Podcast: Kort om Éibar; Stor El Clásico-optakt; Analyse af sejren over Liverpool og returkampen + quiz

5 år 3 måneder siden #1 af Administrationen
Real Madrid går ind til en...

Real Madrid går ind til en spændende uge med først El Clásico og siden returopgøret mod Liverpool.

Disse kampe bliver sat under lup af Oscar, som har selskab af Daniel og Jesper i studiet til en snak om dette. Men vi glemmer naturligvis heller ikke opgøret mod Eibar og den første kamp mod englænderne.

Vi kigger på, hvordan Real Madrid skal tackle de to forestående kampe og det hele krydres som sædvanligt med humor og skarpe kommentarer, samt en stor portion seriøsitet.

Denne gang er vi brudt ud af det sædvanlige set-up og det betyder blandt andet en quiz med et særdeles bemærkelsesværdigt udfald.

I kan høre den her:

Kort om Éibar; Stor El Clásico-optakt; Analyse af sejren over Liverpool og returkampen + quiz

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 3 måneder siden #2 af BBB
Jeg genhørte noget af podcasten. Når I laver en podcast i morgen, vil I så ikke fortælle, hvad der rent faktisk går jer på med Klopp? Jeg ved ikke, om I har opdaget det siden, men der bliver reelt ikke sagt noget faktuelt. Kun at I ikke kan lide ham (og det blev ikke formuleret specielt pænt).
Det foregik på en lidt ærgerlig måde, når det kommer med madridista.dk som afsender.

5 år 3 måneder siden #3 af Lars1991
For mig er det fordi han er lidt ligesom Guardiola i medierne... maler det her billede af sig selv som en sød, sympatisk, overskuds-agtig person. Men så snart det går lidt imod dem på banen, så hagler det ned med undskyldninger og anklager om alt muligt. Vi så det værste af Klopp i hans snak om Ramos efter vores ChL-finale, jeg tror det er der de fleste Real Madrid fans fandt deres afsky af Klopp. Hader de her trænere der ikke er konsekvent omkring tingene.. de skifter hele deres værdi- og moralsæt når de er i modgang. Gode vindere, men utrolig dårlige tabere. 

5 år 3 måneder siden #4 af Daniel

BBB post=135763 skrev: Jeg genhørte noget af podcasten. Når I laver en podcast i morgen, vil I så ikke fortælle, hvad der rent faktisk går jer på med Klopp? Jeg ved ikke, om I har opdaget det siden, men der bliver reelt ikke sagt noget faktuelt. Kun at I ikke kan lide ham (og det blev ikke formuleret specielt pænt).
Det foregik på en lidt ærgerlig måde, når det kommer med madridista.dk som afsender.

Hvad sagde vi, som du ikke kunne lide?
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen

5 år 3 måneder siden #5 af BBB
Jürgen Klopp viste igen, at han er en klovn
han er tåbelig
han hører med i landmand søger kærlighed
som et af dyrene der skal passes
at overvære ham på sidelinjen er som at se et trafikuheld

Det starter omkring 1 time 1 min inde.

Zidane bliver i øvrigt også kaldt et taktisk geni og noget med at han beviser det igen og igen. Der går bare fuld smadder på fanradioen :-D
Sidste redigering: 5 år 3 måneder siden ved BBB.

Leveret af Kunena Forum