Endelig tilskuere på Estadio Santiago Bernabéu igen

5 år 1 måned siden #1 af Administrationen
Når den nye...

Når den nye sæson sparkes i gang i midten af august bliver det atter tilladt at have tilskuere på de spanske stadions. Det meddeler Spaniens Sundhedsminister, Carolina Darias.

Hun lægger op til en fuld genåbning og det vil sige, at Real Madrid atter kan byde velkommen til 85.000 tilskuere og det er særdeles tiltrængt nyhed i forhold til klubbens økonomi.

I tiden med pandemien har Real Madrid nemlig ikke opkrævet penge fra sæsonkort-holderne og det har kostet klubben dyrt, men det lysner altså nu for klubben.

Real Madrid når dog ikke at have Estadio Santiago Bernabéu klar til kampe før midt i september og derfor har man bedt om at få lov til at spille de første tre kampe i sæsonen på udebane, hvilket den spanske ligaforening endnu ikke har givet tilbagemelding på.

Alternativt vil man leje Atlético Madrids hjemmebane, Wanda Metropolitano, i starten af sæsonen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 1 måned siden #2 af Estadio Santiago Bernabéu

5 år 1 måned siden #3 af Ramos4
Det bliver sgu fedt. Dejligt at få gang i økonomien igen.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
5 år 1 måned siden #4 af 9eren
Ja jeg ser meget frem til at hører pengene klirer og de mange blip der kommer fra standerne, velvidende, at nu ryger der millioner ind på kontoen. Det er lige det jeg har gået at glædet mig til!

Sidste redigering: 5 år 1 måned siden ved 9eren.

5 år 3 uger siden #5 af Dybbøl
Er der nogen der kan komme med en kort opsummering af hvordan arbejdet går på Bernabeu?- går det planmæssigt (efter der sidste måned udbrud en mindre brand derinde). 

5 år 3 uger siden #6 af Thomaskjensen
Den seneste film jeg så på youtube der var de begyndt at montere taget, de var kommet så langt at motorerne var monteret og det i teorien bare er at smide på lidt plade :)
Samtidig var der masser af gravemaskiner på banen...

Dette er vel over 1 uge siden, så om der er nogen der har en opdatering :)

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
5 år 3 uger siden #7 af 9eren

Dybbøl post=139275 skrev: Er der nogen der kan komme med en kort opsummering af hvordan arbejdet går på Bernabeu?- går det planmæssigt (efter der sidste måned udbrud en mindre brand derinde). 

​altså NIST advarer nok om at hele stadionnet kan kollapse pga brænden. ;-/

stadionnet kan have tilskuere på banen snart? Der er masser af videoer der viser hvad der sker.

Leveret af Kunena Forum