

Er det realistisk, at vi giver 225 millioner for Mbappe? Ja. Vi gav 100 mio. euro for Hazard et år før kontraktudløb, men det var også hovedløst dengang.

Spørgsmålet er ikke om nogen er deres penge værd, for det er der ingen der er. Spørgsmålet er om vi har råd til ikke at købe Mbappé nu? Har vi råd til at miste Mbappé, Haaland etc.? Ronaldo's pris var fair tilbage i 09, men priserne nu er på ingen måder fair, så den kamp er ligesom tabt. 
Selvfølgelig skal en pris på 60 mio. Euro ikke overvejes når vi snakker Vinicius. Spillerne skal købes uanset pris, hvis det er den eneste måde at få dem på. Den der romantiske tanke med, at bruge 1 milliard er væk. Du får affald for 1 milliard nu. Sådan er gamet blevet, og det skal Perez også have lært nu.

Fuck det her lorte system. Beskeden var til dig BBB :D  


Du kan ikke finde ud af nye features :-DD

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #10 af Estadio Santiago Bernabéu

Dios post=135198 skrev: Fuck det her lorte system. Beskeden var til dig BBB :D  


Jeg så denne og oprettede derefter en mini guide til hvordan man citerer som i gamle dage. Du finder den på forum.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce