L´Equipe-journalist: Mbappé vil væk

5 måneder 1 uge siden #13 af Kimbo
Den burde gå til den bedste spiller, ikke bare til den der har vundet flest titler. Selvfølgelig bør Jorginho ikke vinde den.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 måneder 1 uge siden #14 af Real HWL
​haha, PSG fansene piftede af Mbappe under spillerpræsentationen til dagens kamp :D Der må være noget under opsejling...
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

5 måneder 1 uge siden #15 af mohbar

Real HWL post=140379 skrev: ​haha, PSG fansene piftede af Mbappe under spillerpræsentationen til dagens kamp :D Der må være noget under opsejling...

​Ja man skulle tro det var nogle enkelte PSG fans - men det var det ikke: 
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Real HWL, Thomaskjensen

5 måneder 1 uge siden #16 af 9eren
Han skulle heller ikke have deltaget i festen i lørdags med spillerne i følge enkelte medier. Men tja, intet officielt intet at tro på !

Hugol. 32 años con el mejor club del mundo.
Agent for Aquinas American School/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza
Medlem af Peña La Gran Familia

5 måneder 1 uge siden #17 af Thomaskjensen
Seneste FB rygter der kom op i mit flow :) Det betyder der er MEGET troværdigt.
Mbappe's familie har købt hus i Madrid...

Anden troværdige kilder i "Praisley Gates" kommer med ny information om at Mbappe er på vej til Liverpool da han elsker Kloop.

5 måneder 1 uge siden #18 af Taxii89
​Jeg har jo tydeligvis boet under en sten hele sommeren. Er der en, der vil forklare hvorfor de buer af ham? 

I behøver ikke pointere det åbenlyse i jeg burde vide det ;) 

5 måneder 1 uge siden #19 af Mathiaska

Taxii89 post=140415 skrev: ​Jeg har jo tydeligvis boet under en sten hele sommeren. Er der en, der vil forklare hvorfor de buer af ham? 

​Som jeg forstår det er det pga. at han ikke vil forlænge sin kontrakt. Hvis det er tilfældet, så er det godt nok skidt lavet af de fans. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Evden, Taxii89

5 måneder 1 uge siden #20 af Thomaskjensen

Taxii89 post=140415 skrev: ​Jeg har jo tydeligvis boet under en sten hele sommeren. Er der en, der vil forklare hvorfor de buer af ham? 

​Selv om jeg har fulgt godt med i det som stadig er rygter, så kan jeg ikke fatte at fansene buer af ham. Hvad tror de helt seriøst der sker i hovedet på en 22 årig Mbappe?
Nåeee, fansene hade mig nu endnu mere, ja klart jeg skal da forlænge min kontrakt for livet nu... 
Et anden rygte der findes er at han vil videre fordi han mener den franske presse er for meget efter ham. 

Så jeg var nok mere overrasket over at de buer af Mbappe, end du er :) 

5 måneder 1 uge siden #21 af Real HWL

Thomaskjensen post=140423 skrev:

​Selv om jeg har fulgt godt med i det som stadig er rygter, så kan jeg ikke fatte at fansene buer af ham. Hvad tror de helt seriøst der sker i hovedet på en 22 årig Mbappe?
Nåeee, fansene hade mig nu endnu mere, ja klart jeg skal da forlænge min kontrakt for livet nu... 
Et anden rygte der findes er at han vil videre fordi han mener den franske presse er for meget efter ham. 

De forbereder bare Mbappe på hvordan livet på bernabeu kan være når man ikke lever op til forventningerne ;)
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Thomaskjensen, NadaMás

5 måneder 1 uge siden #22 af Dybbøl
Det er sgu spændende og se om han ender i Madrid denne sommer. Jeg har personligt kæmpe forventninger til ham. Synes han kan tilføre vores front trio noget spændende. Ham, Benzema og hazard kan virkligt blive et fedt match. Jeg krydser fingre for Mbappe i Madrid inden september. 

5 måneder 1 uge siden #23 af mohbar

Real HWL post=140424 skrev:

Thomaskjensen post=140423 skrev:

De forbereder bare Mbappe på hvordan livet på bernabeu kan være når man ikke lever op til forventningerne ;)

​præcis. 1 mål og 1 assist var slet ikke ok, når han vil til Madrid :)
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.