Officielt: Brahim Díaz udlejes til Milan i to sæsoner

2 år 8 måneder siden #1 af Benzeron
Der har været...

Der har været vedvarende rygter om det i en rum tid, men nu er det officielt – Brahim Díaz, der var på leje hos Milan i den forgangne sæson, fortsætter i Milano-klubben i yderligere to sæsoner.

Real Madrid har offentliggjort handlen på deres hjemmeside, og Milan har således papir på den spanske tekniker frem til den 30. juni 2023.

Ud over Brahim må der nødvendigvis være flere salg eller udlejninger i vente, da Real Madrid i øjeblikket har alt for mange spillere i forhold til antallet af pladser i spillertruppen.

På Real Madrids hjemmeside meldes der i øjeblikket ikke om økonomiske detaljer, men rygterne har gået på, at Milan betaler Brahims løn såvel som et par millioner euro for selve lejemålet. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 8 måneder siden #2 af Salix7
Er der nogen, som har kendskab til, hvor almindeligt det er at bruge krav om fx spille tid i en udlejning?
Brahim Diaz har fået ganske meget spilletid for Milan, hvorfor jeg er ikke er bekymret med denne udlejning.
Men vi har set med både Ødegaards, Jovis, Lunins og især Kubos for slet ikke a tale om Reiners udlejninger, hvor vores spillere havde udviklet sig mere på Castilla holdet end på bænken i diverse klubber rundt om i Europa :-(

Jeg synes ikke, at Real har kunne lægge pres på de klubber, hvor vi har udlejet vores spillere, hvorfor jeg ikke tror, at vi gør brug af sådan nogle krav/klausuler i vores udlejninger, men det undrer mig, da vi har set mange eksempler på, hvor håbløst lidt tid vores spillere får.

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce