PSG-præsident: Vi kommer aldrig til at sælge Mbappé
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Paris SG har ikke i sinde at lade Kylian Mbappé slippe ud af deres hænder. Det fortæller PSG-præsident Al Khelaifi i et interview med L´Equipe:
- Jeg vil være meget klar i mælet: Mbappé fortsætter i Paris, vi vil aldrig sælge ham og han får aldrig lov til at rejse gratis. Mbappé har alt, hvad han behøver i Paris. Hvor skulle han tage hen? Hvilken klub kan i forhold til ambitioner og sportsligt projekt konkurrere med Paris SG i dag?
Al Khelaifi vil ikke gå i detaljer med kontraktforhandlingerne med Mbappé, men slår fast at de er på rette vej:
- Alt hvad jeg kan sige, at tingene går godt. Jeg forventer, at vi kan nå en aftale. Dette er Paris, dette er hans land. Han har en mission, som ikke kun er at være fodboldspiller, men også at promovere Ligue 1, sit land og sin hovedstad.
Kylian Mbappé har kontraktudløb næste sommer.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."
“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”
Hvis udtalelsen er korrekt citeret så skriger det jo helt til himlen at der er tale om en form for stavnsbinding af drengen.Petroleum post=138641 skrev: Måske kan denne udtalelse være med til at give mbappe det sidste skub imod Real Madrid. Medmindre spilleren nærmest kun mangler en underskrift på en livstidskontrakt, så ville sådan en udtalelse sende mig i den modsatte grøft - direkte væk fra klubben. Forhåbentlig for Al-Khelaifi er han ikke ligesom mig, forhåbentlig for os er han :)
Hvis en arbejdsgiver sagde sådan noget så arrogant og hovmodigt om en vil det jo direkte trigge et jobskifte...
Han er jo netop ikke stavnsbundet, men har frivilligt skrevet under på en kontrakt til næste år.mohbar post=138648 skrev:
Hvis udtalelsen er korrekt citeret så skriger det jo helt til himlen at der er tale om en form for stavnsbinding af drengen.Petroleum post=138641 skrev: Måske kan denne udtalelse være med til at give mbappe det sidste skub imod Real Madrid. Medmindre spilleren nærmest kun mangler en underskrift på en livstidskontrakt, så ville sådan en udtalelse sende mig i den modsatte grøft - direkte væk fra klubben. Forhåbentlig for Al-Khelaifi er han ikke ligesom mig, forhåbentlig for os er han :)
Hvis en arbejdsgiver sagde sådan noget så arrogant og hovmodigt om en vil det jo direkte trigge et jobskifte...
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Medmindre PSG tror Mbappe er så kyst, at de kan skræmme ham til at signe en ny kontrakt.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Shit det ville være for nice!mohbar post=138657 skrev: men det er tilgengæld fint at Real endnu opfører sig gentle i denne sag. For tænk hvis PSG hævnede som de før har gjort mod Barca og fx udløste Hazard og Iscos frikøbsklausul, hvis vi nappede Mbappe :D