Eden Hazard om Ancelotti-ansættelse: Vi kan opnå store ting sammen

5 år 1 måned siden #1 af Benzeron
Eden Hazard blev...

Eden Hazard blev hentet til Real Madrid under Zinedine Zidanes ledelse, og belgieren har ofte omtalt franskmanden som sit forbillede. Hazard slår dog fast, at han ikke har noget imod cheftrænerskiftet.

Til den belgiske tv-station, RTBF, siger Hazard:
- Alle i Real Madrid ved, hvad Ancelotti har gjort for klubben. Han vandt Champions League med denne trup, og han kender mange af spillerne. Vi ved, at han er en træner med en masse erfaring. Han kender byen og fansene. Jeg tror, at vi kan opnå store ting sammen.

Hazard har aldrig tidligere haft Ancelotti som cheftræner, idét belgieren blev købt til Chelsea ét år efter, at Ancelotti var blevet afskediget i London-klubben, men han har stadig flotte ord at sige om sin nye cheftræner:
- Jeg kender ham ikke personligt, men ud fra hvad jeg har hørt, er han en meget rar person, som bare ønsker at vinde, hvilket er det, vi alle ønsker. Vi får chancen for at arbejde sammen, og det er godt nyt for mig.

Hazard havde desuden følgende ord at sige om Zidane:
- Det var fantastisk at være omkring ham hver dag, der er intet bedre end at blive trænet af dit idol.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
5 år 1 måned siden #2 af 9eren
Ja store måltider på restaurenter. Det her handler kun om at han forsvarer sin løn og så får vi endnu en skod sæson med ham i den hvide trøje. Kom så med den sports direktør !

5 år 1 måned siden #3 af Thomaskjensen
@9eren, men din kundskab til klubben og vores tidligere spændende samtaler om Perez, eller rettere støtten omkring ham.
Hvordan ser du det i dag, min fornemmelse er at mange er rigtig skuffet på ham (jeg inklusiv), men hvordan er det rundt klubben og de "rigtige" fans?

Beklager det er er i en tråd om Hazard, men har ville spørge dig, ikke for at provokere, men for at høre din mening.
Hej måske en seperat tråd om relationen til Perez.

Alt godt makker :) Hala Madrid!

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
5 år 1 måned siden #4 af 9eren
Der er mange spanske fans og peña medlemmer som støtter Perez i tykt og tyndt. Dem jeg står nærmest er pro perez, hvilket betyder at det er UEFA som er korrupt og ikke samarbejder for fodboldens skyld.

Jeg vil give dem til dels ret, især når det kommer til fordeling af finale billetter til en CL finale. Der er også masser af økonomi i det men det vil jeg ikke dykke ned i.

Der er selvfølgelig også folk som kigger negativt på Perez, inklusiv jeg selv nogengange. Men han er jo handlekraftig og forhåbentlig undgår vi en straf af UEFA og forhåbentlig bliver vores offensiv styrket.

De la red får lige denne med, Jovic håber på en chance under Ancelotti og så var du en kamel at sluge hvis Ancelotti får Jovic på toppen.

Hvad ser du Thomas er årsagen til at der skulle være utilfredshed med Perez?

5 år 1 måned siden #5 af Thomaskjensen
Du er jo lidt nærmere peña medlemmer end mig så jeg undrede vel om kombinationen af "incidenter" på det seneste har rykket på holdningen (ud over her på siden).
Valget til at begynde med, ESL, manglende pokaler, manglende forlængelser af kontrakter og sidst ZZ gate.

For min egen del har ESL styrket min tillid til ham, jeg er ikke fan af EUFA/FIFA. Ikke at jeg syntes at 12 faste medlemmer er en god ide vil jeg lige slå fast.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
5 år 1 måned siden #6 af 9eren
Ja jeg er tæt på Peña medlemmer og det er bare sådan at de fleste Peñaer støtter hårdt op omkring Florentino. De har en mildere tilgang til præsidenten og kritik end hvad man ser til på stadion mod spillere og trænere.

Ikke at Florentino kan undgå saksen en dag!

Tænker du på om jeg har haft et holdningsskifte ?
Sidste redigering: 5 år 1 måned siden ved 9eren.

5 år 1 måned siden #7 af Thomaskjensen
ha ha ha, nej 9eren, det er du nu for stædig til :)

Jeg har selv mistet lidt tillid til Perez, dog ikke på grund af ESL.
Skulle vi nu lige ansætte en stærk sportsdirektør så er tilliden tilbage 10 foldigt.

Leveret af Kunena Forum