Ancelotti vil give Jovic en chance

5 år 1 måned siden #1 af Nicklas
Zinedine Zidane havde ikke den...

Zinedine Zidane havde ikke den store fidus til den serbiske angriber, Luka Jovic, som kom til Real Madrid fra Eintracht Frankfurt i sommeren 2019.

I januar 2021 blev han derfor udlejet til Frankfurt, hvor succesen igen har været af moderat karakter med fire mål i 18 kampe.

Nu er Zidane dog væk, og ifølge Marca er Carlo Ancelotti villig til at give serberen en chance, for at se om han kan bruge angriberen, som kostede Real Madrid €60 millioner. Den italienske træner ser potentialet i Jovic, og vil derfor tilse ham før han evt. forlader klubben, enten via et salg eller endnu en udlejning.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 1 måned siden #2 af madrid2000
Det ligner at alt skrald skal have en ny chance. Bale, Jovic, Isco, Marcelo, Ceballos... Det bliver værre og værre.
Følgende bruger(e) sagde tak: PMO, Cristiano7, Ramos4, DeLaRed

5 år 1 måned siden #3 af PMO

madrid2000 post=138651 skrev: Det ligner at alt skrald skal have en ny chance. Bale, Jovic, Isco, Marcelo, Ceballos... Det bliver værre og værre.

Det lyder bare bedre at RM viser sig som “den store” og giver spillerne en chance til, end at klubben siger “der er ikke penge til at købe noget som er bedre, derfor må i fans trækkes med at se på Isco (ord kan ikke beskrive hvor meget til nar jeg synes det er, at han stadig er i klubben), Marcelo og alle de andre spillere, som intet har vist de sidste par sæsoner”. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

5 år 1 måned siden #4 af Ramos4

PMO post=138652 skrev:

madrid2000 post=138651 skrev: Det ligner at alt skrald skal have en ny chance. Bale, Jovic, Isco, Marcelo, Ceballos... Det bliver værre og værre.

Det lyder bare bedre at RM viser sig som “den store” og giver spillerne en chance til, end at klubben siger “der er ikke penge til at købe noget som er bedre, derfor må i fans trækkes med at se på Isco (ord kan ikke beskrive hvor meget til nar jeg synes det er, at han stadig er i klubben), Marcelo og alle de andre spillere, som intet har vist de sidste par sæsoner”. 

​Det bliver endnu en sæson med gammel vin på nye flasker. Forhåbentlig sker der et mindre mirakel med en eller flere af vores offensive kræfter.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

5 år 1 måned siden #5 af Mathiaska
Det lyder mest af alt at Marca ikke har andet at skrive om end gisninger om hvem de tror Ancelotti vil bruge, sælge og hvem han kan lide og ikke lide. Jeg tror ikke Ancelotti pt. ved hvilke spillere der er til rådighed når transfervinduet lukker efter sommeren, det gør Perez næppe selv endnu. 

For mig at se er det er dog naivt at tro andet end, at de spillere med skyhøje lønninger og som ingen minutter på banen har alle får at vide at de skal søge nye græsgange. Herunder Isco, Mariano, Marcelo og så håber jeg personligt for alt i verden også Jovic er på den liste. 

Det bliver dælme spændende at se kabalen gå op denne sommer. 
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, DeLaRed

5 år 1 måned siden #6 af BBB

Ramos4 post=138666 skrev:

PMO post=138652 skrev:

​Det bliver endnu en sæson med gammel vin på nye flasker. Forhåbentlig sker der et mindre mirakel med en eller flere af vores offensive kræfter.

​Gammel vin kan godt være rimelig lækkert. Kan vi ikke omskrive det til dårlig vin på nye flasker? Alternativt kan vi bare kalde dem Zinfandel :-)

Leveret af Kunena Forum