Carvajal skadet - færdig for denne sæson

5 år 3 måneder siden #13 af DeLaRed

Fondo_Sur post=136725 skrev: Mendy - Militao - Varane - Nacho

​Enig, Hvis Nacho nu fik en pause i weekenden saa kan han sagtens varetage Hojere backen paa den defensive side, og saa maa man leve med at spille uden en offensiv hoejre back. Man kan skaelde nok saa meget ud pa vores bagkaede som man vil i kampen mod Chelsea, men det var vores midtbane der var problemet, loeser vi den, kan vores forsvaret sagtens klare Chelsea's angreb!...Men det nytter ikke noget at lade alle de udmattede spillere starte paa Loerdag, for mit vedkomne kan vi sagtens smide La Liga og tage chancen med et b-hold i weekenden, i et forsoeg paa at have de vigtige spillere klar til naeste uge.
Courtois
Odriozola - Militao - Varane - Miguel
Asensio - Blanco - Isco - Marcelo
Rodrygo - Mariano
Og saa kan man give Fede, Mendy, Ramos og Hazard lidt minutter efter pausen hvis de er friske
Hermed giver vi Nacho, Kroos, Modric, Casemiro, Benzema nogle ekstra dage til a blive klar, da det er dem der afgoere om vi kommer videre mod chelsea eller ej.

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 3 måneder siden #14 af PMO
Følgende bruger(e) sagde tak: Iscold

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
5 år 3 måneder siden #15 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Carvajal skadet - færdig for denne sæson
Et øjebliks billede og hvorfor er det horribelt at se på ?

5 år 3 måneder siden #16 af PMO

9eren post=136730 skrev: Et øjebliks billede og hvorfor er det horribelt at se på ?

Der skal heller ikke mere end et øjeblik til at ødelægge en muskel eller et led. På dette niveau er det ikke tilladt ikke at være 100% optimeret.

Den belastning, især knæet, udsættes for på den aggressive måde at “låse” ledet på, er grotesk at være vidne til. Jeg kender absolut ingen inden for fysioterapi, “bodybuilding” eller sport generelt (hvor jeg har min daglige gang),som anbefaler at træne på den måde. Øvelsen er en simpel benpres, som af en eller anden grund bliver til “hop og stræk”. Jeg foreslår du prøver at lave samme øvelse som spillerne, hvis du har din tvivl om “øvelsen”. 

Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

5 år 3 måneder siden #17 af Thomaskjensen
Det kan umuligt være den måde de træner på i dag, ja eller kan det...

Det jeg ser på den korte film er som at se et par 15 årige være på et gym for første gang :)

5 år 3 måneder siden #18 af Dios

PMO post=136731 skrev:

9eren post=136730 skrev: Et øjebliks billede og hvorfor er det horribelt at se på ?

Der skal heller ikke mere end et øjeblik til at ødelægge en muskel eller et led. På dette niveau er det ikke tilladt ikke at være 100% optimeret.

Den belastning, især knæet, udsættes for på den aggressive måde at “låse” ledet på, er grotesk at være vidne til. Jeg kender absolut ingen inden for fysioterapi, “bodybuilding” eller sport generelt (hvor jeg har min daglige gang),som anbefaler at træne på den måde. Øvelsen er en simpel benpres, som af en eller anden grund bliver til “hop og stræk”. Jeg foreslår du prøver at lave samme øvelse som spillerne, hvis du har din tvivl om “øvelsen”.

Jeg er som sådan ikke uenig, og det er heller ikke noget jeg selv praktisere i form af min daglige træning. Formålet er heller ikke det samme. Dog skal det siges, at den form for træning er yderst velkendt indenfor fodbolden. Øvelsen er netop ikke en simpel benpres øvelse. Det er en eksplosiv high jump øvelse. De låser lige akkurat ikke i leddet, hvor belastningen er max. som du har helt ret i vil være helt grotesk hvis de gjorde det.
Ramos og Modric sætter af, og dermed bliver belastningen som sådan ikke i leddet, men i låret, og Varane og Benzema låser ikke i leddet. Da vi gik fra drenge til mænd i en alder af 14 år, der lavede vi den øvelse 2 gange om ugen. Den bliver brugt rigtig hyppigt indenfor atletik og generelt hvor det handler om at blive mere eksplosiv og hurtig.
Jeg er ikke fan af øvelsen, da det hurtigt kan gå galt og kræver en vis erfaring, og skal man se på noget, så er det hastigheden øvelsen bliver udført i.

Øvelsen er jo præcis den samme, hvis du går ned i knæ og hopper højt. Her er der bare belastning på. Det lader dog til, at Benzema har for meget belastning på, ellers må han være oppe på plus 50 rep eller noget :D

Det er jo også bare skørt, at de har Ramos "woodchop" øvelse med, som man godt nok plejer at køre 45grader og ikke 90grader.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

5 år 3 måneder siden #19 af Jona
PMO

Har ikke meget forstand på den slags træning så jeg vil ikke kloge mig for meget på hvad der er rigtigt og forkert. Jeg hæfter mig bare ved at den video du viser omhandler lige netop Ramos, Benz og Modric som alle har haft en lang karriere med meget få skader.
Sidste redigering: 5 år 3 måneder siden ved Jona.
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

Leveret af Kunena Forum