Cadena SER: Varane på vej væk - Vallejo hentes tilbage

1 måned 2 uger siden #13 af Brylle
​Det er jo helt absurd at vi står i en situation, hvor vi kan miste to legender i midterforsvaret og stadig have mere brug for offensive forstærkninger end i forsvaret... 

Alaba, Nacho og Militao er fint, men Vallejo er ikke stabil nok, træffer fuldkommen hovedløse beslutninger og har ikke niveau til Real Madrid. Det er dog komplet spild at bruge penge på et 4. valg med de behov som truppen har.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 2 uger siden #14 af Estadio Santiago Bernabéu
​Jeg er pisse bange for at vi laver en 'Luka Jovic' og køber en under-middel interessant offensiv spiller nu hvor det er umuligt med både Mbappé og Håland denne sommer. Jeg frygter at vi bruger Varane-pengene denne sommer i stedet for at have dem til næste sommer, hvor man kan friste Mbappé og byde på Håland.

På den anden side var jeg også utilfreds med at vi købte Militao fordi han var billigere end De Ligt. Det er jeg ikke ærgerlig over længere.
Sidste redigering: 1 måned 2 uger siden ved Estadio Santiago Bernabéu.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

1 måned 2 uger siden #15 af Thomaskjensen
Ja Jesús skadeshelvede er ikke noget at leje med, den minder vel om Woodgate.

Men hvad er alternativet, skal vi stå stærkt defensivt med min drømme forsvarsspiller i Torres (da han er Spanier) på bekostning af at vi ikke kan forstærke angrebet.

Jeg er vel der at jeg kan leve med at vi tager 3-2, bare vi begynder at spille underholdende og laver mål. Som du ESB er inde på skal vi have klasse i angrebet, ikke i forsvaret, ja det for koste at spille flot fodbolt.

1 måned 2 uger siden #16 af DeLaRed
#chust

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, elle44, El Siete

1 måned 2 uger siden #17 af El Siete
​Det er vel begrænset hvor meget Alaba skal spille på midten med Casemiro, Kroos, Modric, Valverde, Ødegaard, m.fl, så han er vel klart tiltænkt centerforsvaret, som i, Ramos forlængede ikke, og man planlagde næste sæson uden ham. 

Derfor har vi Alaba, Militao, Nacho, Vallejo og Chust (hvis altså Varane smutter), til to pladser og her giver det jo ikke mening at give 60+ millioner for en Pau Torres eller Kounde. Alaba starter og så må Nacho og Militao slås om den anden plads. Er vi uheldige, og rammer samme skadeshelvede som sidste sæson, så har vi mindre gode erstatninger, men igen, vi kan jo ikke bruge en halv milliard på det scenarie. 

Pengene må og skal bruges offensivt, men jeg tror dog Perez spiller højt spil og satser på en række spillere ikke forlænger og kan hentes i 2022 gratis / nedsat pris. 

Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Sidste redigering: 1 måned 2 uger siden ved El Siete.

1 måned 2 uger siden #18 af Estadio Santiago Bernabéu

El Siete post=139007 skrev: ​Pengene må og skal bruges offensivt, men jeg tror dog Perez spiller højt spil og satser på en række spillere ikke forlænger og kan hentes i 2022 gratis / nedsat pris. 

Jeg tror du har ret.
Lad os håbe han er bedre end René til det.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.