Madridista.dk i Go´ aften Danmark om europæisk superliga
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Madridista.dk har i aften Christian Hansen i Go´ Aften Danmark til en snak om den kommende europæiske Superliga.
Christian udtalte således til Ritzau i går:
- Om det hedder Super League eller Champions League, tror jeg, at de fleste kan leve med. Men fra et fanperspektiv er det en katastrofe, hvis man ryger ud af den nationale liga. Real Madrid er en medlemsejet klub. Hvis det her betyder, at man har råd til at blive ved med at være en medlemsejet klub frem for at modtage oliepenge som Manchester City og PSG, er det nok at foretrække at gøre det her.
Vi kommer til at snakke meget mere europæisk Superliga i vores podcast, som udkommer på fredag.
Men se med på Go´ Aften Danmark kl. 17.25.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Cristiano7 post=136196 skrev: Jeg håber ikke at Madridista.dk viser en holdning det viser at de er med på Super League ideen.
For hvis man ikke deler samme holdning som dig hva så???
Jeg er med på at vi alle sammen støtter Real Madrid, men man kan jo ikke kun se det her fra vores perspektiv.
Ja, Perez har ret i at det her kan redde de 15 deltagende faste hold. Det er så det han kalder "fodbolden". Det redder røven på de 12 founders + 3. Men det har intet at gøre med at redde fodbolden som helhed.
Se nu ud over egen næsetip.
Alt det der bavl med at klubben er hårdt ramt af Covid. Hvem i alverden skulle sympatisere med det? Folk er døde af Covid. Folk har mistet deres job. Nogle klubber er på konkursens rand.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024