Ancelotti regner med Bale

4 år 11 måneder siden #1 af Administrationen
De fleste ønsker...

De fleste ønsker givetvis mere at se Gareth Bales hæl end hans tå i Real Madrid, men sådan forholder det sig ikke på nuværende tidspunkt for Carlo Ancelotti.

Selv om waliseren fortsat er en af de spillere, som Real Madrid meget gerne vil afhænde, så planlægger den italienske træner i øjeblikket at gøre Bale til en vigtig spiller i truppen og endda en af de startende i en offensiv, som bortset fra Karim Benzema har skuffet fælt i de seneste sæsoner.

Carlo Ancelotti forventer at kunne genrejse Gareth Bale, som er vendt tilbage til den spanske hovedstad og efter sigende gør det godt til træning.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 11 måneder siden #2 af PMO
Besvaret af PMO på emne Ancelotti regner med Bale
Altså nogle lækre nyheder fra jordens mest optimistiske trænerteam. Ødegaard sælges måske og Bale skal genrejses. Varane er solgt og Ramos sendt væk, men heldigvis har Cavajal fået en lang kontrakt. Forhåbenligt kan der forlænges med Marcelo og Isco.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, BBB, JesperThomsen

4 år 11 måneder siden #3 af nono
Besvaret af nono på emne Ancelotti regner med Bale
Det virker dybt latterligt at satse på Bale, mens man lader Ødegaard og muligvis Kubo (på leje) slippe af hænde. Det lader ikke til at Ancelottis vision strækker sig meget længere end at stille holdet efter løn-niveau og håbe på at truppens mange has-beens og fodboldinvalide pludselig genfinder et niveau der efterhånden sidst sås for en 3-4 år siden. Jeg er dybt skuffet. Den rette træner med det rette mandsmod kunne jo godt strikke et hold sammen hvis man virkelig turde satse på den unge garde og tilgengæld implementere et Tuchelsk system hvor alle presser og alle deltager i de offensive løb. Noget der aldrig kommer til at ske med Bale, Hazard, Marcelo, Kroos mfl..
Sidste redigering: 4 år 11 måneder siden ved nono.

4 år 11 måneder siden #4 af Dios
Besvaret af Dios på emne Ancelotti regner med Bale
​Bale er Real Madrid spiller uanset hvordan man vender og drejer det, så hvorfor ikke få det bedste ud af det? Nuvel, så kan jeg slet ikke tåle synet af ham, og selvom jeg synes han er helt vanvittigt overvurderet, så er han vel stadig vores absolut bedste spiller på den højrekant. Vi får vel omkring de 10-15 mål fra ham af, og det er trods alt langt bedre end hvad Vinicius og Rodrygo viste sidste sæson. 

Det vil være dumt ikke at udnytte at have Bale i truppen. Som fan så jeg helst man holdt ham langt væk fra førsteholdet, og helst så mange timer på træningsbanen om dagen som muligt, så han ikke magtede sin golf, men som træner og en som skal overleve i det her kaos, så er det fuldt forståeligt at drage nytte af Bale.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jelle

Leveret af Kunena Forum