Trods rygter: Ferland Mendy bliver

1 måned 1 uge siden #1 af Administrationen
Sommeren...

MENDY MONTAJE 380x501 2Thumb

Sommeren igennem har der været rygter om, at Ferland Mendy var på vej ud af Real Madrid, fordi han var utilfreds med sin kontrakt med klubben.

Men ifølge spanske Marca har de rygter ikke noget på sig og den franske venstreback koncentrerer sig i stedet om at blive sin komplicerede skade kvit, således at han snart kan være en del af truppen igen.

Ferland Mendy forcerede sin genotpræning for at være klar til semifinalerne mod Chelsea i sidste sæsons Champions League og det kostede altså en skade, der holdt ham ude af sommerens EM-slutrunde med Frankrig.

Det ventes, at Ferland Mendy er klar til kamp i løbet af september måned.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 1 uge siden #2 af longwind
De seneste billeder af ham til træning vækker godt nok bekymring. Han ligner nærmest en, der har haft muskelsvind. Jeg kan forstå, at det er en normal konsekvens af den skade han har haft, men det må alligevel være enormt svært at træne sig tilbage fra som fodboldspiller. Er desværre virkelig bekymret for, om vi nogensinde ser ham tilbage på samme niveau. Håber virkelig jeg tager fejl.

1 måned 1 uge siden #3 af Ramos4

longwind post=139961 skrev: De seneste billeder af ham til træning vækker godt nok bekymring. Han ligner nærmest en, der har haft muskelsvind. Jeg kan forstå, at det er en normal konsekvens af den skade han har haft, men det må alligevel være enormt svært at træne sig tilbage fra som fodboldspiller. Er desværre virkelig bekymret for, om vi nogensinde ser ham tilbage på samme niveau. Håber virkelig jeg tager fejl.

​Link?

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018.

1 måned 1 uge siden #4 af longwind
www.marca.com/en/football/real-madrid/20...2601d8a678b45ff.html

Håber der er tale om vinklen der spiller os et puds. Men han ser godt nok tynd ud.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.