AS: Brahim Díaz får to sæsoner i AC Milan

5 år 2 uger siden #1 af Daniel
Den spanske sportsavis...

Den spanske sportsavis AS erfarer, at Real Madrid er nået til enighed med AC Milan om vilkårene for en ny lejeaftale med Brahim Díaz. 

Den 21-årige spanske offensivspiller skifter således til den italienske traditionsklub på en lejeaftale, der strækker sig over to sæsoner - det bliver et lejeophold uden købsklausul for Milans vedkommende, hvorfor Brahim vender tilbage til den spanske hovedstad i sommeren 2023, hvis alt går efter Real Madrids plan.

Real Madrid har været helt klare i spyttet overfor Milan i forhandlingerne, og man har efter sigende slet ikke vist interesse i at inkludere en købsklausul i lejeaftalen, selvom det hele tiden har været italienernes ønske, da man stadig har store forventninger til Brahim, som man i øvrigt har papirer på frem til sommeren 2025. 

Brahim har været en af Stefano Piolis helt store transfermål i sommerens transfervindue, da han spanieren imponerede stort i sin første sæson i den italienske Serie A med syv mål og fire oplæg.

Handlen forventes offentliggjort senere i dag.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
5 år 2 uger siden #2 af Madridista02
Meget fornuftig handel, hvis det ender med at blive en realitet. Modsat lejemålet med Renier, som er en fuldstændig håbløst beslutning fra Reals side...

Jeg savner Pepe :(

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
5 år 2 uger siden #3 af 9eren
Så kommer han tilbage om 2 år og skal væk gratis :-/

5 år 2 uger siden #4 af Ramos4

9eren post=139451 skrev: Så kommer han tilbage om 2 år og skal væk gratis :-/

Tilbage i 23 - kontrakt til 25.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Leveret af Kunena Forum