Ødegaard takker Zidane
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Norske Martin Ødegaard takker Zinedine Zidane for den støtte, som han fik både på andet- og førsteholdet i Real Madrid. Det sker i et interview med norsk presse, hvor han siger følgende:
- Jeg vil gerne takke Zidane for det arbejde, han har gjort og for at have hjulpet mig, både på andetholdet som på førsteholdet. Jeg havde et godt forhold til ham.
I interviewet slår Martin Ødegaard fast, at han er ked af at Zinedine Zidane rejser, men er samtidig også forventningsfuld efter at kende navnet på den nye træner (Interview lavet før ansættelsen af Ancelotti, red.).
Visse fangrupperinger har ellers gjort et stort nummer ud af at berette om et dårligt forhold mellem Zidane og Ødegaard, men det har nordmanden altså nu selv manet eftertrykkeligt i jorden.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Kunne det tænkes som alternativ, at MØ bare udtaler sig professionelt og høfligt? Jeg har svært ved at se det gavne ham at svine ZZ til, uanset hvad der reelt ligger i deres relation.
Helt enig. Selvfølgelig ville Ødegaard aldrig gå ud og kritisere Zidane på denne måde. Man skal ikke lægge mere i denne udtalelse end man skal lægge i en vejrudsigt for næste måned.Taxii89 post=138541 skrev: "Visse fangrupperinger har ellers gjort et stort nummer ud af at berette om et dårligt forhold mellem Zidane og Ødegaard, men det har nordmanden altså nu selv manet eftertrykkeligt i jorden."
Kunne det tænkes som alternativ, at MØ bare udtaler sig professionelt og høfligt? Jeg har svært ved at se det gavne ham at svine ZZ til, uanset hvad der reelt ligger i deres relation.
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
At han udtaler sig positivt er stadig ‘pilen peger opad’ og ikke nedad.
Han blev spurgt ind til det i et interview. Hans svar er ren cookie-cutter fra enhver der har gennemgået medietræning. Hvis han siger "ingen kommentarer" tolkes det jo negativt. Pilen peger ingen steder hen :DEstadio Santiago Bernabéu post=138548 skrev: Tja, omvendt kan man sige at han ikke behøver udtale sig om den tidligere Real Madrid træner eftersom denne er fortid uanset hvad.
At han udtaler sig positivt er stadig ‘pilen peger opad’ og ikke nedad.
Det der er jo bare ad hominem.Lars1991 post=138554 skrev: Nogen folk har bare en mening og har ikke rigtig lyst til at ændre den :P
Mener du det er meget usandsynligt at MØ, da han blev spurgt til det her, vælger at glide af og sige tak for denne gang?