PSG-præsident: Vi kommer aldrig til at sælge Mbappé

5 år 1 måned siden #1 af Administrationen
Paris SG har...

Paris SG har ikke i sinde at lade Kylian Mbappé slippe ud af deres hænder. Det fortæller PSG-præsident Al Khelaifi i et interview med L´Equipe:

- Jeg vil være meget klar i mælet: Mbappé fortsætter i Paris, vi vil aldrig sælge ham og han får aldrig lov til at rejse gratis. Mbappé har alt, hvad han behøver i Paris. Hvor skulle han tage hen? Hvilken klub kan i forhold til ambitioner og sportsligt projekt konkurrere med Paris SG i dag?

Al Khelaifi vil ikke gå i detaljer med kontraktforhandlingerne med Mbappé, men slår fast at de er på rette vej:
- Alt hvad jeg kan sige, at tingene går godt. Jeg forventer, at vi kan nå en aftale. Dette er Paris, dette er hans land. Han har en mission, som ikke kun er at være fodboldspiller, men også at promovere Ligue 1, sit land og sin hovedstad.

Kylian Mbappé har kontraktudløb næste sommer.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 1 måned siden #2 af mohbar
Er overskriften ikke lidt misvisende. Han siger "vi vil aldrig sælge ham". Men det kan de jo så blive tvunget til eftersom han siger de ikke vil lade ham gå gratis :).

5 år 1 måned siden #3 af Petroleum
​Jeg har læst samme citering flere steder og vil sige at jeg håber, at der er gået noget tabt i oversættelsen - det giver jo ingen mening? Medmindre han selvfølgelig mener, at de forlænger til Mbappe dør. 

5 år 1 måned siden #4 af NadaMás
​ "Mbappé fortsætter i Paris, vi vil aldrig sælge ham og han får aldrig lov til at rejse gratis." - Det tror jeg næsten ikke på er blevet sagt!
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Fondo_Sur

5 år 1 måned siden #5 af Wpee86DK
Husk på, at manden kommer fra et land og en kultur hvor fri arbejdskraft og fagforeninger er en by i Rusland. Selvom han burde være klogere så er der altså en underliggende tone i det citat der vidner om at han har glemt han er i Europa og ikke mellemøsten lige nu
Følgende bruger(e) sagde tak: NadaMás, Dragam

5 år 1 måned siden #6 af Salix7
Det bliver spændende at følge om det virkelig er sandt eller om han blot gør det i et desperat forsøg på at puste sig lidt op efter som UEFA har taget ham ind i folden, som en af de mennesker der vil fodbold det bedste ... jesus!! Suk!

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

5 år 1 måned siden #7 af Petroleum
​Måske kan denne udtalelse være med til at give mbappe det sidste skub imod Real Madrid. Medmindre spilleren nærmest kun mangler en underskrift på en livstidskontrakt, så ville sådan en udtalelse sende mig i den modsatte grøft - direkte væk fra klubben. Forhåbentlig for Al-Khelaifi er han ikke ligesom mig, forhåbentlig for os er han :) 
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, mohbar, Fondo_Sur

5 år 1 måned siden #8 af mohbar

Petroleum post=138641 skrev: ​Måske kan denne udtalelse være med til at give mbappe det sidste skub imod Real Madrid. Medmindre spilleren nærmest kun mangler en underskrift på en livstidskontrakt, så ville sådan en udtalelse sende mig i den modsatte grøft - direkte væk fra klubben. Forhåbentlig for Al-Khelaifi er han ikke ligesom mig, forhåbentlig for os er han :) 

​Hvis udtalelsen er korrekt citeret så skriger det jo helt til himlen at der er tale om en form for stavnsbinding af drengen.

Hvis en arbejdsgiver sagde sådan noget så arrogant og hovmodigt om en vil det jo direkte trigge et jobskifte...
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Dragam

5 år 1 måned siden #9 af Zyconith

mohbar post=138648 skrev:

Petroleum post=138641 skrev: ​Måske kan denne udtalelse være med til at give mbappe det sidste skub imod Real Madrid. Medmindre spilleren nærmest kun mangler en underskrift på en livstidskontrakt, så ville sådan en udtalelse sende mig i den modsatte grøft - direkte væk fra klubben. Forhåbentlig for Al-Khelaifi er han ikke ligesom mig, forhåbentlig for os er han :) 

​Hvis udtalelsen er korrekt citeret så skriger det jo helt til himlen at der er tale om en form for stavnsbinding af drengen.

Hvis en arbejdsgiver sagde sådan noget så arrogant og hovmodigt om en vil det jo direkte trigge et jobskifte...

​Han er jo netop ikke stavnsbundet, men har frivilligt skrevet under på en kontrakt til næste år.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

5 år 1 måned siden #10 af Ramos4
Well, de kommer ikke til at smide Mbappe på bænken i et år. Så hvis ikke han vil forlænge, så kommer de til at lade ham gå gratis, hvis ikke de sælger nu.

Medmindre PSG tror Mbappe er så kyst, at de kan skræmme ham til at signe en ny kontrakt.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

5 år 1 måned siden #11 af mohbar
​men det er tilgengæld fint at Real endnu opfører sig gentle i denne sag. For tænk hvis PSG hævnede som de før har gjort mod Barca og fx udløste Hazard og Iscos frikøbsklausul, hvis vi nappede Mbappe :D

5 år 1 måned siden #12 af BBB
Det, præsidenten siger, må alt andet lige lægge et stort pres på PSG's skuldre for at opfylde alle lønkrav, som Mbappe måtte have.

mohbar post=138657 skrev: ​men det er tilgengæld fint at Real endnu opfører sig gentle i denne sag. For tænk hvis PSG hævnede som de før har gjort mod Barca og fx udløste Hazard og Iscos frikøbsklausul, hvis vi nappede Mbappe :D

​Shit det ville være for nice!
Sidste redigering: 5 år 1 måned siden ved BBB.

Leveret af Kunena Forum