Pérez på lækkede lydfiler: Guti er unormal og sin egen værste fjende

6 måneder 1 uge siden #1 af Nicklas
...

Guti: I Would Sign Ronaldo If I Could | Goal.com

En ny dag er også lig med nye lækkede lydfiler fra El Confidencial. Tidligere har det handlet om Raúl, Guti, Cristiano Ronaldo, José Mourinho, Fabio Coentrao og Michel, og i dag er turen kommet til Luis Figo og Guti.

I 2012, da Guti er ansat hos Cadena SER, lyder det:

- Guti er et fjols. Han er som en ged. Han er sin egen værste fjende. Han er unormal. Han passer godt ind hos SER, hvis de vil hyre en idiot.

Det kunne da også tyde på, at Pérez ikke var den store fan af Guti, og helt sikkert ikke den store fan af Ramón Calderón, som blev præsident i Real Madrid, da Pérez havde trukket sig i 2006. I 2007 lød det således, efter Guti havde fået forlænget sin kontrakt til 2010 af netop Calderón:

- Illusionen Calderón har skabt af Guti. At tænke, at man skal stole på Guti efter alt det vi har mistet pga. Guti.

I 2009 vendte Pérez tilbage som præsident for Real Madrid, og et år senere var Guti væk via bagdøren. Noget som han i øvrigt er ked af den dag i dag.

Fælles for Raúl, Guti, Cristiano Ronaldo, Iker Casillas og Vicente del Bosque er det, at ingen af dem blev ansat af Florentino Pérez.

Det gjorde Luis Figo til gengæld, men heller ikke han slipper for en tur i den barnagtige maskine.

- Luis Figo var den der ødelagde omklædningsrummet. Zidane var den bedste, uden tvivl. Figo var en “hijo de puta”. Ligesom denne dreng… Raúl. De to værste var Figo og Raúl.

En anden klublegende, derm ifølge Pérez, er et fjols, er Michel, som spillede i klubben fra 1982 til 1996 og som i øvrigt trænede Castilla i 2006-2007.

- Han er en forfærdelig træner. Det var Michel der smed Juan Mata ud af Castilla, så han egen søn kunne spille.

Michel er træner for Getafe i den kommende sæson.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 måneder 1 uge siden #2 af BBB
Følg med i morgen når Circus-Perez fortæller, hvorfor han hadede Redondo.

De lydfiler må gerne stoppe i dag, og det må Perez også gerne efter det her super pinlige forløb. Var det i 2006, at han beskrev sig som værende spillernes far? Shit en lorte far.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, andreashn

6 måneder 1 uge siden #3 af 9eren
Jeg tænker at nu er Gammelfar sur, man sviner ikke  Guti

Hugol. 32 años con el mejor club del mundo.
Agent for Aquinas American School/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza
Medlem af Peña La Gran Familia
Sidste redigering: 6 måneder 1 uge siden ved 9eren.

6 måneder 1 uge siden #4 af PMO

9eren post=139457 skrev: Jeg tænker at nu er Gammelfar sur, man sviner ikke  Guti

Man sviner bare ikke spillere til på den måde, slet ikke som præsident. Lad os sige Benzema havde udtalt sig i samme vendinger om nuværende og tidligere holdkammerater, skulle han stadig blive i klubben?

Perez kan mene hvad han vil, men det er hamrende uprofessionelt at udtale sig sådan. Ud med den gamle mand. 

6 måneder 1 uge siden #5 af Siv1309
Ny præsident søges! Eneste krav er at han ikke er en arrogant idiot. Nåh jo og så skal han være multimillionær og en gammel mand som har været medlem i x antal år....

6 måneder 1 uge siden #6 af mohbar
​Jeg tror bare ikke han går nogen steder førend han har klippet båndet til det nye stadion

6 måneder 1 uge siden #7 af -#7-
For et halvt års tid siden var der rygter om at Bartomeu og resten af slyngelbanden hos rivalerne, havde betalt et PR firma for at komme med nedgørende kommentarer om spillerne i klubben. Dengang tænkte jeg at man skulle være en ganske speciel form for et røvhul af en chef for at gøre sådan noget.

Og så sidder vi her idag, og kan nyde hvordan vores helt egen tilsyneladende megalomaniske præsident på barnlig facon tilsviner den ene klublegende efter den anden. Tilmed skal man så også læse hvordan nogle brugere herinde og andre steder, ikke bare fejer de her optagelser til side, men endda forsvarer idioten. Jeg fatter det ikke.

LJ16
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB, El Siete

6 måneder 1 uge siden #8 af BBB

-#7- post=139461 skrev: For et halvt års tid siden var der rygter om at Bartomeu og resten af slyngelbanden hos rivalerne, havde betalt et PR firma for at komme med nedgørende kommentarer om spillerne i klubben. Dengang tænkte jeg at man skulle være en ganske speciel form for et røvhul af en chef for at gøre sådan noget.

Og så sidder vi her idag, og kan nyde hvordan vores helt egen tilsyneladende megalomaniske præsident på barnlig facon tilsviner den ene klublegende efter den anden. Tilmed skal man så også læse hvordan nogle brugere herinde og andre steder, ikke bare fejer de her optagelser til side, men endda forsvarer idioten. Jeg fatter det ikke.

Jeg synes stadig, at det er værre, at man i Barcelona betaler et PR firma for at nedgøre sine egne spillere. I dette tilfælde har klubben i det mindste ikke brugt penge på, at vores præsident er en kæmpe hat.

6 måneder 1 uge siden #9 af 9eren
Raúl har slået op på sin twitter profil, at han glæder sig til at starte sæsonen 2021-22.

Det er da et positivt tegn!

Det er også meget fint at der ikke kommer nogle modreaktioner fra de involveret personer. Mou har da heller ikke sagt noget og ej heller CR7

6 måneder 1 uge siden #10 af Cristiano7

BBB post=139462 skrev:

-#7- post=139461 skrev: For et halvt års tid siden var der rygter om at Bartomeu og resten af slyngelbanden hos rivalerne, havde betalt et PR firma for at komme med nedgørende kommentarer om spillerne i klubben. Dengang tænkte jeg at man skulle være en ganske speciel form for et røvhul af en chef for at gøre sådan noget.

Jeg synes stadig, at det er værre, at man i Barcelona betaler et PR firma for at nedgøre sine egne spillere. I dette tilfælde har klubben i det mindste ikke brugt penge på, at vores præsident er en kæmpe hat.

​Det behøvede han vel ikke?
Florentino Perez har via Prisa Group allerede indflydelse på nogle spanske medier såsom Cadena Ser, AS og EL Pais. Han ønskede også indflydelse over Marca og TVE. 

Ind på AS finder man ikke nyheder om disse lækkede lydfiler. 
Sidste redigering: 6 måneder 1 uge siden ved Cristiano7.
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-

6 måneder 1 uge siden #11 af 9eren
I øvrigt lidt tankevækkende at Pepe ikke har været igennem møllen da portugiserne fik sig en tur. Måske er Perez bange for Pepe :)

6 måneder 1 uge siden #12 af -#7-
@9eren

Det siger vel bare mere om Raúls klasse, kontra præsidentens. 

LJ16
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Cristiano7

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.