Seks forsvarere ude til Granada-kamp

2 år 10 måneder siden #1 af Administrationen
Real Madrid kommer...

Real Madrid kommer til at gå resten af sæsonen igennem med et særdeles fraværsramt forsvar.

Således meldes Ferland Mendy nu ude for resten af sæsonen, mens holdets eneste højreback i øjeblikket, Álvaro Odriozola, sandsynligvis ikke bliver klar til torsdagens udekamp mod Granada.

Her må man udover de to ovenstående også se bort fra Carvajal, Lucas Vázquez, Ramos og Varane.

Højreback-positionen bliver sandsynligvis besat af enten Fede Valverde eller Castillas Marvin Park.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 10 måneder siden #2 af Kiwes
Udover at mangle så meget kvalitet, så bliver Odriozola jo også skadet bare man puster til ham. Altså han spiller vel en håndfuld kampe på en sæson og er skadet resten af tiden. Forhåbentlig er han også fortid til sommer.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
2 år 10 måneder siden #3 af Madridista02
Hvor ringe form er spillerne lige i? Hvorfor kan en spiller som Odriozola, som slet ikke har været fysisk overbelastet i den her sæson, ikke spille mere end to kampe i streg? Der er noget helt galt, og jeg håber klubben arbejder på sagen. Det er en skandale. Intet mindre. Det har ikke kun noget at gøre med det tætte program og ingen opstartssæson. Det stikker dybere...

Jeg savner Pepe :(
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, andreashn, Ramos4, Estadio Santiago Bernabéu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
2 år 10 måneder siden #4 af 9eren
Vi har da ikke mange skader!

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 10 måneder siden #5 af mohbar
The chickens have come home to roost.


Dette falder desværre også tilbage på Zidane som alt for letsindigt har smidt dygtige talenter væk som sagtens kunne gøre det fint på bredden og sågar være gedigen trussel mod førstevalgene
Sidste redigering: 2 år 10 måneder siden ved mohbar.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce