Optakt: Real Madrid - FC Barcelona, LaLiga, 30. spillerunde

1 måned 4 dage siden #49 af Doc.juego

Kiwes post=135545 skrev: ​Jeg kunne ik se de sidste minutter. Var det er fair rødt til Case?

​jeg synes det var ret tyndt, der bliver fyret et skud af lige inden hand tackling, han får løbet ind i manden det er lige ude for feltet, men spileren har fyret sit skud af. 
han havde fået et helt fair gult 2 min inden. 
Jeg synes det var tyndt at give gul på den tackling, for der var absolut intet ondartet ovwr den, ej heller oplagt forsøg på at stoppe en god chance. 

Men man kan heller ikke påstå at det er en decideret fejl. Men så skal der gives mange gule i løbet af en kamp. 
Sidste redigering: 1 måned 4 dage siden ved Doc.juego.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 4 dage siden #50 af Ramos4
Vinicius bliver vigtig resten af sæsonen, men det står igen klart at han ikke er god nok i sine beslutninger. Hold da op.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, andreashn, Bismo, JesperThomsen

1 måned 4 dage siden #51 af Lars1991
​Tænk Barca kan brokke sig over dommeren i den her kamp... det for vildt haha. Barca-DNA så det basker.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, andreashn, Bismo, Fondo_Sur, Estadio Santiago Bernabéu

1 måned 4 dage siden #52 af El Siete

Ramos4 post=135548 skrev:

Kiwes post=135545 skrev: ​Jeg kunne ik se de sidste minutter. Var det er fair rødt til Case?

Sí. To klare gule. 

Så nu er vi uden ham og Nacho til næste ligakamp. Og Valverde og Lucas virker trætte til kampen mod Liverpool :D

​Valverde humpede ud af stadion til sidst, så det ser ikke godt ud. 

Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

1 måned 4 dage siden #53 af DeLaRed
Det var en vigtig sejr, og selvom Barca havde det meste af spillet, så kom Real frem til lige mange og lige store chancer. Både Kroos og Vasquez kunne have lukket kampen på åben mål, og fede med skud på stolpen.

Jeg kaldte den efter sidste kamp, Raal har pt ikke energien til 90min på dette niveau, så dette er et flot resultat med tanke på at vi mangler kridt på bænken og det program vi har på 8 dage!

Donde está la biblioteca?

1 måned 4 dage siden #54 af Fondo_Sur

DeLaRed post=135533 skrev: Der var en gruppe fans herinde efter sidste kamp der mente at Real havde masse af kræfter tilbage, og at energien ikke ville blive et problem idag...kan i se det nu???

Enig, de så ret trætte ud, allerede i slutningen af første halvleg. Derfor fik Barca overtaget. Men men men.. når man er foran og har et resultat, så er det i et tæt kampprogram bare normalt at stille sig tilbage.

Lad os håbe at de er helt fit i Liverpool. Og til La Liga kampene derefter... hård fysisk periode, men det holder jo indtil videre! 
Sidste redigering: 1 måned 4 dage siden ved Fondo_Sur.

1 måned 4 dage siden #55 af El Siete

Lars1991 post=135555 skrev: ​Tænk Barca kan brokke sig over dommeren i den her kamp... det for vildt haha. Barca-DNA så det basker.

​Var det ikke noget med de ville slå ned på den slags, hvordan kan de få lov at omringe dommeren som de gør, det er så klamt at se på. 

Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

1 måned 4 dage siden #56 af Kiwes
​Carvajal please! Og forhåbentlig ingen skade til Valverde. Lucas er vel selvskrevet til skadeslisten.
Sidste redigering: 1 måned 4 dage siden ved Kiwes.

1 måned 4 dage siden #57 af Bismo
Hvis vi står for langt tilbage mod Liverpool, så ryger vi ud.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, andreashn, JesperThomsen

1 måned 4 dage siden #58 af Ramos4

Kiwes post=135560 skrev: ​Carvajal please! Og forhåbentlig ingen skade til Valverde.

​Varane er vel forhåbentlig også Covid-fri næste weekend. Men puha. Det holder hårdt lige pt. Kampene kommer bare lige i rap fra nu af.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018.

1 måned 4 dage siden #59 af Kiwes

Ramos4 post=135562 skrev:

Kiwes post=135560 skrev: ​Carvajal please! Og forhåbentlig ingen skade til Valverde.

​Varane er vel forhåbentlig også Covid-fri næste weekend. Men puha. Det holder hårdt lige pt. Kampene kommer bare lige i rap fra nu af.

​Tvivler. Mindes at man typisk siger at det tager ca. 2 uger at teste negativ - jeg kan self tage fejl.

1 måned 4 dage siden #60 af Estadio Santiago Bernabéu

El Siete post=135559 skrev:

Lars1991 post=135555 skrev: ​Tænk Barca kan brokke sig over dommeren i den her kamp... det for vildt haha. Barca-DNA så det basker.

​Var det ikke noget med de ville slå ned på den slags, hvordan kan de få lov at omringe dommeren som de gør, det er så klamt at se på. 

Det gjorde dommeren heldigvis også. Barcelona fik et gult kort i kampen for at omringe dommeren.

Det er bare SÅ FEDT at se os ride højt på bølgen på det HELT rette tidspunkt på sæsonen!! :D

Tilføjelse: Det var Alba, der fik gult kort for brok til dommeren efter 7 Barcelona spillere omringede Gil Manzano.
Sidste redigering: 1 måned 4 dage siden ved Estadio Santiago Bernabéu.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.