Officielt: Sergio Ramos forlader Real Madrid
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Er mega nysgerrig hvilke klub han vælger.
Den eneste triste i forbindelse med denne nyhed er..at Marcelo er nu vores nye 1.kaptajn..
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- Henning Jensen
-
- Forum begynder
-
Det er sgu ikke altid let at være Madridista...
- 9eren
- Gæst
-
Tak for alt Ramos. Jeg har virkelig nydt det fra start til slut. Da du sparkede bolden over mål mod Bayern gjorde det ligeså ondt som det gør i dag. Men du tog revanche og vandt 4 CL titler efter og en helveds masse andet. Jeg er sikker på vi ser dig igen i klubben en dag. Du er den største!
Ramos4 post=138925 skrev: Forstår på ingen måde at man ikke kunne tilbyde ham to år. Det bliver et kæmpe tab rent lederskabsmæssigt.
Jeg er også spændt på hvem der stepper på på den front. Meget af viljen til at vinde forsvandt med CR og nu hvor Ramos er væk, er der meget lidt “udadfarende” lederskab. Alaba viste dog noget forleden i kampen mod Nord Markedonien.
Om ikke andet er Perez altså nødt til at være kreativ den her sommer, hvis klubbens brand-værdi skal bevares. Vi bløder jo legender - Cristiano, Zidane, Ramos og sekundært internationale trøjesælgere som James og Bale (hvis man antager at han enten indstiller karrieren eller smutter).
Perez gik til genvalg i sin 2. periode med "Vuelve la ilusion". Det slogan er om noget relevant igen her 11 år senere. Den aktuelle trup har i et stykke tid været faretruende blottet for magi, men nu også ægte karisma. Vores bedste spiller er en følelsesforladt fransk mimer - det siger i sig selv alt.
A la Cibeles, nos vamos a la Cibeles
En spiller som Casemiro har vist masser af vilje og fight de seneste 2 seasoner (se nogel af de sene assist og maal han har scoret i kampe hvor han var drivkraften bag Madrid's comeback) saa maaske han bliver en af de baerende kraefter paa den front, og saa skal man heller ikke afskrive Nacho som i denne season har vist sig at vaere en fortraeffelig forsvars general, her er spoergsmaalet dog om han faar nok spilletid. Tvivler paa Alaba kommer ind og overtager leder rollen i sin foerste season, tror det er noget man i truppen skal goere sig fortjent til over tid, det sker ikke fra den ene dag til den anden.PMO post=138928 skrev:
Ramos4 post=138925 skrev: Forstår på ingen måde at man ikke kunne tilbyde ham to år. Det bliver et kæmpe tab rent lederskabsmæssigt.
Jeg er også spændt på hvem der stepper på på den front. Meget af viljen til at vinde forsvandt med CR og nu hvor Ramos er væk, er der meget lidt “udadfarende” lederskab. Alaba viste dog noget forleden i kampen mod Nord Markedonien.
Donde está la biblioteca?
Det var min første tanke. Der er ingen i truppen, der kan udfylde det tomrum, som nu kommer til at opstå.Ramos4 post=138925 skrev: Forstår på ingen måde at man ikke kunne tilbyde ham to år. Det bliver et kæmpe tab rent lederskabsmæssigt.
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
Det lader også til Militao og Alaba begge har noget af det samme i sig.
En sorgens dag. Men det måtte jo ske på et tidspunkt. Jeg håber for alt i verden ikke at vi møder Ramos i CL. Det vil gøre ondt som det også vil med Zidane og Ronaldo.
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Vi har masser af officerer i klubben, Militao, Modric, Benz, Cassemiro osv. Jeg tænker det måske er godt for klubben at det for en gang skyld er træneren der bestemmer lidt...