Officielt: Varane skifter til Manchester United
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Real Madrid meddeler her til aften på sin officielle hjemmeside, at man har solgt Raphaël Varane til Manchester United.
Der meldes ikke noget om transfersummen, men det menes at man er blevet enige om et beløb i omegnen af 50 millioner €.
Varane nåede at vinde 18 titler med Real Madrid, nemlig 4 CL-titler, 4 VM for klubhold, 3 europæiske Super Cup, 3 spanske mesterskaber, 1 Copa del Rey og 3 spanske Super Cup.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 9eren
- Gæst
-
- 9eren
- Gæst
-
Jeg kan ikke forestille mig vi kun er på salgs stien. Der må være noget om snakken ift Mbappe. Og jeg kan godt bruge lidt jed tricks på PSGs Khelaifi: du vil sælge Mbappe og du har ikke brug for ham !
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
God fart i United, tak for 10 år.
Har vi €130m at handle for nu, + €40-60m for Varane, så kan alt ske, men ser vi bort fra Haaland om Mbappe, hvem skal vi hente?
Nej siger jeg, der skal flere spillere ud inden der kan blive plads til nye stjerner.
Jeg er 100% enig med Perez her, kan vi ikke på Mbappe eller Haaland, så venter vi helt enkelt til 2022.
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
2019-2020 vandt vi LaLiga, Covid sommer, igen kan jeg leve med at vi ikke henter spillere.
2018-2019 var en katastrofe, men det var jo året med 3 trænere og ingen Ronaldo. de 5 år inden vinder vi CL 4 gange.
I 2019 brugte vi $340millioner på 5 spillere, at de ikke har slået igennem er så en anden diskussion, viljen har været der.
Så når jeg sider at jeg gerne venter 1 år til, mener jeg 12 måneder, til stadion er klart, til vi slupper af med Bale og alt det andet skrald vi har liggende. (Ikke medregnet Modric igen).
Jeg tror ikke at Mbappe alene er nok til at vi pludseligt har sprudlende attraktivt fodboldt, det kommer næste år når der kommer 4-6 andre spillere til klubben.