Florentino Pérez indleder valg-proces
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Florentino Pérez har i dag åbnet valg-processen i Real Madrid forud for sommerens præsident-valg.
Det betyder mere præcist, at eventuelle kandidater nu kan indbringe deres kandidatur til valg-kommissionen og det er fast procedure, også selv om der som udgangspunkt ikke er udsigt til mod-kandidater til Florentino Pérez.
Det har der ikke været siden Real Madrid-præsidenten blev genvalgt i 2009, hvorefter han med medlemmernes opbakning ændrede klubbens vedtægter, således at man nu skal have været medlem i 20 år og selvstændigt kunne stille en bankgaranti på 15% af klubbens budget.
Dermed forventes der heller ikke cirkus-lignende tilstande som i Barcelona, som for nylig havde store problemer med at finde de folk, som til sammen kunne stille bankgarantien og som måtte have stråmænd i bestyrelsen for at få det hele til at hænge sammen.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 9eren
- Gæst
-
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
Personligt er jeg lidt splittet, jeg har altid synes det var ærgerligt når klubber har solgt deres stadion navn, men på den anden siden forstår jeg jo også godt at det kan være en indtjenings kilde, lidt som at sælge pladens på brystkassen til Emirates, fly better.
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Hvor er mit lyd i dag :)
Thomaskjensen post=135240 skrev: Dybøl, om dy lytter på potten fra i fredags så kommer de ind på netop dette.
Hvor er mit lyd i dag :)
Du har haft mulighed for at lytte til vores seneste snak siden kl. 07:00 i morges, hvor den gik i luften.
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Dybbøl post=135245 skrev: Tak for svar. Jeg vil elske at hører jeres podcast, men jeg er simpelthen så dårlig teknisk. Er der et direkte link inde på madridsta.dk som fører til jeres podcast?
Rigtig god fornøjelse og forhåbentlig så meget, at du giver os et like ;-)