Drogba: Varane er den bedste forsvarer, jeg har stået over for
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Hvad har Lionel Messi, Robin van Persie og Didier Drogba til fælles?
De har alle prøvet at blive neutraliseret fuldstændigt af blot 19-årige Raphaël Varane, som har fået sit absolutte gennembrud i denne sæson, hvor han imponerer med en veterans kølige overblik og en imponerende hurtighed.
Det kom i onsdags til at gå ud over Drogba, som efter kampen var voldsomt imponeret over Varane. Han sagde blandt andet:
- Jeg kan ikke tro, at denne knægt kun er 19 år. Han er en af de bedste forsvarere, jeg nogensinde har stået over for.
Også i hjemlandet Frankrig er hans gennembrud ikke gået upåagtet hen og han har da også fået sin landsholds-debut og hans kollega, Mexés, slog da også hurtigt fast, at Varane er Frankrigs bedste forsvarer pt.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Det eneste der holder mig lidt tilbage er manglen på erfaring og at han er så ung. Men har næsten ikke set noget lignende mht. hans talent. Rene tacklinger, hurtighed, fysisk stærk, lange ben og listen er lang.
Han er så god at folk i fcbarcelona.dk's forum kritiserede ham i starten af kampen igår, hvor han blev sat af, af Drogba. Jeg tror at det endda var hans eneste fejl. Men jeg tænker bare, hvis en 19-årig ikke kan lave én fejl uden at folk kommentere på det, jamen så ved man selv hvor speciel en spiller man har med at gøre.
- Ingen svæver på banen som Zizou!
Men nej, han er ikke den bedste forsvarsspiller i verden, for at få den "titel"(officielt som uofficielt) skal man altså præstere over en længere periode. Men han er godt på vej, det er jeg enig i!
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Lars1991 skrev: Så hvad sagde Drobga? Den bedste, eller en af de bedste?
Men nej, han er ikke den bedste forsvarsspiller i verden, for at få den "titel"(officielt som uofficielt) skal man altså præstere over en længere periode. Men han er godt på vej, det er jeg enig i!
Han sagde en af de bedste.
Ja selvfølgelig, det jo ikke sådan at han ville blive husket for noget hvis han stopper med at præstere allerede fra næste sæson.
Men skal vi så tilføje at det er nu vi snakker om? Han er den bedste forsvarspiller p.t. udefra præsentationer i vigtige kampe, alderen, rene tacklinger osv. osv. IMO
- Ingen svæver på banen som Zizou!
Fortsætter han i samme stil i mange år endnu, så vil jeg ikke tøve et sekund med og kalde ham den bedste forsvarspiller verden har set.
En af mine kammerater, som ikke er Real Madrid fan, pointerede dog, at jeg ikke måtte glemme hvad jeg sagde om Lassana Diarra. Ham var jeg nemlig også hurtig til kalde "en langt bedre version af Makelele", for han var ligesom Varane flere niveauer bedre end alle andre til og starte med.
Det vil jeg tilgengæld takke Mourinho for. Han formede Varane, og vidste at hans tid nok skulle komme, selvom han havde været så imponerende sidste sæson.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.