Officielt: Carlo Ancelotti er ny Real Madrid-træner
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Hahaha, det maa bare ikke ske!Chamartin post=138520 skrev: Glæder folk sig tilbage se James igen? :P
Donde está la biblioteca?
- Brylle
- Gæst
-
madrid2000 post=138514 skrev: Det bliver heelt sikkert mere af det samme kedelige lortespil vi har set i denne sæson og de sidste 3-4 sæsoner.
Ingen nye indkøb. De samme spillere.
Ancelotti går endda ned i løn fra Everton til RM siger det hele. Vi er en klub i økonomisk ruin. Selv Everton har flere økonomiske muskler end os.
Man kan også vende den om og sige, det er sku da dejligt at der stadigvæk er folk som Ancelotti i fodboldverden der ikke tænker på penge!!
Grande Carlo <3
Kiwes post=138524 skrev: Kunne være fedt hvis administrationen kunne sætte en afstemning op omkring trænervalget. Vil man have; Raul, Allegri, Conte, Ancelotti og en andet kategori fx. Ved ikke om det er nemt at sætte op - jeg synes det kunne være sjovt at se. Generelt synes jeg vi mangler flere afstemninger på siden. Det giver jer jo også indhold at tage med i potcasts.
Udmærket indspark. Det tager vi os med videre, Kiwes. Tak!
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
Daniel post=138529 skrev:
Kiwes post=138524 skrev: Kunne være fedt hvis administrationen kunne sætte en afstemning op omkring trænervalget. Vil man have; Raul, Allegri, Conte, Ancelotti og en andet kategori fx. Ved ikke om det er nemt at sætte op - jeg synes det kunne være sjovt at se. Generelt synes jeg vi mangler flere afstemninger på siden. Det giver jer jo også indhold at tage med i potcasts.
Jeg vil bare sige at jeg er enig og håber også på sådanne input! Det kunne være fedt i fremtiden!
Nu da i er igang, kan i saa ikke ogsaa lige klar en Mbappe transfer? ;-)Daniel post=138529 skrev:
Donde está la biblioteca?
ser skulle ske noget nyt efter Zidane, og jeg tænker ikke Carlo er manden til dette.
Desuden mener jeg at han som træner er forældet, og past his prime. Efter Real Madrid har det jo set ret skidt ud for ham.
han har vel ikke været en top træner de sidste 4 år ?
Jeg husker generelt hans tid som god I Madrid, men jeg husker det sidste år som værende utrolig kedelig fodbold, som ligner det vi spiller nu, bare plus Ronaldo som altid kunne diske op med et eller andet.
jeg tror desværre det bliver mere af det samme, og nu har han bare et ringere hold.
Jeg tror fortsat ingenlunde på ar vi faktisk får fat i hverken mpabbe eller haaland.
men en lille tror på at Ronaldo måske kunne lave et comeback med Carlo ved roret, det er langt fra en god lang tids løsning, men med Carlo tror jeg ikke der kommer en revolution i spiller truppen. Så kunne det være en nogenlunde løsning på de offensive mangler vi åbentlyst har. (Hvis hverken mbappe eller haaland er en mulighed, hvilket jeg ikke tror de er )
Carlo vil vel spille 433 eller 4231. Sidste nævnte tror jeg kunne være godt for truppen.
Jeg frygtet dog det bliver for meget hygge onkel, de sværre valg tages itages vi får mere af det samme som vi har fået, og svingende resultater.
jeg tror ikke på Carlo har hvad der skal til længere, og jeg et bange for at han ikke længere er den top træner han var da han tog over i sin tid - ligesom mourinho heller ikke er det længere.
Han skal dog have chancen, og jeg håber da på det bedste.