Interview med Hazard: Jeg vil ikke forlade Real Madrid som en fiasko

2 år 9 måneder siden #1 af Benzeron
Eden Hazard har...

Eden Hazard har givet et interview til den flamske avis, Het Nieuwsblad, og her kommenterede han på en række emner omkring sin tid i Real Madrid.

Blandt andet udtalte han sig om episoden efter Champions League-nederlaget til Chelsea, hvor han blev filmet skraldgrinende sammen med sine gamle holdkammerater fra London. Hazard siger om postyret:
- Det var forkert. Det, som Mendy (Edouard, red.) og Zouma (Kurt, red.) sagde, var ikke engang sjovt, men jeg har spillet sammen med Zouma, og jeg kender Mendy. Det er altid sjovt at se ens venner igen. Jeg ved, at jeg beskadigede Real Madrids omdømme. Alle antog, at jeg ikke var ramt, men det kunne ikke være længere fra sandheden. Jeg var meget skuffet. Hvis der er en kamp, som jeg vil vinde, så er det imod min gamle klub på Stamford Bridge.

Hazard blev spurt ind til, hvorvidt nogle af hans holdkammerater rakte ud til ham efter den store kritik i medierne, og her sagde han:
- Jeg fik et par opkald, men helt ærligt, så er det en virkelig god gruppe, og det er en af grundene til, at jeg vil blive. Der er en god atmosfære. Da jeg første gang gik ind i omklædningsrummet, var jeg imponeret. Det er stjerner, men folk som Sergio Ramos og Karim Benzema er bare normale mennesker.

Hazard slår desuden igen fast, at han ikke ønsker at forlade Real Madrid:
- Jeg har ikke i et sekund overvejet, at det ville være bedre at smutte. Jeg kommer ikke til at smutte som en fiasko, jeg vil vise, at jeg er skabt til Real Madrid. De sidste to år har været svære, og jeg har været i Real Madrid uden egentlig at være i Real Madrid. Da jeg endelig spillede, var det hårdt på grund af COVID-19. Vi har spillet på træningsbanen uden fans, og jeg skrev under for at spille på et fyldt Bernabéu. Jeg håber, at arbejdet på stadion kan blive hurtigt færdigt, så tribunerne kan blive fyldt igen. Jeg har brug for det sådan.

Hazard blev også spurgt, om hans problemer skyldes stress over det store skridt opad fra Chelsea til Real Madrid, men det afviser han pure:
- Sludder. Selvfølgelig er der pres. Real Madrid er den største klub i verden, og når du spiller for dem, så forventes det, at du er en af de bedste i verden.

Hazard udtaler sig desuden om at være det første store indkøb, siden Cristiano Ronaldo forlod klubben, hvor belgieren endda overtog trøje nummer syv:
- Det er en anden ting, jeg er ikke Cristiano Ronaldo. Ronaldo scorer 60-70 mål på et år, jeg scorer så mange på syv-otte år. Vi er forskellige. Jeg vil aldrig kunne hoppe så højt som ham for at få hovedet på bolden, men jeg kom ikke hertil med idéen om at være den nye Ronaldo. Jeg skal være Eden Hazard.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
2 år 9 måneder siden #2 af 9eren
Jeg synes ikke det tegner til at det bliver meget bedre. Han har jo udtalt at han stadig ikke er 100%. Men måske har han en forventning at han kan give det samme som i sine yngre dage. Men det er jo utopi at tro dette !

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 9 måneder siden #3 af Mathiaska
​Stakkels mand. Så meget negativitet samlet omkring ham og uendelige fans der hverken tror det mindste på ham eller ønsker ham det bedste længere. 

Jeg er sikker på han kommer stærkt igen og vil lægge de sidste sæsoners store skuffelser bag sig. Han er er tydeligvis en yderst sympatisk og vellidt fyr og han fortjener enhver positiv oplevelse der kommer hans vej. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
2 år 9 måneder siden #4 af 9eren
Tænk på hvad Bale er gået i gennem på trods af hans faktisk har præsteret at være med til at hende 4 CL trofæer til klubben plus Copa del Rey og La liga.

Hazard har præsteret at scorer 2 mål!

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 9 måneder siden #5 af Ramos4

Mathiaska post=138866 skrev: ​Stakkels mand. Så meget negativitet samlet omkring ham og uendelige fans der hverken tror det mindste på ham eller ønsker ham det bedste længere. 

Jeg er sikker på han kommer stærkt igen og vil lægge de sidste sæsoners store skuffelser bag sig. Han er er tydeligvis en yderst sympatisk og vellidt fyr og han fortjener enhver positiv oplevelse der kommer hans vej. 

​Jeg har ikke fornemmelse af at han læser med herinde, så jeg tænker at det går.
Personligt tror jeg 0% på ham, men jeg ønsker ham da alt det bedste i livet. Forhåbentligt et andet sted end Madrid. Skulle han ende med at blive - hvilket han jo nok gør - så håber jeg da at han præsterer, som den verdensklasse spiller han engang var. Han er klart den mest talentfulde offensivspiller vi har.

Bernabéu vil belønne ham efter arbejdsindsats. Kæmper han alt han kan, så får han klapsalver, men trasker han overvægtig rundt, jamen så bliver det pisken. 
Sidste redigering: 2 år 9 måneder siden ved Ramos4. Begrundelse: småfejl
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 9 måneder siden #6 af Mathiaska

Ramos4 post=138868 skrev:

Mathiaska post=138866 skrev: ​Stakkels mand. Så meget negativitet samlet omkring ham og uendelige fans der hverken tror det mindste på ham eller ønsker ham det bedste længere. 

Jeg er sikker på han kommer stærkt igen og vil lægge de sidste sæsoners store skuffelser bag sig. Han er er tydeligvis en yderst sympatisk og vellidt fyr og han fortjener enhver positiv oplevelse der kommer hans vej. 

​Jeg har ikke fornemmelse af at han læser med herinde, så jeg tænker at det går.
 


Jeg er ret sikker på det ikke kun er herinde der tales dårligt om ham :) 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce