Modric kåret som sæsonens bedste Real Madrid-spiller
Mahou plejer at kåre månedens spiller i løbet af sæsonen, og nu er der også blevet kåret en 'sæsonens spiller', og den pris går til den kroatiske troldmand, Luka Modric.
Modric spillede 48 kampe i sæsonen, hvilket er det samme antal som Marco Asensio, og de to deler dermed tredjepladsen på klubbens interne liste over fleste kampe spillet efter Thibaut Courtois (51 kampe) og Vinícius (49 kampe).
Modric scorede undervejs seks gange og lagde op til seks scoringer, og han sagde selv følgende om prisen som sæsonens bedste Real Madrid-spiller, som han i øvrigt har fået på baggrund af en afstemning på sociale medier:
- Først og fremmest vil jeg takke jer for den kærlighed og støtte, som I altid viser mig. Det gør mig meget glad og stolt. Jeg håber snart at se jer alle sammen tilbage på stadion, så vi sammen kan nyde denne fantastiske sport.
Om sine egne præstationer sagde Modric:
- Jeg kan ikke lide at snakke om mine egne præstationer eller mit eget spil, men jeg kan sige, at jeg har det godt. Jeg har nydt at spille, jeg har spillet meget, og jeg er glad for mine præstationer.
Om sæsonen generelt:
- Den ting, som jeg vil fremhæve med hensyn til holdet i denne sæson, er kampånden og den ukuelighed, som vi har vist. Vi gav aldrig op, i hvad der har været et meget hårdt år for os på grund af skaderne, COVID-19 og det faktum, at vi ikke havde fans på stadion.
For nylig blev det officielt, at Modric, der fylder 36 til september, forlængede sin kontrakt med Real Madrid frem til 2022.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Donde está la biblioteca?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen