Varane-forhandlinger går ind i afsluttende fase

1 år 3 uger siden #1 af Administrationen
Ifølge flere...

Varane 380x502 2

Ifølge flere medier i Frankrig, England og Spanien er forhandlingerne om Raphaël Varanes skifte til Manchester United nu gået ind i den sidste og afgørende fase.

Den franske forsvarer er blevet enig med den engelske klub om sine personlige betingelser og tilbage mangler de to klubber nu kun at blive enige om overgangssummen for Varane, der har kontraktudløb med Real Madrid næste sommer.

Der tales om priser i omegnen af 50 millioner € og hertil kan eventuelt lægges nogle klausuler, som med tiden kan bringe prisen lidt op på franskmanden.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 3 uger siden #2 af longwind
Ser ud til endnu et vindue hvor vi bliver svagere. Det er svært ikke at være alvorligt bekymret.

Varanes niveau har fluktureret lidt de seneste par sæsoner, men han var stadig verdensklasse i 4/5 kampe.

Uden vores solide defensiv og samtidig uden offensive forstærkninger kan vi ikke længere gå efter at fedte 1-0 sejre hjem. Og det ser ikke ud til, at vi har niveauet til at score flere mål.

Beklager den negative attitude, men jeg tror ærligt talt ikke at jeg har været mere pessimistisk forud for en sæson end jeg er nu.

1 år 3 uger siden #3 af El Siete
​Han vil prøve noget nyt, fint, tak for mange års tro tjeneste og masser af titler. Klubben får samtidig 50-55M i kassen, med eet år tilbage af kontrakten. 

Men han skal vel erstattes? Eller hvad. Vi kan vel ikke leve med Alaba, Militao og Nacho, samt Vallejo, Chust. Noget siger mig bare at klubben slet ikke har forberedt sig i det tilfælde og nu først vågner op og kigger på alternativer. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

1 år 3 uger siden #4 af Zyconith
​Er bange for at vi går ind i en lang ørkenvandring hvad angår Real Madrid og dets sportslige præstationer og bedrifter på grøntsværen. 

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

1 år 3 uger siden #5 af Bismo
La Liga er generelt på vej til at blive det nye serie A. Se bare på Barcas nye "super stjerne" Depay.. Niveauet er på vej nedad.

Super league var Madrid, Barca og Atletis forsøg på at vende udviklingen ved at øge indtægterne.

FFP er en joke og olie klubberne + PL klubberne kommer kun til at blive stærkere i fremtiden.

1 år 3 uger siden #6 af Bismo
Nå, ifølge engelske medier blev det til små 40 millioner euro.

1 år 3 uger siden #7 af Ramos4

Bismo post=139756 skrev: La Liga er generelt på vej til at blive det nye serie A. Se bare på Barcas nye "super stjerne" Depay.. Niveauet er på vej nedad.

Super league var Madrid, Barca og Atletis forsøg på at vende udviklingen ved at øge indtægterne.

FFP er en joke og olie klubberne + PL klubberne kommer kun til at blive stærkere i fremtiden.

​Tja tjo. United er ikke en olieklub, de har bare åbnet klubben op for at kunne overtages af rige ejere. Det kan vi jo også bare gøre. Det er svært at forbyde.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022

1 år 3 uger siden #8 af Ramos4

Bismo post=139757 skrev: Nå, ifølge engelske medier blev det til små 40 millioner euro.

Sky skriver 41 mio. pund - altså små 50 mio. euro. 

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
Sidste redigering: 1 år 3 uger siden ved Ramos4.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

• 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Bandlyst
  • Bandlyst
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 år 3 uger siden #9 af 9eren
Se positivt på på det gutter! Dameholdet er det vi satser på nu og de har fået mange forstærkninger. Florentino satser på den kvindelige CL i setdet for

Madridista desde 1989
Ønskeliste: Antony, Endrick

1 år 3 uger siden #10 af Ramos4
Barcelona og Madrid ligger som de/vi har redt.

Griezmann, Coutinho, Dembele, Hazard, Vini, Jovic.

Pengene er bare brugt helt åndssvagt og nu hænger man på spillere og lønninger.

Men husk på at selv MED Covid og nyt stadion, så har vi 120 mio. euro i rede penge liggende. Så kan man selv forestille sig hvordan det ville være gået uden Covid. Vi skal nok begynde at tjene store penge igen. Intet problem.

Barca er i større problemer, men det må de selv styre.

Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, Thomaskjensen

1 år 3 uger siden #11 af longwind

Ramos4 post=139761 skrev: Barcelona og Madrid ligger som de/vi har redt.

Griezmann, Coutinho, Dembele, Hazard, Vini, Jovic.

Pengene er bare brugt helt åndssvagt og nu hænger man på spillere og lønninger.

Men husk på at selv MED Covid og nyt stadion, så har vi 120 mio. euro i rede penge liggende. Så kan man selv forestille sig hvordan det ville være gået uden Covid. Vi skal nok begynde at tjene store penge igen. Intet problem.

Barca er i større problemer, men det må de selv styre.

​De engelske klubber/PSG har jo også købt tonsvis af fusere henover de seneste 5 år uden nævneværdige økonomiske konsekvenser. Gabriel Jesus, Van de Beek, Pogba, Kepa (for €80m!), Di Maria osv. osv. Det illustrerer jo virkelig hvor bundløs en økonomi de statsfinansierede og rigmandsklubberne har. Derfor køber jeg ikke helt præmisset om, at vi har brugt uansvarlige penge (det har Barcelona til gengæld, og derfor er de LANGT værre stillet). Jeg tror mere på, at magtskiftet skal ses i lyset af coronakrisen, der jo bare rammer de "organiske" hold langt hårdere. Stadionrenoveringen er dog en stor bonus, som du nævner, og måske et lille håb. Old Trafford er fx i forfærdelig stand, og har et udbredt rotteproblem. 

Jeg savner også ambition fra ledelsen, men er overbevist om, at man lige nu satser på en mere konsoliderende økonomisk strategi, der ikke vil sætte klubbens langsigtede fremtid på spil. Jeg håber så bare, at det ikke gør os til en ny AC Milan, hvor man ikke længre kan købe sig ud af middelmådighed. Det må tiden vise. Indeværende sæson vil jeg være tilfreds med en Copa-sejr, for jeg tror simpelthen ikke at ambitionsniveauet kan være højere med denne trup, der virkelig er blottet for talent.

1 år 3 uger siden #12 af Doc.juego
​utroligt at man ikke kan få mere end 50 mil. Euro for en af de bedste CB i verden, som stadig har minimum 5 gode år tilbage... 
hvad var det man gav for en ældre Hazard også med 1 år tilbage ? 110 ? 140 ? 
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.