Arsenal klar med 50 millioner € for Ødegaard
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Martin Ødegaard har fortsat ikke styr på sin fodbold-fremtid, men ifølge flere rygter kan den meget vel komme til at ligge hos engelske Arsenal, som han var på lejeophold hos i sidste sæson.
London-klubben skal angiveligt være klar med en check på 50 millioner € for at sikre sig den 22-årige nordmand, som aldrig har fundet fodfæste i den spanske hovedstad under diverse trænere.
Real Madrid skal umiddelbart være klar til et salg af Martin Ødegaard og derfor kan han have optrådt i den hvide trøje for sidste gang.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Vi må klare os med Castilla spillere + Isco indtil Kroos vender tilbage fra sin skade.
Ifht Ødegaard, så kan jeg ikke forstå han ikke vil kæmpe om pladsen. Modric stopper snart i klubben og både ham og Kroos holder da ikke en hel sæson længere, og både sidstnævnte og Ceballos er endda ude i en længere periode pt. Isco er heller ikke ligefrem i storform disse år, så chancerne skal han nok få. Virker som om der stikker mere under.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Hans attitude må godt nok være skrald hvis man allerede prøver at få ham ud af vagten. Der her med at han "ikke vil kæmpe om pladsen" er vel stadig mest rygter?
Hvorfor man ikke vil give spillere som Ødegaard, Hakimi, Reguilon og Mayoral chancen, men i stedet holder fast i spillere som Marcelo, Vazquez, en permanent skadet Carvajal, Jovic, Mariano og Isco er mig en gåde.
Processen med at udfase disse spillere (på nær Carvajal (Jovic skulle aldrig være blevet købt)) skulle være startet for flere år siden. Nu er det for sent, og spillerne hænger fast i deres kontrakter, mens vi må lade lovende talenter gå. Det er godt nok elendig sportslig ledelse.
Så må man rykke Arribas længere frem, nu hvor Ødegaard ikke kunne beslutte sig før Diaz tog til Milan.
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Fra den ene yderlighed af ambitioner til den den anden. Kommer skiftet igennem, så mister jeg alt hvad jeg har til overs den knægt. Hold nu kæft hvor er det lavt sat, og en mentalitet som slet ikke passer ind i en top 50 klub.
Han har alle kvaliteter der skal til. Hold kæft hvor er jeg skuffet.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.