PSG-præsident skyder rygter om Mbappé-salg ned: Man kan ikke bede om et mere konkurrencedygtigt hold

5 måneder 2 uger siden #1 af Benzeron
Paris Saint-Germain...

Logo Realmadrid 010101

Paris Saint-Germain har hentet Lionel Messi, og i den forbindelse opstod der optimisme blandt nogle Real Madrid-tilhængere med hensyn til, om det ville gøre et indkøb af Kylian Mbappé mulig allerede denne sommer, men at dømme ud fra udtalelser af PSG's præsident, Nasser Al-Khelaifi, kommer det næppe til at ske.

Hvis ikke Mbappé sælges denne sommer, kan han forlade den franske hovedstadsklub transferfrit næste sommer, men det afskrækker tilsyneladende ikke Al-Khelaifi. I forbindelse med præsentationen af Messi sagde han følgende om Mbappé:
- Han er PSG-spiller. Han har sagt offentligt, at han ikke ønsker at forlade holdet. Vi kender hans fremtid, han har allerede sagt, at han ikke vil forlade holdet, og at han vil blive.

Ud over Messi har PSG hentet Gianluigi Donnarumma, Georginio Wijnaldum, Sergio Ramos og Achraf Hakimi, og Al-Khelaifi understreger da også, at man ikke kan efterspørge et stærkere hold end det:
- Han sagde, at han ønskede et konkurrencedygtigt hold, og du kan ikke have et mere konkurrendygtigt hold end dette. Han har ingen grund til at gøre andet end at blive. Han er pariser og har en vindermentalitet. Han er en af vores spillere. Vi har store ambitioner med vores projekt, og nu kulminerer det med ankomsten af den bedste spiller i verden. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 måneder 2 uger siden #2 af mohbar
"Han er en af vores spillere. Vi har store ambitioner med vores projekt, og nu kulminerer det med ankomsten af den bedste spiller i verden. "

Og det må være grunden til ikke at blive hvis en spiller af Mbappé kaliber har større ambitioner.

Hvorfor spille som 3. Violin i en klub når man kan komme til en anden og være 1. Violin !? Endda en klub med kultur, historie og traditioner og ikke mindst historiske bedrifter.

Godt nok har PSG masser af penge, men det er stadig Europas 5. /6. Bedste liga han spiller i, og det passer nok fint i mentaliteten hos Neymar (fede fester og snart brazil-pensionsalder) og Messi (for gammel til Barca julelege og skal jo sikre sin pension..). Men mbappe er 22 år og skal først nu til at skrive sig ind i historien 

Sidste redigering: 5 måneder 2 uger siden ved mohbar.

5 måneder 2 uger siden #3 af PMO

mohbar post=140218 skrev: "Han er en af vores spillere. Vi har store ambitioner med vores projekt, og nu kulminerer det med ankomsten af den bedste spiller i verden. "

Og det må være grunden til ikke at blive hvis en spiller af Mbappé kaliber har større ambitioner.

Hvorfor spille som 3. Violin i en klub når man kan komme til en anden og være 1. Violin !? Endda en klub med kultur, historie og traditioner og ikke mindst historiske bedrifter.

Godt nok har PSG masser af penge, men det er stadig Europas 5. /6. Bedste liga han spiller i, og det passer nok fint i mentaliteten hos Neymar (fede fester og snart brazil-pensionsalder) og Messi (for gammel til Barca julelege og skal jo sikre sin pension..). Men mbappe er 22 år og skal først nu til at skrive sig ind i historien 

​Nu vil enhver spiller med bare lidt kvalitet være “1. violin” i RM, det kan Mbappé nok også se. 
Men hvis ikke udsigten til at spille sammen med Isco, Vini og andre middelmådige spillere tiltrækker Mbappé, ved jeg næsten ikke hvad gør. ;)

On a more serious note. Hvis jeg var Mbappé ville jeg først se en kæmpe overhaul af RM truppen, inden jeg satte min underskrift på en kontrakt. 
Sidste redigering: 5 måneder 2 uger siden ved PMO.
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB, Dragam

5 måneder 2 uger siden #4 af mohbar

PMO post=140219 skrev:

mohbar post=140218 skrev: "Han er en af vores spillere. Vi har store ambitioner med vores projekt, og nu kulminerer det med ankomsten af den bedste spiller i verden. "

​Nu vil enhver spiller med bare lidt kvalitet være “1. violin” i RM, det kan Mbappé nok også se. 
Men hvis ikke udsigten til at spille sammen med Isco, Vini og andre middelmådige spillere tiltrækker Mbappé, ved jeg næsten ikke hvad gør. ;)

On a more serious note. Hvis jeg var Mbappé ville jeg først se en kæmpe overhaul af RM truppen, inden jeg satte min underskrift på en kontrakt. 

​kan godt forestille mig at han får en lovning på at der kommer en klasse 9'er, samt at midtbanen bliver styrket med en solid Bayern midtbanespiller og et kæmpe talent fra Rennes ;). Og truppen er jo ikke helt ringe med Modric, Valverde, Casemiro, Alaba Courtois, Kroos, og hans homeboy Benzema ..

At stjernerne Isco Jovic og Mariano så vælger at blive og fise husleje , synes jeg ikke rigtig påvirker den ligning.

5 måneder 2 uger siden #5 af mohbar

5 måneder 2 uger siden #6 af Mathiaska
​To kilder omkring PSG (Qatari + Thibaud Vezirian) der indtil nu denne sommer har ramt det meste rigtig melder her til aften Mbappe på vej til Madrid mens José Luis Sánchez i Madrid gør det samme. Så noget tyder på der er sket en udvikling i løbet af dagen. 

Ingen tvivl hos mig. Han kommer denne sommer. 
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar, El Siete

5 måneder 2 uger siden #7 af mohbar

Mathiaska post=140223 skrev: ​To kilder omkring PSG (Qatari + Thibaud Vezirian) der indtil nu denne sommer har ramt det meste rigtig melder her til aften Mbappe på vej til Madrid mens José Luis Sánchez i Madrid gør det samme. Så noget tyder på der er sket en udvikling i løbet af dagen. 

Ingen tvivl hos mig. Han kommer denne sommer. 

​tror også lidt på det...giver ingen mening hvis de lader ham gå kontrakten ud, når de ved han kan gå for 130-160 mio EUR denne sommer. For nok betyder disse penge ingenting for dem, men hvis de skal være "stuerene" og vise sig som en klub der tjener penge på fodbolden er de jo nød til at sælge lidt ud..

5 måneder 2 uger siden #8 af Lars1991
​Det ville da give noget begejstring, har ikke turde håbe på det endnu. Men hvis vi endelig får ham, mon ikke bare muskelskaderne begynder at regne ned over ham... Damn, at være Real fan de sidste par sæsoner har gjort en pessimistisk haha. 

5 måneder 2 uger siden #9 af Thomaskjensen
Rygter er der nok af, og den meget troværdige avis metro.co.uk/ mener at vide at Ronaldo kommer at skulle danne par med Messi NÅR Mbappe forlader klubben. (i 2022) :(

Så måske Ronaldo er nøglen til at få Mbappe til RM i år;
Mbappe ud + €130m
Ronaldo ind - €60m

Underligt at Kane ikke bliver rygtet hverken til PSG eller RM.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.