MARCA: 70 % peger på Real Madrid som mestre

5 år 3 måneder siden #1 af Benzeron
Med otte...

Med otte kampe tilbage i LaLiga ligger Real Madrid nummer to i tabellen med ét point op til Atlético Madrid og med ét point flere end Barcelona, og i en spørgerunde hos MARCA betyder det, at Los Blancos har gode chancer for at vinde det spanske mesterskab igen i år.

Avisens undersøgelse viser nemlig, at 70% af de adspurgte peger på Real Madrid som de kommende mestre, mens 26% peger på Barcelona. Kun fire procent peger på Atlético Madrid på trods af, at de fortsat har tingene i egne hænder.

Atlético er dog også i væsentlig værre forfatning for tiden end Real Madrid og Barcelona. De to sidstnævnte har hver tabt én kamp ud af de forrige 20, mens Atlético har tabt to af de sidste ti, hvor de også har spillet fire uafgjorte og derved smidt 14 point i den periode.

Der mangler i øvrigt fortsat en kamp imellem Atlético Madrid og Barcelona i 35. spillerunde.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 3 måneder siden #2 af Estadio Santiago Bernabéu
Lad os lege med herinde. Hvem tror I vinder mesterskabet?

Mit bud er Real Madrid

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
5 år 3 måneder siden #3 af 9eren
Tager en kamp af gangen. Der er rigeligt med chancer for at vi kan tabe det som vinde det. Jeg er nok mere skuffet hvis vi ikke vinder det nu, end hvis Barcelona havde slået os, for nu er vi så tæt på og for 3 måneder siden havde jeg slet ikke forestillet mig et scenarie som nu!
Sidste redigering: 5 år 3 måneder siden ved 9eren.

5 år 3 måneder siden #4 af Estadio Santiago Bernabéu
Du blev spurgt om hvem du tror vinder mesterskabet. Man kan altid lade være med at svare, hvis man ikke har et svar.

Andre der vil lege legen?​
Sidste redigering: 5 år 3 måneder siden ved Estadio Santiago Bernabéu.

5 år 3 måneder siden #5 af Administrationen
​ESB og 9eren.............Er I egentlig på julekort med hinanden?

Og ja, selvfølgelig bliver vi mestre nu. Den er Robinho-sikker!
Sidste redigering: 5 år 3 måneder siden ved Administrationen.
Følgende bruger(e) sagde tak: 9eren

5 år 3 måneder siden #6 af Thomaskjensen
Den som har flest point efter 38 runder vinder.
Nej, var det heller ikke et svar :)

AM bliver nr 3, den er jeg ret overbevist om.
Real Madrid spiller ikke finaler, vi vinder dem, og vinder vi i morgen så kan selvtilliden blive så god at det viser sig på banen og vi begynder at udspille alt og alle.

Så i dag tror jeg vi vinder LaLiga, men spørg mig igen på torsdag :)
Ved nærmere eftertanke tror jeg ikke at det betyder så meget om vi vinder eller ikke 3-2 er måske et rigtig godt resultat så vi får smage på modgang inden de afgørende finaler.

Så vi vinder, og om vi er med i CL eller ikke kommer ikke at ændre på det.
Efter Liverpool er det "bare" 2 kampe mod Chelsea der er i vejen.
Programmet er ikke skræmmende.

5 år 3 måneder siden #7 af Estadio Santiago Bernabéu

Administrationen post=135712 skrev: ​ESB og 9eren.............Er I egentlig på julekort med hinanden?

Jeg forsøger at skabe noget aktivitet på siden. Men enhver Batman har sin Two-Face.

Hvad skal man gøre når man starter en afstemning, der tydeligt kun kan svares med navnet på en af de tre klubber og det første svar man får er “Jeg tager en kamp af gangen”? :) Jamen søde, lille ven, så lad dog være med at kommentere hvis du ikke vil svare på spørgsmålet :)

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
5 år 3 måneder siden #8 af 9eren

Administrationen post=135712 skrev: ​ESB og 9eren.............Er I egentlig på julekort med hinanden?

​Skal du ikke snart have en trøje med det navn bagpå ryggen! 

Hvordan kan du være så sikker med det program vi har tilbage? Jeg tror desværre vi fysisk står og får det rigtig svært og kommer til at smide nogle points. Jeg har lovet mig selv en Benzema trøje, hvis vi tager mesterskabet. 

ESB okay jeg tror Sociedad haler indenom os alle,
du får et julekort og 6 speciel øl, men jeg har brug for din adresse :)

5 år 3 måneder siden #9 af Dios

Estadio Santiago Bernabéu post=135708 skrev: Du blev spurgt om hvem du tror vinder mesterskabet. Man kan altid lade være med at svare, hvis man ikke har et svar.

Andre der vil lege legen?​

Tror Barca vinder ligaen desværre. Tror allerede vi smider 2 dumme point imod Getafe. Det lader ikke til heldet med skader etc. går vores vej, og vi har mere end nogensinde brug for bredden.
Jeg håber dog lidt på, at Hazard endelig kommer sig over sine dumme muskelskader. Synes det er fedt, at han ikke selv vil spille kamp lige nu, selvom han træner fuldt ud sammen med resten af holdet. Han kan blive afgørende, selvom mine forhåbninger er mikroskopiske.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

5 år 3 måneder siden #10 af Madrid1998
Vi burde slå Getafe selv med alle de skader. Spillere som Rodrygo og Hazard skal slå til. Real Madrid vinder ligaen. Vi har trods alt det nemmeste program stadigvæk.

5 år 3 måneder siden #11 af Jbner

Madrid1998 post=135724 skrev: Vi burde slå Getafe selv med alle de skader. Spillere som Rodrygo og Hazard skal slå til. Real Madrid vinder ligaen. Vi har trods alt det nemmeste program stadigvæk.

​Men er det ikke præcis sådan en kamp vi plejer at smide point i? Vi kommer til kampen efter 3 kampe mod Liverpool, Barca og Liverpool, hvor spillerne har givet alt, og så vil de ud og lalle den mod Getafe.
Jeg håber selvfølgelig at jeg tager fejl, men jeg frygter kampen. Specielt med de fravær vi har.

5 år 3 måneder siden #12 af Ramos4
Carvajal og Hazard skal simpelthen være klar i weekenden. Hvis de er det og Varane snart er tilbage også, så har vi da lidt bredde trods alt. Rodrygo kan vel for fanden også spille? Ved ikke hvorfor han ikke måtte komme ind i El Clasico.

Jeg vil sige det er helt lige blandt alle tre. Vores ulempe er selvfølgelig, at vi måske skal ud i to opslidende opgør mod Chelsea. Atletico fører, men er dårligst kørende. Barcelona ligger tre'er, men har Atl. hjemme og intet europæisk at tænke på.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Leveret af Kunena Forum