Vallejo: Har lært at passe bedre på mig selv

5 år 2 uger siden #1 af Benzeron
Jesús Vallejo har...

Jesús Vallejo har været udlejet i de to seneste sæsoner i et halvt år hos Wolverhampton og halvandet år hos Granada, og nu ser det ud som om, at han bliver indlemmet i Real Madrids førsteholdstrup, såfremt Raphaël Varane forlader klubben.

Vallejo har snakket med Marca om sin karriere, og her udtalte han sig om sin udtagelse til det kommende OL:
- Jeg fik oplevelsen, da jeg spillede for Real Zaragoza, hvor jeg gjorde det godt for landsholdet og blev hentet af Real Madrid. Derefter var jeg hos Frankfurt på leje, og i den periode gjorde vi det godt med 21-landsholdet, hvorefter jeg havnede hos Real Madrid sæsonen efter. Sommerturneringer med landsholdet har altid givet mig gode minder, og jeg håber, at dette bliver endnu et.

Vallejo har i Real Madrid døjet en del med skader, men i sidste sæson spillede han 37 kampe for Granada, og ifølge ham selv har han fundet en bedre måde at passe på sin krop på:
- Til træning har vi lært at variere med træneren, når det er nødvendigt, med hensyn til hvornår man træne intenst, og hvornår det skal være mere roligt. At passe på mig selv til træning for at være klar til kampene er noget, jeg har lært at gøre; at forberede mig til træning uden at give alt for at have energi til kampene.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 uger siden #2 af Mathiaska
Hold kæft hvor var han god de to sæsoner i Frankfurt. Der lignede han godt nok det næste helt store i spansk fodbold.

Nogen der så ham i sidste sæson?

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
5 år 2 uger siden #3 af 9eren
Der var han også god. Skal blive helt sikkert

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
5 år 2 uger siden #4 af Brylle
​Havde han ikke også kun en enkelt skade sidste pr? Mindes at han var ret stabil. Skadesfri er han den perfekte fjerdemand og til nøds har vi Mendy. Han virker indstillet på at skulle være i klubben nu og der skal simpelthen prioriteres en offensiv profil. Der bør ikke bruges en krone mere på det midterforsvar. Velkommen hjem!

Leveret af Kunena Forum