Optakt: Real Madrid - Éibar, LaLiga, 29. spillerunde
- 9eren
- Gæst
-
5 år 3 måneder siden #37
af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Optakt: Real Madrid - Éibar, LaLiga, 29. spillerunde
Lad os være enige om at være uenige. Du har sat Asensio på listen over mulige salg, hvor jeg er totalt uenig. Done deal
Sidste redigering: 5 år 3 måneder siden ved 9eren.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
5 år 3 måneder siden #38
af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Optakt: Real Madrid - Éibar, LaLiga, 29. spillerunde
Vi er enige,
Alle spillere er til salg i min bog om prisen er rigtig OG vi kan hente en der styrker holdet.
Så kigger vi på Courtois som et eksempel, så skal der godt nok mange nuller på kontoen for her kan vi ikke udmilbart forstærke os.
Spørgsmålet er vel stadig om han vil blive når vi henter Haaland og Mbappe?
I den overvejelse kan man fundere på hvad der sker med udviklingen af vores brazzer talenter om angrebet kommer hedde Hazard, Haaland, Mbappe, (uden skader)? Kan de i længden leve med at være 2 valg?
Hazars kunne jo i teorien godt blive vores bedste spiller de næste 3-4 år, for han er jo "bare" 30 år i dag.
Alle spillere er til salg i min bog om prisen er rigtig OG vi kan hente en der styrker holdet.
Så kigger vi på Courtois som et eksempel, så skal der godt nok mange nuller på kontoen for her kan vi ikke udmilbart forstærke os.
Spørgsmålet er vel stadig om han vil blive når vi henter Haaland og Mbappe?
I den overvejelse kan man fundere på hvad der sker med udviklingen af vores brazzer talenter om angrebet kommer hedde Hazard, Haaland, Mbappe, (uden skader)? Kan de i længden leve med at være 2 valg?
Hazars kunne jo i teorien godt blive vores bedste spiller de næste 3-4 år, for han er jo "bare" 30 år i dag.
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
5 år 3 måneder siden #39
af Estadio Santiago Bernabéu
Besvaret af Estadio Santiago Bernabéu på emne Optakt: Real Madrid - Éibar, LaLiga, 29. spillerunde
Det er eddermanme optimistisk med køb af Mbappe, køb af Haaland og en skadesfri Hazard :P Men din pointe er god!
Der er plads til Asensio så længe han er et af vores bedste kort i angrebet. Det er han i øjeblikket.
Der er plads til Asensio så længe han er et af vores bedste kort i angrebet. Det er han i øjeblikket.
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
5 år 3 måneder siden #40
af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Optakt: Real Madrid - Éibar, LaLiga, 29. spillerunde
For at citere "Sten Stoffer" om nogen husker dem... "Nu jeg er i gang med at drømme, så vil jeg også have en hest". Byder på en snøffel om nogen kan huske hvem som sagde disse bevinget ord.
Ja det er nok urimeligt at tro at vi henter begge, men hånden på hjertet, hvad er mest sandsynligt?
1) At vi henter begge, eller 2) Vi henter 1 og Hazard spiller +30 kampe 2021/2022?
Jeg er personligt tilfreds med 1½ point :)
Helt forbandet urimeligt at jeg overhovedet tvivler på Hazard, bliver faktisk pigesur, eneste positive er at Vini får masser af spilletid, og fortsætter han sin udvikling, ja så må Hazard nok finde sig et andet sted på banen at spille på. Måske som backup for Modric... (Nu er vi tilbage ved hesten).
Ja det er nok urimeligt at tro at vi henter begge, men hånden på hjertet, hvad er mest sandsynligt?
1) At vi henter begge, eller 2) Vi henter 1 og Hazard spiller +30 kampe 2021/2022?
Jeg er personligt tilfreds med 1½ point :)
Helt forbandet urimeligt at jeg overhovedet tvivler på Hazard, bliver faktisk pigesur, eneste positive er at Vini får masser af spilletid, og fortsætter han sin udvikling, ja så må Hazard nok finde sig et andet sted på banen at spille på. Måske som backup for Modric... (Nu er vi tilbage ved hesten).