Officielt: Sergio Ramos forlader Real Madrid

5 år 1 måned siden #1 af Administrationen
Real Madrid meddeler...

Real Madrid meddeler her til aften på sin officielle hjemmeside, at man i morgen kl. 12.30 har indkaldt til pressemøde i Ciudad Real Madrid.

Her vil man tage institutionel afsked med Sergio Ramos, som altså har besluttet at forlade klubben ved kontraktens udløb med udgangen af denne måned.

Vi følger naturligvis det hele tæt og i morgen aften går vi i studiet og laver en special-podcast om Sergio Ramos.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 1 måned siden #2 af Kiwes
Held og lykke i din næste klub og tak for alt. En af de største i vores historie.
Sidste redigering: 5 år 1 måned siden ved Kiwes.
Følgende bruger(e) sagde tak: Henning Jensen

5 år 1 måned siden #3 af Daniel

Kiwes post=138911 skrev: Held og lykke i din næste klub og tak for alt. En af de største i vores historie.

Uden sammenligning den største forsvarsspiller i klubbens historie. Det er slet ikke tæt. Også højt på listen på tværs af alle positioner.
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, andreashn, Bismo, Kiwes, Fondo_Sur, Kialpe, DeLaRed, Henning Jensen

5 år 1 måned siden #4 af Thomaskjensen
God vind kongen af Real Madrid, håber du tjener de sidste penge du har brug for i livet, nu du ikke vil spille gratis for RM længere.

Jeg håber og tror også at han indså at han nok ikke skulle holde i 5 år til, og at presset i RM efter 1-2 halvgode seassonger ville tvinge ham ud. Bedre at stoppe på toppen som andre af vores sande legender <3 En sand leder, et stort menneske. Kan ikke vente til at han kommer tilbage til klubben i en anden rolle, for han er altid velkommen!

Tak for alt Ramos!

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
5 år 1 måned siden #5 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Officielt: Sergio Ramos forlader Real Madrid
​For mig er han den største legende i min tid som fan. Timingen er sådan set okay. Alaba og Militao ser klar ud, og så fordeler man tabet af Benzema og Ramos ud over længere tid. Ronaldo mistede vi for længe siden, Marcelo er blevet erstattet og nu deler man de to sidste op så det ikke rammer på en gang. Det skal holdet nok komme over.

Men det er meget underligt. Og så mangler der nogle ledere synes jeg.

5 år 1 måned siden #6 af Raul7-2880
​Av, det gør sgu ondt!
En af de helt store legender i nogensinde 

5 år 1 måned siden #7 af interfigo
​Tak for alt Ramos, en af de største i historien! Minut 92:48 vil altid blive husket!

5 år 1 måned siden #8 af -#7-
​Stor spiller og kæmpestor leder. Sergio Ramos symboliserer alt det vi vel alle elsker ved Real Madrid, vildskab, fightervilje og smukt fodbold. 

Jeg håber han får et par gode år mere et andet sted, og måske endda får lov til at slutte sin landsholdskarriere af med VM næste gang. 

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, JesperThomsen, Henning Jensen

5 år 1 måned siden #9 af Kiwes
​Det kunne sku være fedt at finde ud til den rigtige grund til at man aldrig nåede til enighed. Vil Ramos blot prøve noget nyt, har vi slet ingen penge at tilbyde eller vil Perez ikke give sig på nogen måde - ikke at der er noget galt i det. Finder vi nok aldrig ud af.

5 år 1 måned siden #10 af madrid2000
​Perez det svin. Hvornår ryger han?

Først bliver Ronaldo smidt på porten selvom han havde 2-3 gode år i sig endnu.

Nu bliver Ramos smidt ud selvom han stadigvæk har 2-3 gode år i sig.

Blot fordi han ikke lige vil give nogle flere penge til dem. Selvom de fortjener det.

5 år 1 måned siden #11 af longwind
Jeg synes for en gangs skyld at det er en god afsked med en legende. Ramos forlader klubben på toppen, og der er ingen grund til at trække smerten i langdrag. Nu skal nye kræfter til, og det er dejligt, at der bliver gjort noget ved foryngelsen af truppen.

Ramos må gå ned i klubbens (og fodboldens) historie som en af de største nogensinde. Hvilken spiller og hvilken kaptajn.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, -#7-, Real HWL, andreashn, Kiwes

5 år 1 måned siden #12 af Fondo_Sur
Jeg er mundlam. Man oplevede ikke tidligere legender, men man oplevede Sergio Ramos.

Tilbage står 16 års fight og 92:48 som Ramos’ afmærkninger i Real Madrids historie.

Må du få en så episk afskedscermoni som muligt på trods af omstændighederne. Held og lykke i dine sidste år som fodboldspiller.

Leveret af Kunena Forum