- Forum
- Madridista.dk
- Nyheder
- Blanco blev femte Castilla-spiller til at få debut for førsteholdet i indeværende sæson
Blanco blev femte Castilla-spiller til at få debut for førsteholdet i indeværende sæson
I går aftes blev den defensive midtbanespiller, Antonio Blanco, skiftet ind efter 65 minutters spil, og dermed træder han i flere af sine Castilla-holdkammeraters fodspor i denne sæson.
Således er 20-årige Blanco den femte akademispiller i indeværende sæson til at få debut for førsteholdet. Især Sergio Arribas har fået flere indhop allerede, men også Marvin Park, Victor Chust og Hugo Duro har fået både indhop og startpladser i løbet af sæsonen.
I går var hele tre Castilla-spillere på banen på samme tid i anden halvleg – Blanco, Chust og Arribas – mens Toni Kroos sad hele kampen på bænken, hvilket blot vidner om, hvor presset holdet er rent fysisk for tiden. Onsdag aften spiller man allerede igen, når Real Madrid skal forsøge at få revanche imod oprykkerne fra Cádiz, men her har man heldigvis som minimum Raphaël Varane, Casemiro og Nacho tilbage.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Donde está la biblioteca?
Troede ikke at niveauet på forummet kunne blive meget lavere, men der tog jeg åbenbart fejl. Tror efterhånden min tid som aktiv bruger lakker mod enden.DeLaRed post=136061 skrev: De unge får ALDRIG en chance #detheleerzidanesskyld
Din fremtid på forummet skal naturligvis ligge i dine egne hænder, men er det måske ikke lidt en overreaktion på så harmløs en sarkastisk kommentar?longwind post=136066 skrev:
Troede ikke at niveauet på forummet kunne blive meget lavere, men der tog jeg åbenbart fejl. Tror efterhånden min tid som aktiv bruger lakker mod enden.DeLaRed post=136061 skrev: De unge får ALDRIG en chance #detheleerzidanesskyld
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Nå nå, så det VAR sarkastisk. Du har da ellers brugt samme hashtag flere gange i seriøse sammenhæng. Men I så fald er jeg villig til at blive hængende lidt endnu :PDeLaRed post=136067 skrev:
Din fremtid på forummet skal naturligvis ligge i dine egne hænder, men er det måske ikke lidt en overreaktion på så harmløs en sarkastisk kommentar?longwind post=136066 skrev:
Haha, beklager til både dig og Thomas, den tager jeg på min kappe, det var naturligvis sarkasme på højeste plan :-) ... skal forsøge at være en smule mere tydelig næste gang....Men du har da helt ret, hvis man ikke fanger sarkasmen er det vel nok årets dummeste kommentar :-)longwind post=136069 skrev:
Nå nå, så det VAR sarkastisk. Du har da ellers brugt samme hashtag flere gange i seriøse sammenhæng. Men I så fald er jeg villig til at blive hængende lidt endnu :PDeLaRed post=136067 skrev: