Cristiano Ronaldo: Min historie i Real Madrid er skrevet

4 år 11 måneder siden #1 af Administrationen
Cristiano Ronaldo meddelte...

Cristiano Ronaldo meddelte i går på de sociale medier, at han ikke er på vej tilbage til Real Madrid, sådan som det tidligere på dagen var blevet bekræftet af Carlo Ancelotti.

På Instagram lagde han ikke fingre i mellem, da han skrev følgende:

- Enhver, som kender mig, ved hvor koncentreret jeg er om mit arbejde. Mindre snak og mere handling, det har været temaet for mig siden begyndelsen af min karriere. Alligevel vil jeg i lyset af det, der er sagt  og skrevet om mig på det seneste, gøre min holdning klar.

Mere end en mangel på respekt for mig som person og spiller, er denne lemfældige tilgang til min fremtid i medierne også en mangel på respekt over for de implicerede klubber og deres spillere og stabe.

Min historie i Real Madrid er skrevet. Den er indgraveret. I ord og tal, i trofæer og titler, i rekorder og overskrifter. Jeg er i Museo del Estadio Santiago Bernabéu og jeg er også i tankerne hos alle fans i klubben. Og endnu mere end det jeg opnåede, husker jeg også disse at jeg havde en relation af dybfølt kærlighed og respekt med ”la afición merengue”, en kærlighed og en respekt, som jeg i dag og for altid vil være taknemmelig for. Jeg ved, at de rigtige fans af Real Madrid fortsat har mig i deres hjerter og de har også en plads i mit hjerte.

Udover denne nylige episode i Spanien, har der også været nyheder og historier, som sætter mig i forbindelse med flere klubber i mange forskellige ligaer, uden at man overhovedet bekymrer sig om at prøve at finde sandheden.

Jeg bryder tavsheden for at fortælle, at jeg ikke kan tillade at folk bliver ved med at lege med mit navn. Jeg fortsætter med at være fokuseret på min karriere og mit arbejde, dedikeret og forberedt på alle de udfordringer, som jeg skal møde. Alt det andet? Alt det andet er bare ord.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 11 måneder siden #2 af nono
Grande Cristiano! Altid i vor hjerter!
Følgende bruger(e) sagde tak: Administrationen, Real HWL, ElMadrid, elle44

4 år 11 måneder siden #3 af PMO
Han kan vel næsten også kun skuffe. Jeg havde helst set han var blevet i klubben indtil det var tid til at tage hjem til Sporting, slutte i USA, eller hvad han nu har af planer, men han skal ikke tilbage nu. Det nærtstående generationsskifte skal føres igennem 100%. 

4 år 11 måneder siden #4 af mohbar
Legende kommentar:

"
Min historie i Real Madrid er skrevet. Den er indgraveret. I ord og tal, i trofæer og titler, i rekorder og overskrifter. Jeg er i Museo del Estadio Santiago Bernabéu og jeg er også i tankerne hos alle fans i klubben. Og endnu mere end det jeg opnåede, husker jeg også disse at jeg havde en relation af dybfølt kærlighed og respekt med ”la afición merengue”, en kærlighed og en respekt, som jeg i dag og for altid vil være taknemmelig for. Jeg ved, at de rigtige fans af Real Madrid fortsat har mig i deres hjerter og de har også en plads i mit hjerte.
"

Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid, elle44

Leveret af Kunena Forum