Optakt: Getafe - Real Madrid, LaLiga, 31. spillerunde

2 år 11 måneder siden #1 af Administrationen
Angreb er det...

Angreb er det bedste forsvar. Det må være Zinedine Zidanes taktik til aftenens udekamp mod Getafe.

Real Madrids fraværs-situation har nemlig taget groteske dimensioner og til aftenens kamp er hele defensiven væk. Læg lige mærke til disse navne: Carvajal, Lucas Vázquez, Ramos, Varane, Nacho, Mendy, Casemiro og senest Fede Valverde, som er ude med Corona.

Det store fravær har naturligvis betydet, at man har været nødsaget til at udtage en række Castilla-spillere og her opstår det næste problem. Flere af dem fik nemlig fuld spilletid i gårsdagens oprykningskamp mod Talaveres. Det drejer sig om forsvarerne Miguel Gutiérrez og Pablo Ramón, midtbanespilleren Blanco og offensivspilleren Arribas.Ikke flere tårer over Real Madrids situation, for man må simpelthen få det bedste ud af situationen og gøre som Christian Hansen så fornemt fik det fortalt i vores podcast, nemlig rykke sammen i bussen og tage udfordringen op.

Det kan da også fortsat blive mere end habilt, for holdet vil stadig råde over spillere som Courtois, Militao, Kroos, Modric, Benzema, Asensio og Vinícius og så må rutinerede kræfter som Marcelo og Isco steppe op og hjælpe holdet gennem prøvelserne.

Man skal op mod et Getafe-hold, som ikke kan få tingene til at fungere i øjeblikket og man er i øjeblikket uden sejr i de seneste 5 kampe og man har kun vundet en enkelt af de seneste 12 kampe og i de seneste fire kampe har man slet ikke scoret.

Samtidig kæmper halvdelen af Getafes spillertrup for deres fremtid, idet de har kontraktudløb til sommer, heriblandt Real Madrids Take Kubo, som forventes at starte inde i aftenens kamp.

Spansk presse har dømt kampen til at være et opgør mellem et Getafe-hold uden angreb og et Real Madrid-hold uden forsvar og det kan faktisk blive ganske interessant at følge, også fordi Real Madrid går ind til et fortsat hårdt program med kampe hver tredje dag og lige nu har man ikke mulighederne for at give spillerne et velfortjent hvil.

Der er kampstart på TV2 Sport X fra kl. 21.00.

Real Madrids forventede hold: Courtois, Odriozola, Militao, Chust, Marcelo, Kroos, Modric, Isco, Asensio, Vinícius, Benzema.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #2 af Ramos4
Thibaut Courtois; Alvaro Odriozola, Victor Chust, Eder Militao, Marcelo; Luka Modric; Rodrygo, Marco Asensio, Isco, Vinicius; Mariano.
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #3 af Lars1991
​Det bliver... spændende! Tror aldrig jeg har set et så decimeret hold før.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #4 af Fondo_Sur
Credit til Modric for at holde (forhåbenligt kampen) ud.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #5 af Ramos4
Zidane spiller 10'eren de sidste minutter hvis nogen må gå ud.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #6 af Thomaskjensen
3 stamspillere i truppen :)
Var det ikke mod Sjachtar vi fik bøllebank i CL, og de stillede med 9 af deres 3 reserver. goooo Sjachtar...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #7 af Brylle
​Det har potentiale til at blive meget skørt. Skal Isco ned og spille ved siden af Modric eller skal både han og Asensio ned og ligge foran ham? :D 

Jeg ved virkelig ikke hvad man kan forvente. Kvaliteten er stadig over Getafes men det er godt nok mange spillere som generelt ikke får meget tillid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #8 af Fondo_Sur
Hvis Vinicius og Mariano kan spille sammen kan alt ske.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #9 af elle44
Det er godt nok helt vildt hvad der sker. Jeg har ikke set en kamp siden efteråret men jeg har fulgt med på forum og på den evigt underholdende podcast. Det ville jo nærmest være en større sensation end tre chl titler i træk, hvis vi formår at hive en titel hjem i denne sæson.

Jeg har intet ondt at sige om spillerne og trænerteamet hvis ikke det lykkedes alligevel, de har fandme givet alt hvad de ejer og har for klubben det seneste stykke tid. Jeg her aldrig oplevet så mange skader i min tid som fan, og jeg har heller aldrig oplevet så sindssygt et spillercomeback som Militao, ham havde jeg godt nok afskrevet for længst.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #10 af Madrid1998
Valverde har været i kontakt med en smittet, men er selv testet negativ ? Hvorfor må han så ikke være med altså? Er han ude i 14 dage slm Varane eller, anyone?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #11 af Ramos4

Madrid1998 post=135974 skrev: Valverde har været i kontakt med en smittet, men er selv testet negativ ? Hvorfor må han så ikke være med altså? Er han ude i 14 dage slm Varane eller, anyone?

​Hvis han tester negativ, så er han med igen næste kamp.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #12 af Thomaskjensen
ha ha der findes ikke engang et billed på Chrust i startopstillingen :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce