Mourinho vil lokke Marcelo til Rom

5 år 3 uger siden #1 af Administrationen
Ifølge den anerkendte...

Ifølge den anerkendte italienske journalist, Nicoló Schira er José Mourinho interesseret i at hente Marcelo til AS Roma.

Her skal han afløse Leonardo Spinazzola, som desværre rev sin akillessene over i landskampen mod Belgien og derfor er ude i adskillige måneder. Den italienske back havde ellers været så stærkt spillende, at han var inde i billedet som ny mand i Real Madrid.

Det kan dog blive svært at overtale Marcelo, som synes indstillet på at opfylde det sidste år af sin kontrakt med Real Madrid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 3 uger siden #2 af BBB
Sidste sæson var han ude i 2½ måned. Året før var det 1½ måned. Året før det var han ude i en måned. Året før det var han ude i ~250 dage. Selvom han har været fremragende til EM, så burde han aldrig være inde i overvejelserne.

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
5 år 3 uger siden #3 af Madridista02
Det kan altså ikke være rigtigt, hvis Miguel Guti ikke bliver implementeret i første holdstruppen. Han spillede fuldstændig overbevisende i sidste sæson, og hvis han bliver skrottet på baggrund af at Marcelo skal være 2. Valg, så virker det bare enormt håbløst, i min optik. Da Reguillon brød igennem under Solari, var jeg sikker på, at han skulle være en del af truppen, fremadrettet, i stedet købte man Mendy og Marcelo fik en ny chance. Købet af Mendy er jeg ikke ked af. Han er stærk. Men Marcelo har bare ikke niveauet til at være back up for Mendy. Måske som Wingback, der gjorde han det fint. Men ellers håber jeg han er interesseret i, at fungere som en mentor og lederskikkelse i truppen. Miguel Guti SKAL altså være back up for Mendy. Jeg kan slet ikke se logikken i at leje ham ud eller lade ham blive på Castilla endnu en sæson.

Jeg savner Pepe :(
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Estadio Santiago Bernabéu

Leveret af Kunena Forum