Kroos ude i 6-8 uger
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Sæsonen er ikke engang begyndt endnu, men de dårlige nyheder er i fuld gang.
Real Madrid må nemlig se bort fra Toni Kroos i de kommende 6-8 uger, da den tyske midtbanestjerne har fået konstateret brok i lysken.
Dermed misser Toni Kroos de første mange kampe i LaLiga, som man om mindre end to uger indleder med udekampen mod Alavés. Udover denne kamp misser Kroos også opgørene mod Levante, Betis, Celta, Valencia og Mallorca.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Zyconith post=139967 skrev: Det er jo godt nyt for Valverde og især Ødegård og Ceballos!
Men ikke for Real Madrid.
Daniel post=139968 skrev:
Zyconith post=139967 skrev: Det er jo godt nyt for Valverde og især Ødegård og Ceballos!
Umiddelbart nej, men på den lange bane så jo. Nu er jeg kæmpe fan af Kroos, men det var jo præcis på den måde Varane slog sit navn fast på. Man undrede sig over hvorfor Ramos og Pepé blev valgt til hver kamp lige indtil Pepé fik en skade, og Varane så sig vel aldrig tilbage, hvis vi lige ser bort fra hans 3 seneste sæsoner :D
Det er svært at slå en stabil spiller af, som har præsteret på et så højt niveau som Kroos har igennem hele karrieren, men det her er måske chancen for Valverde, så det er Kroos, Modric og Ødegaard som kæmper om den sidste plads. Personligt håber jeg på det, og det vil også kun gavne Real Madrid, da jeg personligt mener Kroos og Modric konstellationen hører fortiden til.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Fin pointe, men vi maa bare ikke vaere blinde overfor at Oedegaard potentielt stadig ikke mener hans chance er stor nok og derfor hopper retur til Arsenal og at Fede igen starter seasonen smaa-skadet, for i saa fald aabner det jo op for at Isco og Ceballos bliver haengende i naeste season, og det kan da kun vaere skidt for Real Madrid hvis det bliver den endelige loesning! Beholder vi de rigtige spillere paa midtbanen og holder de sig skadesfri (Casemiro, Kroos, Modric, Fede, Oedegaard og Blanco), saa har vi mere dybde central paa banen end de fleste andre klubber, men beholder vi de forkerte spillere saa bliver der pludselig et kaempe spring fra vores A-keade til vores B-kaede, og det kan komme til at goere rigtig ondt, hvis Pintus ikke kan holde A-kaeden friske.Dios post=139970 skrev:
Daniel post=139968 skrev:
Umiddelbart nej, men på den lange bane så jo. Nu er jeg kæmpe fan af Kroos, men det var jo præcis på den måde Varane slog sit navn fast på. Man undrede sig over hvorfor Ramos og Pepé blev valgt til hver kamp lige indtil Pepé fik en skade, og Varane vel aldrig rigtig så sig tilbage, hvis vi lige ser bort fra hans 3 seneste sæsoner :D
Det er svært at slå en stabil spiller af, som har præsteret på et så højt niveau som Kroos har igennem hele karrieren, men det her er måske chancen for Valverde, så det er Kroos, Modric og Ødegaard som kæmper om den sidste plads. Personligt håber jeg på det, og det vil også kun gavne Real Madrid, da jeg personligt mener Kroos og Modric konstellationen hører fortiden til.
Donde está la biblioteca?
- DeLaRed .
Jeg er kæmpe fan af Ødegaard, og jeg mener han kan blive en af de største i verden, hvis ikke træneren ødelægger ham som i mine øjne var tilfældet med Isco.
Det åbner overhovedet ikke op for at Isco og Ceballos bliver næste sæson, for det eneste jeg taler om er jo bare, at Valverde eller sågar Ødegaard griber den her chance ved at Kroos misser de første mange kampe. Jeg taler ikke om, at udskifte Kroos andet end fra start 11'eren af :) Hverken Isco eller Ceballos har en rolle i Real Madrid. Problemet er jo bare, at ingen for alvor byder på dem. Præcis ligesom med Mariano.
Derfor er de stadig i klubben.
Jeg tror dog på Isco langt mere nu end under Zidane, da Ancelotti rent faktisk benytter mellemrumsspillere, hvor Zidane jo helst placerede dem på kanten, fordi han hadet når bolden blev spillet ind centralt.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.