Miguel Gutiérrez imponerer alt og alle i Real Madrid

5 år 2 måneder siden #1 af Administrationen
”Spørgsmålet er ikke...

”Spørgsmålet er ikke så meget længere, om han har spillet Marcelo af holdet - spørgsmålet er snarere, om han ikke også snart har spillet Mendy af holdet”.

Således skrev Madridista.dk´s Daniel om Miguel Gutiérrez, som i vores referat blev kåret til kampens spiller for anden kamp i træk og det er en holdning, som til fulde deles i Real Madrid, hvor man er mere end imponerede af det unge back-talent, som forventes at være en fast del af førsteholdstruppen i den kommende sæson.

Miguel Gutiérrez har nemlig startet inde i de to seneste kampe, hvor Real Madrid har haft en masse på spil, men den unge spiller er gået uimponeret til opgaven og har samtidig vist gode lederegenskaber ved at give råd og anvisninger til de to brasilianere, Vinícius og Rodrygo.

Han fik debut den 21. april mod Cádiz og efter to gode optrædender mod Osasuna og Sevilla, hvor han afløste Marcelo i kampene, blev det altså til en startplads mod Granada og altså senest mod Ath. Bilbao.

Miguel Gutiérrez blev således den sidste af de 6 Castilla-spillere, som har fået debut i denne sæson, men han har sammen med Antonio Blanco gjort det aldeles overbevisende. De øvrige fire spillere er Sergio Arribas, Marvin Park, Víctor Chust og Hugo Duro.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #2 af Estadio Santiago Bernabéu
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-

5 år 2 måneder siden #3 af -#7-
​Det var i hvert fald forfriskende at se en 19-årig gut dirigere rundt med Vinicius, og skælde ud på Modric hvis han ikke spillede ham i en oplagt position. Det må alt andet lige kræve nogle cojones, når man har under 10 førsteholdskampe for klubben, men måden Miguel er gået til opgaven på har helt personligt blæst mig bagover, han virker fuldstændig uimponeret og er bare gået ind og spillet sit spil fra dag 1. 

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, andreashn, Madridista02

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
5 år 2 måneder siden #4 af Madridista02

-#7- post=137878 skrev: ​Det var i hvert fald forfriskende at se en 19-årig gut dirigere rundt med Vinicius, og skælde ud på Modric hvis han ikke spillede ham i en oplagt position. Det må alt andet lige kræve nogle cojones, når man har under 10 førsteholdskampe for klubben, men måden Miguel er gået til opgaven på har helt personligt blæst mig bagover, han virker fuldstændig uimponeret og er bare gået ind og spillet sit spil fra dag 1. 

​Enig! Og udover den ro han spiller med, så besidder han en glimrende teknik, hvilket han især overraskede mig med mod Bilbao i weekenden. Dog sad jeg med samme følelse da jeg så Reguillon bryde igennem under Solari. Der troede jeg også vi skulle se ham spille venstreback for Real de næste mange år. Håber Gutierez fortsætter takterne og slår igennem for os.

Jeg savner Pepe :(

Leveret af Kunena Forum