Manchester United byder lavt på Varane
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Manchester United er tæt på at investere 90 millioner € i Jadon Sancho, som hentes i Dortmund, men Real Madrid skal ikke regne med at få det samme for Raphaël Varane.
Med kontraktudløb næste sommer er prisen på den franske forsvarer i frit fald og ifølge rygterne vil den engelske klub kun betale omkring det halve for Varane, nemlig 45 millioner €, hvilket Real Madrid ikke umiddelbart er indstillet på at acceptere.
Real Madrid kræver mindst 70 millioner €, hvis man skal sælge ham, men angiveligt forsøger man stadig at få en kontraktforlængelse i hus med Varane.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Jeg er dog mest utryg ved tanken om, at det formentlig bliver Jesús Vallejo, der kommer til at erstatte Varane.
Varane: 28 år + 10 år på højeste niveau i verdens største klub + blandt verdens bedste på sin position i mange år + verdensmester og 4 champions league titler= 45 millioner €??????????
Han har 1 år tilbage af sin kontrakt. Det giver os ikke gode forhandlingsmuligheder. Har du forstået situationen?Jona post=139219 skrev: Harry maguire: 26 år + 1 god sæson i Leicester + 0 trofæer= 80 millioner €
Varane: 28 år + 10 år på højeste niveau i verdens største klub + blandt verdens bedste på sin position i mange år + verdensmester og 4 champions league titler= 45 millioner €??????????
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Aner ikke hvad Varane kræver i løn. Aner ikke hvad RM reelt kan tilbyder ham mere i løn. Aner ikke om United skulle være de eneste bejlere til varane. Aner ikke ikke om varane kun vil til United.
Der er mange faktorer jeg ikke kender.
Så nej jeg skal ikke kunne kloge mig på RM's forhandlings muligheder.
Jeg ved bare at sælger de ham for 45 millioner håber jeg United også lige giver en cigaret med i købet. For jeg ved ikke med dig men jeg syntes nu altid det er godt med en cigaret efter man er blevet kn*ppet i ræven.
Ja undskyld mit sprog
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Lad os regne lidt på det, for Varene har vel aldrig sagt at han vil væk, men at om han skal blive vil han have samme løn som Alaba.
Sælger vi ham for 45m€ er det i min verden direkte kapital ødelæggelse, og selv om han har 1 år tilbage på sin kontrakt så er han stadig vurderet til 70m€. Om man bruger de 25m€ som jeg mener man taber ved at sælge, på hans løn. Så kan vi nok få ham op på samme løn som Alaba i 5 års tid.
Det mere interessante spørgsmål er nok nærmere om vi ikke skal sælge, har vi ikke mere brug for 70m€ vi kan lægge på Mbappe. Dette blev diskuteret i PODen i dag. Jeg er blandt dem der ikke kommer græde om vi sælger til 60m€ om det betyder at vi får Mbappe eller Haaland.
Kommer det til at sejle helt vildt i forsvaret, OK så må vi handle stort ind næste år, men Militao, Alaba, Nacho er gode nok.
Hva'? Det har intet med lønnen at gøre. Varane er billigere end Maguire fordi: Varane kan fås gratis næste sommer. Der har lige været Corona. Hans niveau er dalende. Maguire var mig bekendt ikke 1 år fra at være free agent. Mange engelske klubber sukker efter home-grown spillere, det kan presse prisen op. De engelske klubber, dvs. også de små som Leicester har ret mange penge, så de er ikke nødsaget til at sælge for peanuts. Mange ting spiller ind. Det er ikke brugbart at sammeligne æbler og pærer.Jona post=139223 skrev: Ramos4
Aner ikke hvad Varane kræver i løn. Aner ikke hvad RM reelt kan tilbyder ham mere i løn. Aner ikke om United skulle være de eneste bejlere til varane. Aner ikke ikke om varane kun vil til United.
Der er mange faktorer jeg ikke kender.
Så nej jeg skal ikke kunne kloge mig på RM's forhandlings muligheder.
Jeg ved bare at sælger de ham for 45 millioner håber jeg United også lige giver en cigaret med i købet. For jeg ved ikke med dig men jeg syntes nu altid det er godt med en cigaret efter man er blevet kn*ppet i ræven.
Ja undskyld mit sprog
Kan vi få 60 så er det meget fint.
Edit: Hvordan kunne vi få Courtois til 35, når (indsæt målmand) koster det dobbelte? Hvordan kunne vi få Kroos til 25?
Hvorfor er Mbappe billigere nu end da han blev købt?
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Thomaskjensen post=139224 skrev: Sælger vi ham for 45m€ er det i min verden direkte kapital ødelæggelse, og selv om han har 1 år tilbage på sin kontrakt så er han stadig vurderet til 70m€. Om man bruger de 25m€ som jeg mener man taber ved at sælge, på hans løn. Så kan vi nok få ham op på samme løn som Alaba i 5 års tid.
Det er desværre ikke sådan det virker.
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Har Varene officielt sagt at han vil væk?
Men JA det er os selv der har sat os i en røv dårlig situation.
Vil han væk er det en anden historie, men igen, kan vi få 60m€ så kan vi nok hente spiller som Pau Torres , hvilket jeg nok ville foretrække end en spiller der udfordre klubben for at han mener han skal have samme løn som Alaba, han har jo aldrig klaget over at Ramos tjente meget mere end ham.
Thomaskjensen post=139228 skrev: Vil han væk er det en anden historie, men igen, kan vi få 60m€ så kan vi nok hente spiller som Pau Torres , hvilket jeg nok ville foretrække end en spiller der udfordre klubben for at han mener han skal have samme løn som Alaba, han har jo aldrig klaget over at Ramos tjente meget mere end ham.
Det er da klubben, der har gjort i nælderne i denne situation. Enhver idiot kan da se, at hvis en ny spiller tjener det dobbelt af en mand, som har vundet VM og CL et par gange, så får vi et problem. Det er ikke Varane, som "udfordrer klubben".