Pérez på lækkede lydfiler: Guti er unormal og sin egen værste fjende

4 måneder 2 uger siden #13 af Cristiano7

9eren post=139463 skrev: Raúl har slået op på sin twitter profil, at han glæder sig til at starte sæsonen 2021-22.

Det er da et positivt tegn!

Det er også meget fint at der ikke kommer nogle modreaktioner fra de involveret personer. Mou har da heller ikke sagt noget og ej heller CR7

​Sergio Ramos ville ikke kommentere på lydfilerne. Jeg tror også de har ikke lyst til at blande sig ind i balladen med Perez pga. tilhørsforhold med klubben og fansene. De holder jo meget af selve klubben og fansene.   

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 måneder 2 uger siden #14 af Wpee86DK
Ku man forestille sig at de fleste af de involverede var varslet på forhånd? Ku forstå på en journalist den anden dag at den her slags udtalleser forekom ofte, hvorfor det virker meget urealistisk at ingen har fundet ud af det før nu. Så måske spillere og trænere for længe siden har haft en snak og fået en undskyldning eller lignende så det egentlig ingen effekt har på dem nu at det kommer ud?

Hvis det er sandt som ham jounalisten skrev at det forekom så ofte at Perez kom med den slags udbrud, så tror jeg simpelthen ikke på at der ikke er kommet små læg tidligere

4 måneder 2 uger siden #15 af Ramos4
Alle siger ting privat, som ikke tåler dagens lys, men den barnlige måde Perez nedgør stort set alle klubbens legender på, er alligevel next-level i min bog.
Det er helt uhørt at sammenligne en spiller med en ged. Det er for langt ude.

Selvom det er sagt privat, så giver det stadig et indblik i hovedet på en præsident, der ingen fodboldforståen har og ingen respekt har for de ansatte han har under sig. Mangel på klasse.

Som jeg også har skrevet tidligere, så har jeg egentlig altid forsvaret måden vi tog afsked med f.eks. Raúl og Casillas på - da de tog videre til andre klubber og dermed ikke fik en grandiøs afsked. Men de her lydfiler sætter tingene i et andet lys synes jeg.

Det virker som om Perez er meget mere kynisk end først antaget. Det er manglende format, at han ikke kan sætte sig ud over sine egne følelser omkring spillere og så give dem den afsked de fortjener.

Perez behandler klubben som sin egen. Han sidder allerede som en diktator og kan ikke væltes. Han træffer beslutninger om Super League fuldstændigt egenrådigt. Og hvis HAN personligt ikke kan lide en spiller, så er der ingen afsked, ingen kære mor, intet.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018.

4 måneder 2 uger siden #16 af Wpee86DK
Jeg vil på ingen måde forsvare udtalelserne men kom de ikke i den periode hvor han ikke var præsident? Det er bare for at få konteksten på plads for er helt enig i at der er forskel på hvad man kan sige som privat person og som præsident.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

4 måneder 2 uger siden #17 af -#7-
​Som jeg har forstået det, så stammer hans udtalelser omkring Cristiano Ronaldo og Mourinho fra 2012, altså 3 år efter at han kom tilbage som præsident. 

En sjov og vittig signaturtekst

4 måneder 2 uger siden #18 af Matamoro
At folk forsvarer denne voksenbabys opførsel er ubegribeligt. Florentino har på alle måder vist sig som en infantil type der har et vulgært behov for at svine andre personligheder til for at hævde sig selv. Real Madrid er i dyb krise så længe han er præsident. Der er ingen voksne mennesker der gider lade sig ansætte af sådan en type. Vi kommer ikke til at se en eneste betydelig signing med ham som præsident

4 måneder 2 uger siden #19 af Ramos4

Wpee86DK post=139475 skrev: Jeg vil på ingen måde forsvare udtalelserne men kom de ikke i den periode hvor han ikke var præsident? Det er bare for at få konteksten på plads for er helt enig i at der er forskel på hvad man kan sige som privat person og som præsident.

Det er helt klart en formidlende omstændighed, hvis det er sagt i en periode han ikke var ved roret.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018.

4 måneder 1 uge siden #20 af 9eren
Tingene er taget ude af kontekst. Her er hvad der faktisk skete mener Perez. Nogengang så minder Florentino mig om Darth Sidius!

Hugol. 32 años con el mejor club del mundo.
Agent for Aquinas American School/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza
Medlem af Peña La Gran Familia
Sidste redigering: 4 måneder 1 uge siden ved 9eren.

4 måneder 1 uge siden #21 af Elto92
lidt tankevækkende at disse lydfiler er kommet ud kort tid efter at papa Perez forsøgte at vælte Uefa.

perez lovede jo at det ikke var forbi endnu mht at oprette ESL, hvem gider følge en som (hvis lydfilerne er ham) som tilsviner sine kollegaer og medarbejdere?

nobody.

det er blot tanker, men korruption og denne slags ting foregår oppe i de højere rækker for at vælte hinanden for at få magt...
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen, Dragam

4 måneder 1 uge siden #22 af Thomaskjensen
@Elto92, ja man kan jo undre, tror dog ikke at UEFA er indblandet, eller gør jeg...

4 måneder 1 uge siden #23 af Estadio Santiago Bernabéu
Der bliver brugt for meget tid på at diskutere hvad Perez siger for lukkede døre, når han tror ingen lytter med.​

4 måneder 1 uge siden #24 af 9eren

Thomaskjensen post=139507 skrev: @Elto92, ja man kan jo undre, tror dog ikke at UEFA er indblandet, eller gør jeg...

​el confidencial har fået så lidt ud af de lydoptagelser, det eneste der er sket er at de får advokaterne på nakken. Det er et meget sølle angreb, altså hvem har ikke siddet foran skærmen eller på stadion og piftet af spillerne og har kaldt Vinicius en skod angriber når han har brændt en stor chance!

Hugol. 32 años con el mejor club del mundo.
Agent for Aquinas American School/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza
Medlem af Peña La Gran Familia

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.