Spansk og engelsk presse enige: Real Madrid får 50 millioner € for Varane

1 måned 3 uger siden #1 af Administrationen
Ifølge både...

Varane 380x502 2

Ifølge både engelsk og spansk presse er det nu et spørgsmål om timer, før en handel mellem Real Madrid og Manchester United om Raphaël Varane kan offentliggøres.

De to klubber skal angiveligt være blevet enige om en transfer-sum på 50 millioner € og Varane får en kontrakt af fire års varighed, plus option på et år mere i det engelske.

Samtidig kan Varane se frem til næsten en fordobling af lønnen, idet Manchester United giver ham 12 millioner € om året, mens hans løn i Real Madrid var omkring 7 millioner €.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 2 uger siden #2 af BBB
Det bliver underligt at se ham i en anden trøje, men held og lykke til ham. Jeg håber, at han hiver et engelsk mesterskab.

1 måned 2 uger siden #3 af El Chino
​Den er svært at sluge. Endnu en stjerne forlader os. Jeg håber virkeligt at der er en mening i det der foregår i klubben lige nu. 

Genopfriskning af truppen, OK,
Generationsskifte, OK,
De store signinger først kommer til 2022, og så OK,

Men der skal fandme til at ske noget. Har hidtil forsvaret Perez og ledelsen 100 %. Han proklamerer at fodbolden vil dø uden ESL, men det ender snart med at Real Madrid dør før fodbolden. 

A la Cibeles, nos vamos a la Cibeles

1 måned 2 uger siden #4 af mohbar
​det er bare de helt forkerte spillere vi skiller os af med...Jovic er her endnu, Isco er her stadig og Marcelo er anfører...

1 måned 2 uger siden #5 af Sahinovic

​Samtidig kan Varane se frem til næsten en fordobling af lønnen

Man forstår ham vel godt - al held og lykke med de nye udfordringer.

Florentino Pérez

1 måned 2 uger siden #6 af PMO

mohbar post=139767 skrev: ​det er bare de helt forkerte spillere vi skiller os af med...Jovic er her endnu, Isco er her stadig og Marcelo er anfører...

Men hvem gider have de spillere? Deres løn udelukker totalt, at de skifter til en klub som passer til deres niveau. 

Det er det samme hver sommer: Nu får Isco og Asensio en sæson mere, kan jo være det på magisk vis er blevet bedre over den sidste 1 1/2 måned. 
Sidste redigering: 1 måned 2 uger siden ved PMO.

1 måned 2 uger siden #7 af mohbar

PMO post=139769 skrev:

mohbar post=139767 skrev: ​det er bare de helt forkerte spillere vi skiller os af med...Jovic er her endnu, Isco er her stadig og Marcelo er anfører...

Men hvem gider have de spillere? Deres løn udelukker totalt, at de skifter til en klub som passer til deres niveau. 

Det er det samme hver sommer: Nu får Isco og Asensio en sæson mere, kan jo være det på magisk vis er blevet bedre over den sidste 1 1/2 måned. 

​du har ret, men spørgsmålet er også om ikke klubben bør optræde lidt mere kynisk i sådanne situationer. Alt andet lige så burde Marcelo jo havevfået frataget anførerbindet, og fået klar besked om at han ikke er førstevalg. På den måde kunne man måske nudge ham til selv aktivt at søge et skifte eller pension. Men istedet bevarer han nu håbet.

1 måned 2 uger siden #8 af Kiwes

El Chino post=139766 skrev: ​Den er svært at sluge. Endnu en stjerne forlader os. Jeg håber virkeligt at der er en mening i det der foregår i klubben lige nu. 

Generationsskifte, OK,

Men der skal fandme til at ske noget. Har hidtil forsvaret Perez og ledelsen 100 %. Han proklamerer at fodbolden vil dø uden ESL, men det ender snart med at Real Madrid dør før fodbolden. 

​Jeg er slet ikke nervøs for at der ikke bliver handlet ind i 2022. Det skal fansene nok sørge for - for Perez er fortid hvis det ikke sker. Det er der ingen præsident der overlever - heller ikke Perez.
Sidste redigering: 1 måned 2 uger siden ved Kiwes.

1 måned 2 uger siden #9 af Lars1991
​Det her salg kan kun forsvares hvis det betyder at vi går ud og henter en stor stjerne til offensiven. Ellers er det fuldstændig håbløst. Hvis det ender med endnu en sommer hvor vi kun bliver svækket, så må Perez altså ud. Han har simpelthen for meget imod sig efterhånden.
Følgende bruger(e) sagde tak: 9eren

1 måned 2 uger siden #10 af 9eren
Spanske medier melder at vi har 130 millioner euro at købe for uden salget af Varane. Så mon ikke Mbappe kommer i år !!!

Hugol. 32 años con el mejor club del mundo.
Agent for Aquinas American School/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza
Medlem af Peña La Gran Familia

1 måned 2 uger siden #11 af -#7-
​Hvis jeg sad i den sportslige ledelse i PSG, ville jeg så sælge Mbappe i år, eller ville jeg vælge at beholde ham det sidste år af hans kontrakt i jagten på Champions League, velvidende at klubben på ingen måde overhovedet har brug for pengene fra et salg? I min verden er det en no-brainer. 

Hvad hvis jeg så var Mbappe, ville jeg så spille det sidste år i PSG, med Donnarumma, Marquinhos, Verratti Sergio Ramos, Hakimi, Neymar og Di Maria, og forsøge at vinde Champions League med et fransk hold og dermed cementere min status som et fransk fodboldikon, eller ville jeg tage til Real Madrid og spille på oldboysholdet i jagten på en bronze eller sølvmedalje i Spanien? Velvidende at hvis jeg lader kontrakten løbe ud, kan jeg score en historisk stor sign-on fee næste år. Ja, det er sådan set også en no-brainer som jeg ser det. 

En sjov og vittig signaturtekst
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB, ElMadrid, Fondo_Sur, El Siete, PMO

1 måned 2 uger siden #12 af El Chino

Kiwes post=139772 skrev:

El Chino post=139766 skrev: ​Den er svært at sluge. Endnu en stjerne forlader os. Jeg håber virkeligt at der er en mening i det der foregår i klubben lige nu. 

Generationsskifte, OK,

​Jeg er slet ikke nervøs for at der ikke bliver handlet ind i 2022. Det skal fansene nok sørge for - for Perez er fortid hvis det ikke sker. Det er der ingen præsident der overlever - heller ikke Perez.

​Spørgsmålet er hvem der kan erstatte ham. Pt er der ingen kvalificeret kandidater. Desuden har han massiv opbakning fra medlemmerne og de spanske fans. De spanske medier synes han også at have styr på. 

Som jeg ser det har han alle kortene i hånden. Hans prestige stadion byggeri, covid-19, og han kan altid pege på Barca som skræmmeeksempel. Omvendt kan vi stå i en situation til August hvor han trods alle sine disclaimer leverer et køb af Mbappé. Så meget magt har han imo. 

A la Cibeles, nos vamos a la Cibeles

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.