AS: Brahim Díaz får to sæsoner i AC Milan
Den spanske sportsavis AS erfarer, at Real Madrid er nået til enighed med AC Milan om vilkårene for en ny lejeaftale med Brahim Díaz.
Den 21-årige spanske offensivspiller skifter således til den italienske traditionsklub på en lejeaftale, der strækker sig over to sæsoner - det bliver et lejeophold uden købsklausul for Milans vedkommende, hvorfor Brahim vender tilbage til den spanske hovedstad i sommeren 2023, hvis alt går efter Real Madrids plan.
Real Madrid har været helt klare i spyttet overfor Milan i forhandlingerne, og man har efter sigende slet ikke vist interesse i at inkludere en købsklausul i lejeaftalen, selvom det hele tiden har været italienernes ønske, da man stadig har store forventninger til Brahim, som man i øvrigt har papirer på frem til sommeren 2025.
Brahim har været en af Stefano Piolis helt store transfermål i sommerens transfervindue, da han spanieren imponerede stort i sin første sæson i den italienske Serie A med syv mål og fire oplæg.
Handlen forventes offentliggjort senere i dag.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Jeg savner Pepe :(
- 9eren
- Gæst
-
9eren post=139451 skrev: Så kommer han tilbage om 2 år og skal væk gratis :-/
Tilbage i 23 - kontrakt til 25.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024