Optakt: Real Madrid - FC Barcelona, LaLiga, 30. spillerunde
jeg synes det var ret tyndt, der bliver fyret et skud af lige inden hand tackling, han får løbet ind i manden det er lige ude for feltet, men spileren har fyret sit skud af.Kiwes post=135545 skrev: Jeg kunne ik se de sidste minutter. Var det er fair rødt til Case?
han havde fået et helt fair gult 2 min inden.
Jeg synes det var tyndt at give gul på den tackling, for der var absolut intet ondartet ovwr den, ej heller oplagt forsøg på at stoppe en god chance.
Men man kan heller ikke påstå at det er en decideret fejl. Men så skal der gives mange gule i løbet af en kamp.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Valverde humpede ud af stadion til sidst, så det ser ikke godt ud.Ramos4 post=135548 skrev:
Kiwes post=135545 skrev: Jeg kunne ik se de sidste minutter. Var det er fair rødt til Case?
Sí. To klare gule.
Så nu er vi uden ham og Nacho til næste ligakamp. Og Valverde og Lucas virker trætte til kampen mod Liverpool :D
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Jeg kaldte den efter sidste kamp, Raal har pt ikke energien til 90min på dette niveau, så dette er et flot resultat med tanke på at vi mangler kridt på bænken og det program vi har på 8 dage!
Donde está la biblioteca?
Enig, de så ret trætte ud, allerede i slutningen af første halvleg. Derfor fik Barca overtaget. Men men men.. når man er foran og har et resultat, så er det i et tæt kampprogram bare normalt at stille sig tilbage.DeLaRed post=135533 skrev: Der var en gruppe fans herinde efter sidste kamp der mente at Real havde masse af kræfter tilbage, og at energien ikke ville blive et problem idag...kan i se det nu???
Lad os håbe at de er helt fit i Liverpool. Og til La Liga kampene derefter... hård fysisk periode, men det holder jo indtil videre!
Var det ikke noget med de ville slå ned på den slags, hvordan kan de få lov at omringe dommeren som de gør, det er så klamt at se på.Lars1991 post=135555 skrev: Tænk Barca kan brokke sig over dommeren i den her kamp... det for vildt haha. Barca-DNA så det basker.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Varane er vel forhåbentlig også Covid-fri næste weekend. Men puha. Det holder hårdt lige pt. Kampene kommer bare lige i rap fra nu af.Kiwes post=135560 skrev: Carvajal please! Og forhåbentlig ingen skade til Valverde.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Tvivler. Mindes at man typisk siger at det tager ca. 2 uger at teste negativ - jeg kan self tage fejl.Ramos4 post=135562 skrev:
Varane er vel forhåbentlig også Covid-fri næste weekend. Men puha. Det holder hårdt lige pt. Kampene kommer bare lige i rap fra nu af.Kiwes post=135560 skrev: Carvajal please! Og forhåbentlig ingen skade til Valverde.
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
El Siete post=135559 skrev:
Var det ikke noget med de ville slå ned på den slags, hvordan kan de få lov at omringe dommeren som de gør, det er så klamt at se på.Lars1991 post=135555 skrev: Tænk Barca kan brokke sig over dommeren i den her kamp... det for vildt haha. Barca-DNA så det basker.
Det gjorde dommeren heldigvis også. Barcelona fik et gult kort i kampen for at omringe dommeren.
Det er bare SÅ FEDT at se os ride højt på bølgen på det HELT rette tidspunkt på sæsonen!! :D
Tilføjelse: Det var Alba, der fik gult kort for brok til dommeren efter 7 Barcelona spillere omringede Gil Manzano.