Truppen imod Alavés, LaLiga, 1. spillerunde

1 år 4 dage siden #1 af Benzeron
Carlo Ancelotti...

Alaba i trjen

Carlo Ancelotti har udtaget sin første kamptrup til kampen i morgen aften imod Alavés, og han har blot fået plads til fem forsvarsspillere.

Eftersom Marcelo er skadet, bliver det formentlig unge Miguel Gutiérrez, der skal tage sig af venstrebacken, og derudover kan David Alaba se frem til at få sin officielle debut.

Der har været tvivl om store navne som Eden Hazard og Karim Benzema, men de er begge med i truppen, og Ancelotti ser måske også et lys i Antonio Blanco, som også er med i kamptruppen til sæsonens første kamp. 

Mariano er til gengæld siet fra, ligesom spillere som Jesús Vallejo og Martin Ødegaard, der ikke er blevet officielt registreret, naturligvis ikke er med.

Truppen imod Alavés:
Målmænd: Courtois, Lunin og Fuidias.
Forsvar: Militão, Alaba, Nacho, Odriozola og Gutiérrez.
Midtbane: Modric, Casemiro, Valverde, Vázquez, Isco og Blanco.
Angreb: Hazard, Benzema, Asensio, Jovic, Bale, Vinícius og Rodrygo. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 3 dage siden #2 af El Chino
Courtois
Nacho Militao Alaba Gutiérrez
Modric Casemiro Valverde
Bale Benz Hazard

På papiret en vildt start 11’er, som er konkurrencedygtig i alle turneringer. Grund til optimisme. Især hvis vi kan slippe for de mange skader.

A la Cibeles, nos vamos a la Cibeles

1 år 3 dage siden #3 af Doc.juego

El Chino post=140297 skrev: Courtois
Modric Casemiro Valverde
Bale Benz Hazard

På papiret en vildt start 11’er, som er konkurrencedygtig i alle turneringer. Grund til optimisme. Især hvis vi kan slippe for de mange skader.

tror ikke du skal regne med at se Hazard eller valverde starte.
Det bliver helt sikkert Isco der starter, men bare rolig, 8. sæson er lykkens sæson. Nu killer isco endelig til at præstere. Modsat andre spillere som ødegaard osv. Så har han jo grebet chancen og overbevist trænere og fans med sit eminente spil på banen.

Hazard Skal helst være rask meldt i 3-4 måneder inden han kan starte, og så er der kun 80 % sandsynlighed for at han bliver skadet inden for hans første 5 kampe. Så det er jo næsten bombe sikkert at dette nu bliver hans succes sæson. 

Ironi aside, så tror jeg faktisk ikke de 2 starter. 
isco starter inde. 
om det bliver mægtige asensio eller Rodrygo der tager pladsen på venstre kant ved jeg ikke. 

Dog finder jeg det lidt absurd at vi har 5 kant spillere med til 2 pladser, vi kan skifte begge kanter ud, og så skifte en af de indskiftede spillere ud igen. 

1 år 3 dage siden #4 af DeLaRed
Enig, Hazard og Valverde starter nok ikke, og det er i og for sig ogsaa klogt nok, for der er ingen grund til at smide dem i kamp saa kort efter de begge er kommet retur fra deres skavanker.

Asensio starter heller ikke da han foerst lige er kommet retur fra OL, det ser ud til at Isco og Rodrygo er 2 spillere Ance har set sig varm paa, saa det ville vaere et solidt bud at de begge er at finde i start opstillingen.

Og lur mig om ikke ogsaa vi ser Jovic fra start, Benzema er trods alt kun lige kommet ud af en Corona karantaene.

Og lad os saa krone vaerket med Vazquez som hoejre back.

Donde está la biblioteca?

1 år 3 dage siden #5 af El Chino

Doc.juego post=140299 skrev:

El Chino post=140297 skrev: Courtois
Modric Casemiro Valverde
Bale Benz Hazard

tror ikke du skal regne med at se Hazard eller valverde starte.
Det bliver helt sikkert Isco der starter, men bare rolig, 8. sæson er lykkens sæson. Nu killer isco endelig til at præstere. Modsat andre spillere som ødegaard osv. Så har han jo grebet chancen og overbevist trænere og fans med sit eminente spil på banen.

Hazard Skal helst være rask meldt i 3-4 måneder inden han kan starte, og så er der kun 80 % sandsynlighed for at han bliver skadet inden for hans første 5 kampe. Så det er jo næsten bombe sikkert at dette nu bliver hans succes sæson. 

Ironi aside, så tror jeg faktisk ikke de 2 starter. 
isco starter inde. 
om det bliver mægtige asensio eller Rodrygo der tager pladsen på venstre kant ved jeg ikke. 

Dog finder jeg det lidt absurd at vi har 5 kant spillere med til 2 pladser, vi kan skifte begge kanter ud, og så skifte en af de indskiftede spillere ud igen. 

Du har ret i at startsopstillingen nok kommer til at se anderledes ud i aften. 

I forhold til Isco, så passer det simpelthen ikke at han aldrig har slået igennem. Han kom til klubben som Özil’s “afløser” og slog til fra dag et. I de første 4-5 sæsoner blev han bedre og bedre, og til tider verdensklasse (bare spørg Verratti). Navnet ISCO DISCO kommer ikke af ingen ting. 

Især under ZZ’s første periode var han fremragende. Der var vel også ham som slog Bale af holdet. 

Dog kan vi blev enig om at han siden har glemt hvordan man spiller fodbold. Ret mig hvis jeg tager fejl, men det startet vel allerede under Lopetegui som forsøgte at bygge holdet omkring ham. 

Men uanset om man stadig tror på Isco eller ej, så har han vist mere rigeligt i forhold til Ødegaard, som til dato intet har vist i Real Madrid trøjen. Det får han heller aldrig chancen for, da han heller vil spille i en engelsk midter klub, hvor han kun kan få fast spilletid fordi han skal konkurrere med spillere som Smith Rowe og Maitland-Niles. 

A la Cibeles, nos vamos a la Cibeles

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.