MARCA: 70 % peger på Real Madrid som mestre
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Hvis vi kommer i CL-finalen så vinder vi den da også. Real Madrid taber jo ikke finaler :) Hvilket også taler for at vi tager mesterskabet. Der er jo kun finaler tilbage.Daniel post=135731 skrev: Real Madrid vinder det spanske mesterskab OG går i CL-finalen.
- 9eren
- Gæst
-
Det ville jeg helt sikkert også sige. Men finalen er én kamp, på en god dag kan vi slå alle hold i verden.9eren post=135736 skrev: Bayern og PSG er lige en tand stærkere end os. Den fart PSG har er crazy og også Bayern
Hvis vi slår Chelsea, så vinder vi også hele lortet. Vi kommer formentlig til at fucke ligaen op, for at være friske til finalen, men vi vinder finalen, hvis vi er i den.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Ja, fed kamp.To stærke offensive hold.9eren post=135736 skrev: Bayern og PSG er lige en tand stærkere end os. Den fart PSG har er crazy og også Bayern
Ærgerligt at Lewandowski ikke er med.
- 9eren
- Gæst
-
- Madrid1998
- Platin bruger
-
Så du er bange for kampen i morgen pga. træthed, men tror sagtens vi kan vinde de resterende kampe i ligaen? Bum bum.Madrid1998 post=135742 skrev: Jo helt klart har vi tabt dumme point. Vi så dog sidste år, at spillerne er der når det virkelig gælder. Vi vandt samtlige kampe efter corona, var det 8-10 stk? Jeg tror alle er top motiveret, for vinder vi alle 8, måske 7, så vinder vi også ligaen, for Atlético smider point minimum en gang til. Jeg beundrer optimismen blandt de andre brugere, men en finale mod city eller Psg er slet ikke så sikker imo. Jeg er ærlig talt ikke engang sikker på vi kommer videre i morgen pga trætheden blandt spillerne, og at Liverpool på dagen er farligere end Barca. Ryger vi dog videre i morgen, så slår vi Chelsea over 2 kampe, der er jeg til gengæld ret sikker. Konklusionen er, at ligaen er vores største chance for en titel fordi det ligger stortset i egne hænder, og vores modstandere er langt nemmere end Psg/City. Eneste svære kamp er vel Bilbao ude som vi burde kunne slå uden problemer hvis vi holder niveauet.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- Madrid1998
- Platin bruger
-
Atletico har det letteste program, men er samtidigt mest ustabile, og jeg kunne sagtens se dem smide 5-8 point.
Barcelona smider nok top seks - Det samme vil jeg umiddelbart sige om os.
Real Madrid vinder mesterskabet på rutine og kølighed. Atletico er stadig lillebror, og Barcelona er stadig i en forfatning hvor alt for meget afhænger af Messi. Derudover lever de (Barcelona) kun på gudekomplekser, nydesignede trøjer til rivalopgør, og tungt press på dommerne. Medynken og en samtidig sensationsjournalistik der omringer den klub skal man ikke kigge længe efter (www.fcbarcelona.dk). Nok om dem.
Real har (antager at vi kommer i semifinalen i chl) tre kampe ved siden af ligaen, hvor Barcelona har én, og Atletico ingen. Truppen har været presset i bund af skader i gennem hele sæsonen, og alligevel har det været med en ´ingen-bullshit´ attitude - Alle mand kæmper, derfor frygter jeg heller ikke for at en eventuel træthed vil komme til at koste os mere end de point jeg umiddelbart også ser Barca og Atletico smide. Dertil får vi løbende flere vigtige spillere tilbage: Ramos, Varane, Carvajal og Hazard navneligt. Alle fire spillere der har prøvet de her afgørende runder flere gange, og ved hvad det betyder.
65% sikker på Real, 25% på Barcelona og de sidste 10% på Atletico. Bookmakerne siger sikkert noget andet.
Ift. Champions League tror jeg at Chelsea kan være en stor mundfuld i en semifinale. De ser spændende ud under Tuchel. Om ikke andet er udsigten til en muligt semifinale i Chl ret vild, taget vores gruppespil i betragtning, hvor frygten for en Euro Cup virkelig var reel. Det samme kan man sige om mesterskabet - Jeg havde aldrig forestillet mig det skulle blive en så spændende afslutning!