Marca: Arbeloa bliver assistent for Ancelotti

1 år 2 måneder siden #1 af Administrationen
Ifølge spanske Marca kan...

arbeloa

Ifølge spanske Marca kan det blive selveste Álvaro Arbeloa, som skal fungere som assistent for Carlo Ancelotti.

Dermed følger han i fodsporene på næsten lige så store legender som Fernando Hierro og Zinedine Zidane, som også har fungeret som assistenter for italieneren i Real Madrid-tiden og Arbeloa passer da også perfekt ind i Carlo Ancelottis tanker om en assistent, idet han har en fortid i klubben, både på ungdomsholdene og på førsteholdet, samt er i gang med træner-gerningen.

Álvaro Arbeloa har i den netop overståede sæson stået i spidsen for Infantil A, som blev suveræne mestre i deres række med 15 sejre og 2 uafgjorte i det 17 kampe og en målscore på 104-5.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 2 måneder siden #2 af Daniel
Jeg kan fandeme næsten ikke være i mig selv længere, og der er ellers nok krop at være i.......kæft nogle lækre nyheder, vi blev ramt af i går!

Træner: Ancelotti
Assistent: Arbeloa + Ancelotti Jr.
Fysisk træner: Pintus

For mig et drømmesetup! Så må vi se om der kommer en sportsdirektør eller ej. Det er måske lidt sekundært i en tid, hvor vi alligevel ikke kan bruge de store penge.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

1 år 2 måneder siden #3 af Estadio Santiago Bernabéu

1 år 2 måneder siden #4 af Bismo
Han er venner med en del af de spillere, som vi helst gerne skulle komme af med.

1 år 2 måneder siden #5 af DeLaRed
Det er noget af en reaktion der er kommet fra Reals side siden Zidane har forladt klubben.

Er personligt godt tilfreds med Ancelotti og synes Arbeloa som profil passer fint ind i projektet, men mest af jeg ovenud tilfreds med Pintus, for det betyder at man endelig anerkender det kaempe problem man har haft de seneste 2 seasoner paa den fysiske front.

Jeg faar dog daarlige nerver ved tanken om at Marcelo, Isco og Mariano liiiige faar en sidste chance (altsaa ud over alle de tidligere chancer de har faaet), for saa blir det stadig et op-ad-bakke projekt, og endnu vaere ville det vaere hvis Ancelotti's Real skal bygges op omkring Ceballos og Jovic, for saa gaar vi virkelig i den forkerte retning.

Giv nu Ancelotti en trup der kan arbejdes med, istedet for at kaste en masse tidligere fejlkoeb og udbraendte spillere efter ham.

Donde está la biblioteca?

1 år 2 måneder siden #6 af Zyconith

DeLaRed post=138538 skrev: Det er noget af en reaktion der er kommet fra Reals side siden Zidane har forladt klubben.

Er personligt godt tilfreds med Ancelotti og synes Arbeloa som profil passer fint ind i projektet, men mest af jeg ovenud tilfreds med Pintus, for det betyder at man endelig anerkender det kaempe problem man har haft de seneste 2 seasoner paa den fysiske front.

Jeg faar dog daarlige nerver ved tanken om at Marcelo, Isco og Mariano liiiige faar en sidste chance (altsaa ud over alle de tidligere chancer de har faaet), for saa blir det stadig et op-ad-bakke projekt, og endnu vaere ville det vaere hvis Ancelotti's Real skal bygges op omkring Ceballos og Jovic, for saa gaar vi virkelig i den forkerte retning.

Giv nu Ancelotti en trup der kan arbejdes med, istedet for at kaste en masse tidligere fejlkoeb og udbraendte spillere efter ham.

​Hvad har Mariano gjort for at bevise at han ikke kunne være en gedigen reserve? Han var knapt nok spillet under Zidane.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

1 år 2 måneder siden #7 af raul7=kongen

Zyconith post=138539 skrev:

DeLaRed post=138538 skrev: Det er noget af en reaktion der er kommet fra Reals side siden Zidane har forladt klubben.

​Hvad har Mariano gjort for at bevise at han ikke kunne være en gedigen reserve? Han var knapt nok spillet under Zidane.

​Men når han har, så har det vel været åbenlyst at han mangler kvalitet. Han er en fin duracel-kanin, hvis alt skal satses og man skal spille kaos-bold, men han har ingen evner i kombinationsspillet, står altid forkert i presspillet og sejler ofte offside på tåbelige tidspunkter.

Han er i Real Madrid, fordi vi er dårligt besat på positionen og ikke har økonomi til andet. Ikke fordi han er Real Madrid-kvalitet.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Chamartin, DeLaRed

1 år 2 måneder siden #8 af DeLaRed

Zyconith post=138539 skrev:

​Hvor skal jeg starte...

For det foerste ejer vi stadig Mayoral, der er nok en stor sansynlighed for at Roma udloeser deres koebsret paa ham (mener det er 15mio), men hvis Real virkelig gerne ville beholde ham, saa mener jeg nok man kan finde en loesning med Roma (potentielt at man sender Mariano til Rom istedet). Saa i foerste omgang skal vi spoerge os selv om Mariano er et bedre eller daarligere valg til reserve pladsen end Mayoral, og her mener jeg bare vi kan lade statistikken tale for sig selv.

For det andet saa har Mariano haft et hav af problemer med skader de seneste 2 aar, og her er det min pernsolige mening, at selvom vi har hentet Pintus hjem for at faa styr paa skaderne, saa mener jeg stadig vi skal forsoege at skilde os af med flere af de spillere der har haft problemer med det fysiske, for reserve eller ej saa skal man vaere klar til at spille (gerne hele seasonen). (her ved jeg naturligvis godt at vi ikke kan komme af med alle vores skadede spillere, det er heller ikke det jeg hentyder til, men kan man maaske komme af med et par stykker, saa kan man formodentlig staa med en mere at arbejde med i bredden naeste season)

Sidst men ikke mindst, som du selv naevner han har ikke spillet meget de sidste 2 seasoner, paa 764 minutter er det dog kun blevet til soelle 2 maal, og netop som reserve i Madrid saa skal man kunne praestere med de faa chancer man faar, og det har han paa ingen maade formaaet. Synes selv det er lidt skaegt at folk her paa siden mener at alle skal deles om spilletiden, for det mener jeg slet ikke, de bedste spillere skal spille saa meget som muligt (uden at risikere skader eller traethed), men hvis resevrne ikke praestere blir man noed til at presse de bedste spillere til graensen, det handler om 3 point i hver kamp, vi er ikke Ajax eller Dortmund der kan vente 10-12 kampe til en spiller endelig byder ind med noget positivt.

Ud over ovenstaaende saa mener jeg heller ikke Mariano er i naerheden af at vaere den spiller han var for Lyon (og jeg skal lige understrege, jeg har intet imod ham, og havde da ogsaa haabet at hans historie i Madrid ville ende anderledes). Maaske er det de mange skader der har praeget hans spil, men han er langt fra saa agrresiv som han tidligere har vaeret, han ser ogsaa mindre frygt indgyedene ud rent fysisk, og saa maa vi ikke glemme at Mariano som spiller aldrig har ahft en fantastisk teknik, han er mest af alt lidt en buldre-basse der tidligere har scoret sin maal paa vilje og fysisk.

Saa naar man nu staar i en situation hvor man har en tidligere ungdoms spiller i Mayoral, der lige har banket 17 kasser ind for Roma, saa mener jeg saa absolut man skal goere hvad man kan for at holde paa ham, hvis altsaa spillere som Mbappe og Haaland er umulige, hvilket jeg tror de er.

Hvis Mariano gerne vil have sin karriere paa rette koel igen, saa skal han i foerste omgang have styr paa skaderne, og saa skal han til en mindre klub hvor der er tid og plads til at give ham spilletid selvom han ikke praestere i en raekke kampe, det har vi bare ikke tid til i Real. Og havde han nu formaaet at udnytte lidt flere af de 22 chancer han fik under ZZ i denne season, saa er jeg overbevist om at Zidane ogsaa havde spillet ham mere for at hvile Benzema, men det formaaede han paa ingen som helst maade at goere, og derfor burde samarbejdet stoppe her.

Vi kan ikke bare forvente at Ancelotti kan goere alle spillere til Galacticos naeste season, lad os istedet kigge paa hvordan de tidligere har praesteret og isaer ogsaa i hvilken retning deres karriere er paa vej hen, samt ogsaa hvordan de passer ind i truppen. Der er mange der mente at Ancelotti fik James' karriere paa rette koel igen, men han slutter seasonen for Everton med 6 maal og 9 assists, hvilket imo ikke er videre imponerende for spilleren der skulle vaere den absolutte stjerne for Everton, og netop dette beviser meget godt at Ancelotti ikke kan udoeve mirakler paa spillere der bare ikke har niveauet til Real. Saa derfor er et farvel til Mariano, Marcelo, Isco, Jovic og Ceballos paa sin plads, da de enten adrig har haft eller ikke laengere har niveut til Madrid's baenk, og saa ville vi staa som et lang staerkere hold selvom vi bare fyldte paa med nogle af de unge spillere vi nu engang er i besiddelse af (Blanco, Miguel, Mayoral, Brahim, Martin etc.) (jeg saa ogsaa gerne at vi skiftede baade Bale og Hazard ud, men tror bare ikke rigtig paa det er realistisk denne sommer)

Donde está la biblioteca?

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.